M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Soul and Mind (firma)"

Kraj, 26 września 2012

Ruszyła nowa strona internetowa Appetity

Za nowy layout strony odpowiada agencja Soul and Mind.

Kraj, 15 grudnia 2009

Kamis planuje relaunch Galeo, w przyszłym roku silne wsparcie

Kamis, producent przypraw, przygotowuje się do relaunchu marki Galeo. Wkrótce jej oferta zostanie rozszerzona o kolejne linie. Na rynek wprowadzono...

Przetargi, 5 listopada 2009

Optimum Media OMD obsługuje markę Vitax

Optimum Media OMD po przeglądzie ofert zdobył obsługę marki Vitax. Prowadzi właśnie kampanię telewizyjną herbat z linii Twoja Chwila, do...

Kraj, 23 września 2009

4 nowych członków SAR, sprawa Value Media czeka

Agencje reklamowe Pompidou, Arip, Brasil oraz Soul and Mind zostały przyjęte w poczet członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Agencje te zyskały...

Kraj, 1 września 2009

Daria Wawrzyniak strategy managerem w Soul and Mind

Do działu strategii agencji reklamowej Soul and Mind Group dołączyła Daria Wawrzyniak. Objęła nowe stanowisko strategy managera i będzie odpowiadać...

Kraj, 29 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią debiut Musli Lubella

Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...

Kraj, 9 grudnia 2008

Nestle odświeża opakowania galaretek Winiary

Nestle przeprowadziło zmianę opakowań galaretek Winiary. Na opakowaniu pojawił się m.in. motyw serca symbolizujący rodzinny, ciepły charakter marki, a także...

Kraj, 9 stycznia 2008

Andżelika Jarkowiec i Sebastien Ploszaj dyr. artystycznymi w Peppermint

Do zespołu agencji marketing services Peppermint dołączyli: Andżelika Jarkowiec oraz Sebastien Ploszaj. Jako nowi dyrektorzy artystyczni w dziale kreacji będą...

Kraj, 21 sierpnia 2007

Castorama wprowadza nową markę własną Form

Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza nową markę własną Form. Brandem tym będą oznaczane produkty z wyższej półki wyróżniające się dobrą...

Kraj, 31 lipca 2007

Albedo rozszerza działy kreacji i fulfilmentu

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło w ostatnich dniach siedem nowych osób, które zasilą działy kreacji i fulfilmentu. Joanna...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Firma jubilerska Yes przedłużyła umowę z Soul & Mind

Firma jubilerska Yes Biżuteria przedłużyła na kolejny, trzeci już rok umowę o współpracy z agencją reklamową Soul & Mind. W...

Kraj, 28 marca 2007

Soul and Mind przygotowała opakowania dla nowych produktów PZ Cussons

Soul and Mind przygotowała opakowania dla nowych produktów PZ Cussons. Pod nazwą E Boom wprowadzane są na rynek mleczko, preparat...

Kraj, 14 lutego 2007

SM Ostrołęka pierwszy raz reklamuje markę Milandia w telewizji

Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną mleka marki Milandia. W głównych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN24...

Kraj, 9 lutego 2007

Soul & Mind kontynuuje obsługę Milandii

Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" będzie kontynuowała współpracę z agencją reklamową Soul & Mind. Została podpisana umowa na działania w 2007 roku,...

Przetargi, 29 stycznia 2007

Soul and Mind wygrała przetarg na odświeżenie opakowań mrożonek Fritar

Agencja Soul and Mind wygrała przetarg na odświeżenie opakowań mrożonek marki Fritar (Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego "Fritar" SA). Operacja obejmuje redesign...

Kraj, 14 grudnia 2006

Filip Barański nowym account managerem w Soul and Mind

Filip Barański jest nowym account managerem w agencji reklamowej Soul and Mind. Do jego obowiązków należy m.in. wspieranie procesu obsługi...

Kraj, 1 grudnia 2006

Soul and Mind realizuje program trade'owy dla Kompanii Piwowarskiej

Agencja Soul and Mind realizuje program trade'owy dla Kompanii Piwowarskiej. Akcja pod nazwą "Świat przyjaciół piwa" ma na celu budowanie...

Kraj, 21 listopada 2006

Mokate powraca do wspierania reklamowego marki NYCoffee

Mokate SA rozpoczęło po kilkuletniej przerwie komunikację marki NYCoffee. Miks rozpuszczalny 3w1 NYCoffee ma trafić do młodych konsumentów w wieku...

Kraj, 11 października 2006

Imperial Tobacco Polska poszerza markę Paramount

Imperial Tobacco Polska, producent wyrobów tytoniowych, wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest...

Kraj, 8 sierpnia 2006

Marek Lemański dyrektorem kreatywnym Soul and Mind Group

Marek Lemański został dyrektorem kreatywnym w grupie reklamowej Soul and Mind Group. Wcześniej pełnił funkcję art directora. Na nowym stanowisku...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Mokate Cafe po raz pierwszy w telewizji

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa kawy rozpuszczalnej Mokate Cafe - marki firmy Mokate Sp. z o.o. Działania obejmują emisję billboardu sponsorskiego...

Kraj, 20 lipca 2006

Kamis-Przyprawy SA umacnia markę w sektorze business-to-business

Kamis-Przyprawy SA chce umocnić pozycję w sektorze business-to-business. Efektem przyjęcia tej strategii jest wprowadzenie nowej struktury działu oraz nowej nazwy...

Kraj, 29 czerwca 2006

Kamis wprowadza submarkę Fit up!, w lipcu rusza kilkumiesięczna kampania

Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek submarkę Kamis Fit up!, którą określana będzie nowa linia przypraw wpisująca się w modę na...