M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sony Europe (firma)"

Kraj, 17 kwietnia 2014

Anna Czaplicka nową dyrektor generalną Grayling Poland

Przez osiem lat współzarządzała Weber Shandwick.

Przetargi, 12 czerwca 2013

Grayling Poland na stałe z Sony

Agencja wygrywa lokalny przetarg.

Kraj, 6 października 2011

Sony zareklamuje swój tablet w prasie i internecie

Cena tabletu Sony jest zbliżona do iPada, będzie na nim można jednak uruchamiać gry z PlayStation.

Kraj, 2 czerwca 2011

Platforma N i producent telewizorów Sony nawiązały współpracę

Sony będzie sprzedawało telewizory Bravia z telewizją N na kartę.

Zagranica, 21 maja 2010

Mundial w 3D dzięki Sony

Sony umożliwi kibicom oglądanie meczów mundialowych w 3D.

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Pierwsze skrzypce grają... dzieci

Anomaly po raz pierwszy dla Sony po przejęciu budżetu od agencji Fallon.

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Zagranica, 9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

Zagranica, 18 września 2009

Pięć agencji walczy o paneuropejski budżet Sony

Sony Europe wybrało pięć agencji reklamowych - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i dotychczasową Fallon, na tzw. krótką listę...

Zagranica, 5 sierpnia 2009

Sony Europe rozpoczyna przetarg kreatywny

Sony Europe prowadzi przetarg na agencję reklamową, która zajmie się strategią i kreacją. Do przetargu zaproszona została dotychczas obsługująca marketera...

Kraj, 8 stycznia 2009

Michael Heidtman creative group head w agencji Demo

Michael Heidtman objął nowo utworzone stanowisko creative group head w krakowskiej agencji reklamowej Demo Effective Launching. Ostatnio był związany z...

Zagranica, 10 maja 2007

David Patton, odpowiedzialny za komunikację Sony w Europie, odchodzi z firmy

David Patton, piastujący dotąd stanowisko senior vice-president of communications w Sony Europe, odchodzi z firmy. Ma objąć stanowisko chief executive...

Zagranica, 14 lipca 2006

Sony zareklamuje telewizory Bravia w internecie

We wrześniu na stronie bravia-advert.com wystartuje kampania reklamowa produkowanych przez Sony telewizorów linii Bravia. Spot wyreżyserował Jonathan Glazer, kreację przygotowała...

Zagranica, 17 maja 2006

John Frood planning directorem Arc Worldwide w regionie EMEA

Sieć firm marketing services Arc Worldwide zatrudniła Johna Frooda na stanowisko nowego dyrektora do spraw planowania. Pozyskanie Frooda ma na...

Zagranica, 19 lipca 2005

Sony debiutuje z kampanią promującą letnie produkty

Agencja Sony 1-to-1 Marketing (filia ds. marketingu bezpośredniego Sony Europe) wystartowała z kampanią internetową promującą program lojalnościowy "My Sony". W...

Kraj, 6 kwietnia 2005

Sony będzie realizowało nową strategię marketingową

Europejski oddział Sony, do którego należy również polska filia koncernu Sony Poland Sp. z o.o., będzie wdrażać nową paneuropejską strategię...

Zagranica, 1 kwietnia 2004

David Patton będzie odpowiedzialny za markę PlayStation w Europie

Chris Deering, który objął stanowisko szefa koncernu Sony Europe w ramach restrukturyzacji paneuropejskich struktur marketingowych, powołał Davida Pattona na stanowisko...

Zagranica, 1 grudnia 2003

Sony Europe awansuje Andrew Griffithsa na szefa marketingu

Koncern Sony Europe wybrał Andrew Griffithsa na stanowisko szefa marketingu. Spółka zamierza skupić się na utrzymywaniu roli "króla audio i...

Zagranica, 24 lipca 2003

Sony reklamuje swój sprzęt muzyczny za pomocą marketingu wirusowego

Najnowsza kampania Sony zbudowana wokół hasła "You make it a Sony" reklamująca przenośny sprzęt muzyczny - Sony Net MD i...

Kraj, 30 czerwca 2003

Największa w historii firmy kampania przybliżająca markę Sony

Firma Sony zaprezentuje nową europejską kampanię reklamującą elektronikę powszechnego użytku, której celem jest przybliżenie konsumentom marki Sony. Hasło "You make...

Zagranica, 15 listopada 2002

Sony Europe przekazuje wart około 70 mln dol. budżet agencji Fallon

Należący do korporacji Sony oddział Sony Consumer Electronics przekazał oceniany na około 70 mln dol. europejski budżet reklamowy do agencji...

Zagranica, 22 stycznia 2001

DDB W NIEMCZECH KUPUJE AGENCJE MARKETINGOWA OD TRUE NORTH

COM Communications, niemiecki holding grupy DDB Germany, kupil agencje Bozell Direct Friends zajmujaca sie marketingiem bezposrednim, nalezaca do True North...