M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sony Poland (firma)"

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Kraj, 12 lipca 2013

Daniel Czok nowym dyrektorem marketingu polskiego LG

Doświadczony menedżer pokieruje marketingiem jednego z liderów rynku RTV, AGD i GSM.

Kraj, 24 września 2012

James Bond znów wspiera markę Sony

Producent elektroniki po raz kolejny korzysta z siły filmowych opowieści o agencie 007 brytyjskiego wywiadu.

Kraj, 9 maja 2012

Mazda z nowym szefem marketingu

Tomasz Nagot przeszedł do branży moto z Sony Poland.

Kraj, 21 grudnia 2011

Komórki z logo Sony mają pojawić się za 3-4 miesiące

W styczniu zakończy się rozwód Sony z Ericssonem. Pierwsze telefony z logo Sony mają pojawić się w sprzedaży na przełomie I i II kwartału.

Kraj, 20 września 2011

Universal McCann najlepszy na warsztatach Grupy RMF

Agencja w nagrodę dostała do wykorzystania budżet 350 tys. zł.

Kraj, 6 lipca 2011

Orange też ma bańki w reklamie [WIDEO]

Najwyraźniej bańki mydlane to obecnie ulubiony motyw rodzimych twórców reklam, ale w najnowszym spocie Orange są też inne smaczki.

Kraj, 26 maja 2011

Z Ery do Microsoftu

Anna Karolewska objęła funkcję szefa działu consumer & online w polskim oddziale Microsoftu.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Sony inwestuje w markę Vaio

Marketer będzie reklamować kolejne nowe modele notebooków i zwiększa tegoroczny budżet brandu.

Kraj, 17 lutego 2011

Paulina Wilkowska-Gasik rzecznikiem Sony Poland

Przejmie obowiązki Anny Horczyczak, która awansowała na menedżera BtoB.

Kraj, 28 stycznia 2011

Serwisy VoD walczą o widzów

Coraz większy ruch wśród rodzimych serwisów VoD - walczą one o poszerzenie zasięgu.

Kraj, 26 stycznia 2011

Ipla dostępna w telewizorach i konsolach Sony

Redefine, właściciel internetowej telewizji Ipla, poszerza jej zasięg - aplikacja dostępna będzie w telewizorach i konsolach Playstation Sony. Wkrótce umowa z LG Electronics.

Kraj, 26 stycznia 2011

Sony będzie mieć nowego rzecznika

Anna Horczyczak po 10 latach pracy zmienia stanowisko.

Kraj, 21 grudnia 2010

Programy TVN w telewizorach Sony w zamian za reklamy

Posiadacze telewizorów Sony Bravia będą mogli oglądać seriale i programy TVN.

Kraj, 16 lipca 2010

Sony nad Bałtykiem

Marketer inwestuje w road show, którego celem jest prezentacja nowych produktów.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Aparaty przed wakacjami

Podobnie jak w ubiegłym roku Samsung będzie promował aparaty z dwoma wyświetlaczami.

Kraj, 12 marca 2010

Samsung wprowadzi telewizory z funkcją 3D, w kwietniu kampania

Samsung Electronics Polska w przyszłym miesiącu wprowadzi do sprzedaży nową ofertę telewizorów LCD (także z podświetleniem LED) oraz plazmowych z...

Kraj, 8 marca 2010

Izabela Hryciuk szefem marketingu LG w Polsce

Izabela Hryciuk została dyrektorem marketingu LG Electronics Polska. Paweł Binder, który jako marketing manager pełnił funkcję szefa marketingu polskiego oddziału...

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Kraj, 10 czerwca 2009

Marcin Winkler dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

Marcin Winkler będzie dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

. Przejmie tę funkcję od Małgorzaty Baranowskiej, która zrezygnowała z pracy w OMD...

Kraj, 2 czerwca 2009

Media Direction prawdopodobnie przejmuje obsługę Sony Poland

Media Direction OMD prawdopodobnie przejmie obsługę Sony Poland od Optimum Media OMD, wynika z naszych nieoficjalnych informacji. O możliwości transferu...

Kraj, 6 maja 2009

Kaka reklamuje telewizory Sony Bravia

Sony Poland rozpoczęło kampanię reklamową telewizorów LCD linii Bravia. Jako cechę wyróżniającą Sony promuje technologię Motionflow 200 Hz, która -...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Sony Poland może przenieść budżet do Media Direction OMD

Sony Poland prowadzi rozmowy na temat dalszej obsługi budżetu mediowego. Jak wynika z naszych informacji, klient rozważa przesunięcie budżetu z...

Kraj, 23 stycznia 2009

Agencja Believe tworzy dział interaktywny

Agencja reklamowa Believe utworzyła dział Believe Interactive. Nowa komórka ma realizować strategie marketingowe w internecie. Będzie projektowała serwisy WWW, kampanie...

Kraj, 10 grudnia 2008

Tomasz Jaros z TVN Meteo dyrektorem zarządzającym Blueberry Motion

Tomasz Jaros, dotychczasowy szef TVN Meteo, został dyrektorem zarządzającym Blueberry Motion, działu wideo agencji reklamowej Blueberry Communication Group. Jaros odpowiada...

Kraj, 10 października 2008

Blueberry Pixel przygotowała e-serwis lustrzanek Sony Alfa

Agencja interaktywna Blueberry Pixel przygotowała dla Sony Poland serwis internetowy serii lustrzanek cyfrowych Sony Alfa. Serwis www.lustrzankasony.pl jest podzielony na...

Kraj, 2 października 2008

Daniel Craig jako James Bond reklamuje Sony

Sony Poland rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową w TV, prasie i na outdoorze związaną z premierą kolejnej części przygód superagenta...

Przetargi, 15 kwietnia 2008

Sony Poland szuka agencji PR

Sony Poland prowadzi przetarg PR. Jak przekazała Anna Horczyczak, PR supervisor firmy, zaproszono do niego siedem agencji, z których jedna...

Kraj, 10 stycznia 2008

Sony wprowadzi nawigację GPS w konsolach PlayStation

Firma Sony Poland zapowiedziała wprowadzenie wiosną br. nowej funkcji PlayStation Portalbe (PSP) umożliwiającej korzystanie z konsoli jako osobistego systemu nawigacji...

Kraj, 21 czerwca 2007

Sony wprowadzi do Polski swoje notebooki, a wraz z nimi markę Vaio

Sony Poland wprowadzi do Polski markę Vaio, pod którą koncern oferuje laptopy. Marka funkcjonuje od 1998 r., jednak dopiero teraz...

Kraj, 28 listopada 2006

Sony Poland wykorzystuje spoty agencji reklamowej Fallon

Sony Poland prowadzi działania reklamowe i marketingowe promujące linię telewizorów LCD Bravia. W telewizji emitowane są spoty pt. "Paint", które...

Kraj, 22 czerwca 2006

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi w Cannes

Brązowego Lwa w kategorii media otrzymała polska agencja Saatchi & Saatchi za kampanię zrealizowaną dla Amnesty International pt. "Wolność słowa...

Kraj, 21 czerwca 2006

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes w kat. print (brief Czerwonego Krzyża). Nagrodę jury przyznało...

Kraj, 16 listopada 2005

FFCreation przygotowała kampanię internetową dla Sony

Sony Poland rozpocznie dziś kampanię internetową swojego zestawu kina domowego X1. Całość działań - kreację kampanii, copy i prezentację multimedialną...

Kraj, 31 października 2005

Widowiskowa kampania Sony: 250 tys. kolorowych piłeczek skaczących po ulicach

W piątek 4 listopada Sony Poland startuje z widowiskową kampanią reklamową wprowadzającą nową linię telewizorów LCD Bravia. 30- i 60-sekundowe...

Kraj, 6 kwietnia 2005

Sony będzie realizowało nową strategię marketingową

Europejski oddział Sony, do którego należy również polska filia koncernu Sony Poland Sp. z o.o., będzie wdrażać nową paneuropejską strategię...

Kraj, 28 grudnia 2004

Sony planuje kampanię wspierającą Walkmany z twardym dyskiem

Sony Poland planuje na pierwsze miesiące przyszłego roku kampanię launchową swoich odtwarzaczy muzycznych Network Walkman z wbudowanym twardym dyskiem. Ostateczne...

Kraj, 28 grudnia 2004

Sony promuje nową generację Walkmanów i zachęca: "Poczujcie muzykę"

Sony Poland planuje na pierwsze miesiące przyszłego roku kampanię launchową swoich odtwarzaczy muzycznych Network Walkman z wbudowanym twardym dyskiem. Ostateczne...

Kraj, 13 października 2004

Sony promuje w telewizji aparaty Cybershot

Sony Poland rozpoczęło kampanię cyfrowych aparatów fotograficznych. Ma ona na celu promowanie nowych modeli z linii Cybershot. Potrwa do końca...

Kraj, 26 marca 2004

OMD Digital adaptuje oryginalne rozwiązanie reklamowe dla Sony

Sony Poland, producent sprzętu RTV, zdecydował się na rozpoczęcie wizerunkowej kampanii reklamowej, która promuje i wyjaśnia wartość dodaną, jaką oferuje...

Kraj, 26 stycznia 2004

Aiwa przygotowuje na marzec kampanię, dalsze repozycjonowanie marki

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii...

Kraj, 26 stycznia 2004

Aiwa przygotowuje na marzec kampanię, dalsze repozycjonowanie marki

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii...

Kraj, 31 grudnia 2003

Cybershot F828 ma umacniać pozycję marki Sony w branży fotograficznej

Sony rozpocznie na początku stycznia kampanię prasową swojego nowego aparatu cyfrowego z wysokiej półki - modelu Cybershot F828. Jak mówi...

Kraj, 5 listopada 2003

Sony rozpocznie drugi etap kampanii kina domowego

Sony Poland rozpocznie w listopadzie kampanię reklamową kina domowego Sony Wega Theatre, która jest kontynuacją kampanii z okresu lipiec-wrzesień br....

Kraj, 5 listopada 2003

Sony Poland rozpoczyna promocję marki Aiwa w outdoorze i prasie

Sony Poland rozpoczyna kampanię outdoorową i prasową, której celem jest budowanie wizerunku odświeżonej marki Aiwa. Reklama firmy umieszczona została na...

Kraj, 10 lipca 2003

AMG.net stworzyło nowy serwis Sony

Wdrożone przez agencję interaktywną AMG.net oprogramowanie ATG e-commerce Suite umożliwiło firmie Sony Poland zaprezentowanie pełnej oferty produktów i usług łączących...

Kraj, 16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

Kraj, 22 maja 2002

PlayStation 2 będzie miała swój magazyn

Sony Poland planuje wydanie pierwszego numeru "Magazynu PlayStation 2" na przełomie czerwca i lipca br. Wydawcą magazynu będzie Axel Springer,...

Kraj, 20 maja 2002

Sony Poland chce wzmocnić wizerunek marki

Producent sprzętu RTV firma Sony Poland rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja Saatchi & Saatchi. "Celem...

Kraj, 29 kwietnia 2002

Piotr Ambroziak został dyrektorem artystycznym TBWAWarszawa

Piotr Ambroziak objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej TBWAWarszawa. Funkcję swą pełni od kwietnia br. Wcześniej był zatrudniony...