M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sobieski (firma)"

Kraj, 2 lipca 2015

Sobieski wprowadza Fruits and Wine

Nowy produkt to połączenie wina z sokiem. Launch wesprą różnorodne aktywności.

Kraj, 27 lutego 2015

Anna Wójcik account managerem w Kore Konnektiv

Awans w agencji.

Kraj, 18 listopada 2014

Robert Kabot nie kieruje marketingiem firmy Sobieski

Spółka nie wybrała jeszcze jego następcy.

Kraj, 31 stycznia 2013

Sobieski chwali się dobrymi wynikami w grudniu

Do 20 marca francuski sąd ma podjąć decyzję w sprawie ewentualnej sprzedaży aktywów grupy.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 30 listopada 2011

Stock ponownie poszerza markę

Po brandy, wódce i dżinie marketer wprowadza na polski rynek jamajski rum.

Kraj, 24 listopada 2011

Stock wprowadza aż trzy nowe marki wódek

Końcówka roku wręcz obfituje w nowości na rynku wódek.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Kraj, 30 marca 2011

Wódka Krupnik marką nr 2 na rynku

Marka Grupy Sobieski prześcignęła Absolwenta produkowanego przez CEDC.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 4 marca 2011

CEDC chwali się sukcesem rynkowym czystej Żubrówki

Sukces marki może pomóc spółce wydźwignąć kurs po dramatycznym załamaniu po publikacji fatalnych wyników finansowych.

Kraj, 23 grudnia 2010

Wódka Krupnik wiceliderem?

Marka Krupnik Sobieskiego może niebawem prześcignąć Absolwenta i zająć miejsce wicelidera na rynku wódki.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 24 czerwca 2010

Wódka Krupnik sukcesem Sobieskiego

Po wprowadzeniu nowego wariantu czystej i zmianie szaty graficznej wódki Krupnik jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie.

Kraj, 21 czerwca 2010

Sobieski imprezuje z RTD

Producent alkoholi przygotował na lato cykl eventów wspierających markę Sobieski Impress.

Kraj, 9 września 2009

Robert Kabot dyrektorem marketingu Sobieskiego

Robert Kabot został nowym dyrektorem marketingu producenta alkoholi firmy Sobieski (Grupa Belvedere). Zastąpił na tym stanowisku Marcina Stankowskiego, który był...

Kraj, 11 maja 2009

Belvedere broni umowy reklamowej z Willisem - pozwie do sądu grupę inwestorów

Spółka Belvedere SA (d. Sobieski) pozwie do sądu grupę inwestorów z tzw. Komitetu Sterującego za to, że jej zdaniem rozpowszechniają...

Kraj, 26 marca 2009

Paweł Kaczorowski wzmocnił dział kreacji Opcomu

Do działu kreacji agencji interaktywnej Opcom z Grupy Eskadra dołączył Paweł Kaczorowski, który został art directorem i team leaderem działu....

Kraj, 4 lutego 2009

Agencja Weroniki Pazury wprowadzi telewizję turystyczno-biznesową w hotelach

Sting Communication, firma producencka Weroniki Marczuk-Pazury, wprowadzi My Town Channel - telewizję turystyczno-biznesową w hotelach. Projekt ruszy w czerwcu 2009...

Kraj, 22 stycznia 2009

Michał Kasperczyk account directorem Opcomu

Michał Kasperczyk został account directorem agencji interaktywnej Opcom z Grupy Eskadra. Przejął część obowiązków account directora Dawida Szczepaniaka, który odszedł...

Kraj, 18 grudnia 2008

Pernod Ricard może pozbyć się marki Luksusowa

Portal internetowy Handel-net, powołując się na nieoficjalne źródła, poinformował, że francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard, właściciel Wyborowej SA, który dzięki...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Żeglarskie" motywy będą wspierały Bolsa przynajmniej do końca roku

Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki marki Bols, zamierza wykorzystywać linię kreatywną opartą na motywach żeglarskich (mężczyźni na...

Kraj, 6 sierpnia 2008

Robert Kabot rozwija projekty trademarketingowe w Sobieskim

Robert Kabot objął stanowisko trade marketing managera w firmie Sobieski. Pracuje nad nowymi projektami trademarketingowymi - spółka inwestuje w nowe...

Kraj, 16 maja 2008

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Sobieski chce, aby wódka Danzka stała się kluczową marką kategorii top premium

Firma Sobieski należąca do francuskiej Grupy Belvedere, która w połowie 2006 r. przejęła od szwedzkiej grupy Vin & Sprit duńską...

Kraj, 31 stycznia 2008

Sobieski zainwestował 1,4 mln dol. w reklamę wódki w USA i Wlk. Brytanii

Firma Sobieski na kampanie reklamowe swojej sztandarowej marki wódki Sobieski w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii wydała w ub.r. ok....

Kraj, 9 stycznia 2008

Andrzej Zemło pokieruje marketingiem firmy Sobieski

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Andrzej Zemło prawdopodobnie pokieruje marketingiem firmy Sobieski Sp. z o.o. (d. Sobieski Dystrybucja), czołowego producenta i...

Kraj, 14 czerwca 2007

Informacje o sprzedaży Luksusowej przedwczesne - uważa prezes V&S Luksusowa Zielona Góra

Pojawiające się na rynku informacje o możliwej sprzedaży marki Luksusowa są przedwczesne - uważa Krzysztof Grudziński, prezes V&S Luksusowa Zielona...

Kraj, 12 grudnia 2006

Sobieski przeprowadzi relaunch marki Balsam Pomorski

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski przeprowadzi relaunch marki wódki Balsam Pomorski i w związku z tym planuje wiele aktywności...

Kraj, 6 września 2006

Trzy polskie wódki wśród 15 najsilniejszych marek premium na świecie

Amerykański magazyn "Impact" przygotował ranking najlepiej sprzedających się marek wódek premium na świecie. W pierwszej 15 znalazły się trzy marki...

Kraj, 24 maja 2006

Grupa Belvedere kupiła od V&S markę wódki Danzka

Francuska Grupa Belvedere zajmująca się produkcją i sprzedażą napojów alkoholowych kupiła od szwedzkiej grupy Vin & Spirit duńską markę premium...

Kraj, 23 grudnia 2005

Belvedere finalizuje negocjacje w sprawie przejęcia spółki Marie Brizard

Firma Belvedere (właściciel dystrybutora alkoholi firmy Sobieski) finalizuje negocjacje w sprawie zakupu 69,3 proc. akcji francuskiego producenta i dystrybutora napojów...

Kraj, 18 listopada 2005

Sobieski już bez dystrybucji w nazwie

Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. należąca do francuskiej grupy kapitałowej Belvedere, największy w kraju producent i dystrybutor wódki i alkoholi...

Kraj, 24 listopada 2004

Diageo Polska wprowadza napój RTD Smirnoff Black Ice

Diageo Polska rozbudowuje swoją linię napojów alkoholowych z kategorii RTD (ready to drink) Smirnoff Ice o nowy, mocniejszy i droższy...