M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sól i Pieprz (marka)"

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 22 lipca 2011

"Smaczna Kuchnia" ma sprzedawać ponad 25 tys. egz.

Edipresse wprowadzi pierwsze wydanie nowego tytułu w połowie sierpnia br.

Kraj, 19 maja 2011

Burda poszerza segment magazynów o gotowaniu

"Polska Gotuje" to nowy miesięcznik Burda Media Polska.

Kraj, 5 października 2010

Zelmer buduje świadomość marki w nowej kategorii

Po raz pierwszy marketer korzysta z mediów społecznościowych.

Kraj, 17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

Kraj, 20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

Kraj, 7 października 2009

Katarzyna Krzywińska poprowadzi zespół tytułów w Burdzie

Katarzyna Krzywińska obejmie stanowisko advertising sales managera w wydawnictwie Burda Polska. Poprowadzi zespół magazynów poradnikowych ("Dobre Rady", "Przyślij przepis","Burda", "Samo...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Pocztówki z Grecji jako reklamy przyprawy Kamisa

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzonej na początku sierpnia Przyprawy Kuchni Greckiej Kamis, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe. Działania potrwają...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Sylwia Bodych dołączyła do biura reklamy Burdy

Sylwia Bodych objęła stanowisko senior account executive'a w biurze reklamy Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w...

Kraj, 10 marca 2008

Zmiany personalne w dziale reklamy grupy poradników Burdy

Barbara Ożóg objęła stanowisko head group managera magazynów poradnikowych w Burda Media Polska. Będzie koordynowała prace w dziale reklamy tytułów:...

Kraj, 12 lutego 2008

Alicja Mazurek dołączyła do biura reklamy Burdy

Do zespołu Women's Advisor (obejmuje tytuły: "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Sól i Pieprz", "Burda", "Anna") w dziale reklamy wydawnictwa Burda...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 5 czerwca 2007

Mastercook inwestuje w promocję i kampanię reklamową

Rozpoczęła się loteria promująca zakup pralek i lodówek marki Mastercook (FagorMastercook), która potrwa do października br. Akcja przebiega pod hasłem...

Kraj, 11 maja 2007

Hachette Filipacchi zmienił wygląd magazynu "Sól i Pieprz"

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniło szatę graficzną i layout miesięcznika "Sól i Pieprz". Pojawiły się także nowe rubryki: szef...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

"Dobre Rady" i "Mój Piękny Dom" podnoszą ceny reklam

"Dobre Rady", miesięcznik Burdy Polska dla pań, podniósł ceny reklam. Cała prawa strona magazynu kosztuje teraz według cennika 43 tys....

Kraj, 28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...

Kraj, 10 września 2003

Prószyński Media wydał nowy kwartalnik "Świat Porad"

Wydawnictwo Prószyński Media wprowadziło na rynek nowy kwartalnik "Świat Porad". Założeniem wydawcy jest, aby magazyn był zbiorem praktycznych porad związanych...