Największym zwycięzcą jest sieć MediaCom.
Sony Music Entertainment Poland pozyskał z-cę dyrektora BR Bauera.
Firma wybierze agencję do budżetu wartego 10 mln funtów.
Dzięki aplikacji marketerzy mogą zaoferować konsumentom dostęp do dodatkowych treści.
Wskutek oskarżeń o piractwo chińska wyszukiwarka będzie legalnie pośredniczyć w dostępie do muzyki.
Eurozet rozbudowuje dział komunikacji produktów. Do zespołu dołączyli Cezary Fortuna oraz Anna Horodecka i Beata Grzegorska. Dział rozwoju sprzedaży zasiliła...
Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem "Make.believe". Kampania przygotowana przez agencję 180...
Sony otworzy pierwszy w Polsce wizerunkowy salon SonyStyle. Będzie on zlokalizowany w warszawskim centrum handlowym Arkadia i mieć powierzchnię 400...
Wytwórnia muzyczna Warner Music chce wycofania z YouTube wszystkich plików wideo swoich artystów. Jest to efekt braku porozumienia w sprawie...
W związku z pozyskaniem nowych klientów (nawiązano współpracę m.in. z firmami Croma-Pharma i Abpol Company) agencja VA Strategic Communications wzmacnia...
Helene Venge, szefowa dywizji digital marketing w Levi'sie na Europę, rozstaje się z firmą. Na dotychczasowym stanowisku była przez ostatnie...
Platforma muzyczno-internetowa 3PM, startująca oficjalnie 28 października br., przedstawiła pierwszego współpracującego z nią znanego muzyka. Stanisław Soyka nagrał z 3PM...
Dom mediowy Media Concept zajmie się planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej dla Grupy Żywiec, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wysokość budżetu,...
Tomasz Kawka, prezes domu mediowego Media Concept, nawiązał współpracę z firmą Biszof Brand Consulting należącą do Bogusława Biszofa. Nie wiadomo,...
Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zakupiła udziały w firmie Leverage Group zajmującej się marketingiem związanym z przemysłem rozrywkowym. Szczegóły transakcji nie...
Zmiana właściciela muzycznego serwisu internetowego Pressplay przerwie lub opóźni proces wyboru agencji reklamowej dla tej marki. Pressplay został przejęty od...
Bartosz Nowakowski został new business directorem domu mediowego Media Concept. To nowe stanowisko utworzone w tej firmie. Nowakowski będzie odpowiedzialny...
Koncern Unilever, największy światowy reklamodawca, podpisał wielomilionowe porozumienie reklamowo-marketingowe z AOL Time Warner, które obejmuje zarówno media tradycyjne, jak i...