M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Soplica (marka)"

Kraj, 13 października 2014

Marta Glinka nową dyrektor marketingu LOT-u

Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Kraj, 13 września 2013

Krzysztof Kouyoumdjian w CEDC

Producent alkoholi ma nowego dyrektora ds. relacji zewnętrznych.

Kraj, 21 maja 2013

UOKiK daje zielone światło przejęciu CEDC przez Roust Trading

Rosyjski miliarder obiecał wyciągnąć firmę z długów.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Producent Żubrówki chce zrestrukturyzować dług

Wierzyciele zgodzili się darować spółce część długu. Z bilansu "zniknie" ponad 665 mln dol. zadłużenia. Firma zapewnia, że jej bieżąca działalność w Polsce nie ucierpi.

Kraj, 6 lutego 2013

Magdalena Kotuła nowym PR managerem Grupy Ströer

Do branży outdoorowej przeszła z firmy alkoholowej CEDC.

Kraj, 8 maja 2012

Nowy smak Żubrówki

Rusza kampania produktu autorstwa agencji Up.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Russian Standard zainwestuje 100 mln dol. w CEDC

Transakcją producent Żubrówki i Absolwenta oddala widmo niewypłacalności; Rosjanie mają objąć docelowo 28 proc. akcji CEDC.

Kraj, 15 marca 2012

Joanna Bujarska-Ciszek nie jest już dyr. marketingu CEDC

Firma ma nową strukturę marketingu.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Kraj, 15 marca 2012

Agencja Up powiększa zespół

Inwestycje w ludzi wiążą się z wygranymi przetargami.

Kraj, 20 stycznia 2012

Soplica dla narciarzy

Korzystając z ferii zimowych, producent wódki Soplica przygotował jej wsparcie bezpośrednie w karczmach i gospodach na Podhalu.

Kraj, 8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.

Kraj, 15 września 2011

CEDC szuka marketingowców wśród studentów

Trzech studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem ma szanse na staż u producenta m.in. Bolsa, a później na pracę w teamie tej marki.

Przetargi, 12 sierpnia 2011

Agencja Up dla Soplicy

Up pokonała w przetargu sześć agencji. Wcześniej tę markę obsługiwała Hossa Advertising.

Artykuły weekendowe, 29 lipca 2011

Soplica świętuje 120. urodziny [FOTOGALERIA]

Podczas oblężenia Malborka zaprezentowano Soplicę w nowej odsłonie. Wśród uczestników eventu nie zabrakło celebrytów.

Kraj, 27 lipca 2011

Nowa Soplica i 60-proc. spirytus

CEDC zaprezentował markę wódek Soplica w nowej szacie graficznej, wprowadza też nowy produkt na polskim rynku - 60-proc. spirytus nalewkowy.

Kraj, 21 lipca 2011

CEDC rozpoczyna relaunch Soplicy

Producent zdecydował się gruntownie odświeżyć wizerunek marki. Ostatnie tak duże zmiany marka Soplica przechodziła sześć lat temu.

Kraj, 21 czerwca 2011

Jeżówka od CEDC

Nowa marka wódki o owocowym smaku.

Kraj, 13 czerwca 2011

Menedżerowie Tippingpoint chcą opatentować technikę produkcji wódki

Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.

Kraj, 12 maja 2011

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy

Były dyrektor ds. komunikacji marketingowej w PZU, wcześniej szef marketingu w Link4 i Ambrze, powraca do branży alkoholowej.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Przetargi, 17 grudnia 2010

CEDC szuka agencji

Agencja BTL dla Soplicy.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 10 września 2010

Żubrówka Czysta nowością CEDC

Nowa marka ma poprawić nadwątloną pozycję marketera na polskim rynku wódki.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nowa wódka wesprze Absolwenta i Bolsa

CEDC w drugim kwartale odnotował 12-proc. spadek sprzedaży wódki w Polsce, ale straty zamierza odrobić nową marką.

Kraj, 8 lipca 2010

CEDC jednak nie kupi Nemiroffa

Producent Absolwenta i Żubrówki wycofuje się z przejęcia ukraińskiego producenta.

Kraj, 19 stycznia 2010

Samuel Redlin drugim art directorem w Adwertajzing

Do działu kreacji agencji reklamowej Adwertajzing dołączył drugi art director Samuel Redlin. Redlin jest związany z rynkiem reklamowym od ponad...

Kraj, 27 listopada 2009

18 kampanii nagrodzono w konkursie Złote Spinacze 2009

W konkursie Złote Spinacze 2009 oceniającym najlepsze projekty PR w Polsce nagrodzono 18 kampanii. Trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Imago...

Kraj, 14 października 2009

Soplica rozda 18 tys. alkomatów

CEDC w ramach akcji marketingowej swojej marki wódki Soplica rozda 18 tys. darmowych alkomatów dla kierowców. To kontynuacja ubiegłorocznej akcji...

Kraj, 12 maja 2009

Radosław Wójcik i Dominika Sikora dołączają do CzteryCzwarte

Do agencji CzteryCzwarte dołączyły dwie osoby: Radosław Wójcik oraz Dominika Sikora. Wójcik objął nowo utworzone stanowisko account executive'a, w ramach...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Kraj, 16 maja 2008

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

Kraj, 27 lutego 2008

Bols rozpoczyna promocję wódki Soplica "Poczuj moc tabunu koni!"

Bols rusza z promocją konsumencką marki wódki Soplica realizowanej pod hasłem: "Poczuj moc tabunu koni!". Zwieńczeniem akcji będzie wręczenie zwycięzcy...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Aldona Szczerba nowym marketing managerem w Carlsberg Polska

Aldona Szczerba została nowym marketing managerem w Carlsberg Polska. Odpowiada m.in. za markę Okocim. Zastąpiła na tym stanowisku Pawła Gorczycę,...

Kraj, 4 lipca 2007

Soplica w czołówce światowych marek według "Drinks International"

Soplica dołączyła do grona światowych marek alkoholowych o największej sprzedaży prezentowanych co roku w raporcie magazynu "Drinks International". Wysokość rocznej...

Kraj, 6 czerwca 2007

CEDC zawarł kontrakt na dostawy alkoholi na stacje Orlenu

Central European Distribution Corporation (CEDC) zawarł z PKN Orlen dwuletni kontrakt na dostawy alkoholi do ponad 900 stacji Orlenu w...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Marta Glinka odpowiada za marketing wódek krajowych w CEDC

Marta Glinka została senior brand managerem w Central European Distribution Corporation. Odpowiada za dział tzw. domestic vodka, czyli wódek krajowych...

Przetargi, 10 lipca 2006

CEDC rozpisała przetarg reklamowy dla marki Żubrówka

Central European Distribution Corporation (CEDC), która w ub.r. przejęła sprywatyzowany Polmos Białystok, producenta wódki Żubrówka, rozpisała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną...

Kraj, 31 maja 2006

Limitowana edycja Soplicy podkreśla 115 lat istnienia marki

Bols Sp. z o.o., producent wódki Soplica, wprowadza na rynek limitowaną serię butelek w takim samym kształcie, w jakim były...

Kraj, 25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

Kraj, 24 maja 2006

CEDC chwali się sukcesem eksportowym wódki Soplica i planuje jej launch na kolejnych rynkach

Central European Distribution Corporation (CEDC), który w wyniku przejęcia firmy Bols stał się właścicielem marki wódki Soplica, chwali się, że...

Kraj, 14 grudnia 2005

Bols rozpoczął projekt marketing services dla Soplicy Wiśniowej

Należąca do Central European Distribution Corporation (CEDC) spółka Bols wprowadza na rynek nowy wariant wódki smakowej Soplica Wiśniowa (w cenie...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

Kraj, 8 sierpnia 2005

UOKiK wydał zgodę na przejęcie Bolsa przez CEDC

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie przez Central European Distribution Corporation (CEDC) spółki Bols. Transakcja zostanie sfinalizowana...

Przetargi, 8 czerwca 2005

Bols prowadzi przetarg na obsługę promocji marki Soplica

Firma Bols prowadzi przetarg na obsługę promocji marki Soplica. Zaproszono do niego pięć agencji, których nazw nie ujawniono. Rozstrzygnięcie przetargu...

Kraj, 20 stycznia 2005

Bols i Pascal realizują wspólną promocję konsumencką

Firma Bols, producent wódki Soplica, przygotował wspólną promocję z wydawnictwem Pascal. Do każdej butelki wódki Soplica dołączany jest jeden z...

Kraj, 22 grudnia 2004

Bols wprowadza markę premium Soplica Wódka Staropolska

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła na rynek Soplicę Wódkę Staropolską. Produkt plasowany jest w segmencie top premium jako jedyna...

Kraj, 3 grudnia 2003

Marka Bols najbardziej znana wśród Polaków

Bols jest najbardziej znaną w Polsce marką wódki - wynika z nowych badań firmy Kinoulty Research przeprowadzonych na zlecenie Bols...