M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SPC House of Media (firma)"

Kraj, 2 września 2015

Wieprzowina z Europy będzie promowana w Japonii i Kanadzie

Dom mediowy SPC House of Media wraz z agencją reklamową Legend Group zrealizują międzynarodową kampanię "Rozsmakuj się w Europie".

Przetargi, 14 lipca 2015

SPC House of Media i Legend Group wypromują polskie mięso w Japonii i Kanadzie

Konsorcjum wygrało przetarg. Więcej zgłoszeń nie było.

Kraj, 9 lipca 2014

Logo Polski na 800 TIR-ach

Zamówienie resortu gospodarki za 3,6 mln zł wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Tylos London rusza z kampanią

Marka herbat będzie obecna w OOH, internecie i prasie handlowej.

Przetargi, 1 sierpnia 2012

SPC House of Media wygrało przetarg na promocję kosmetyków

Ministerstwo Gospodarki przeznaczy 9 mln zł na trzyletnią promocję polskiej branży kosmetycznej.

Kraj, 21 października 2010

SPC ma commercial directora

Bartłomiej Kaliś dołączył do zespołu domu mediowego SPC House of Media.

Od redakcji, 9 sierpnia 2010

Wyjaśnienie: nie wszystkie oferty oceniane przez MRR

W MRR oceniano oferty czterech podmiotów.

Przetargi, 6 sierpnia 2010

Vizeum i Hypermedia wygrały w przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Obie agencje zajmą się obsługą budżetu, którego wartość szacuje się na kilka milionów złotych.

Kraj, 27 kwietnia 2010

PO znów z Media Inshight, a PiS się namyśla

Główni konkurenci przygotowują przyspieszone kampanie prezydenckie.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Innovations walczy o new business

Innovations, Metropolis i Crazy Mouse łączą siły i rywalizują o pozyskanie obsługi nowych budżetów reklamowych.

Kraj, 30 listopada 2009

Synesis ruszy z pierwszą kampanią zapachu Macieja Szczęsnego

Firma Synesis od początku grudnia br. rozpocznie pierwszą w swojej historii kampanię w mediach. Jej celem będzie promocja nowego zapachu,...

Kraj, 27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Makhteshim-Agan w telewizji promuje środek na chwasty

Agencja Henyo Behrendt na zlecenie Makhteshim-Agan Poland zrealizowała kampanię reklamową środka chwastobójczego Metazanex. W spocie rozmowę chwastów nt. niszczenia rzepaku...

Kraj, 23 czerwca 2009

Świętokrzyskie rusza z kampanią na antenach TVN

Dziś na antenie TVN po raz pierwszy zostanie wyemitowany specjalnie przygotowany spot reklamujący województwo świętokrzyskie. Reklamy pojawiać się będą do...

Kraj, 22 maja 2009

Effective Media kupuje telewizję, a Michał Balcerzak outdoor dla PiS-u

Effective Media odpowiada za zakup telewizji dla Prawa i Sprawiedliwości do kampanii wyborczej do europarlamentu. Telewizję do poprzednich kampanii PiS...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Floraland po raz pierwszy reklamuje w telewizji nasiona traw

Floraland Distribution rozpoczął kampanię telewizyjną nasion traw marki Top Decor. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej firmy dla tego produktu....

Kraj, 7 kwietnia 2009

SPC House of Media realizuje kampanię promocyjną Turcji

Dom mediowy SPC House of Media na zlecenie Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji prowadzi kampanię reklamową tego państwa. Agencja została...

Kraj, 29 stycznia 2009

Innovations kupuje media do startującej kampanii PiS

Innovations, powołany kilka miesięcy temu dom mediowy, planuje i kupuje media do nowej kampanii Prawa i Sprawiedliwości. Wcześniej tego klienta...

Kraj, 22 grudnia 2008

NDM ma kreować wizerunek niezależnych domów mediowych

Pod szyldem Niezależne Domy Mediowe (NDM) powołana została nieformalna grupa zrzeszająca samodzielne domy mediowe działające na polskim rynku. Do NDM...

Kraj, 17 listopada 2008

Szef Metropolis został wiceprezesem domu mediowego Innovations

Lechosław Olszewski, jednocześnie szef Metropolis, został wiceprezesem zarządu domu mediowego Innovations. Przypomnijmy, że agencję tę założył Michał Szeptycki, do niedawna...

Kraj, 7 października 2008

Kampania Ernst & Young przekonuje młodych do pracy w tej firmie

Firma doradcza Ernst & Young rozpoczęła roczną kampanię wizerunkową pod hasłem "Zacznij poziom wyżej". Działania obejmujące wybrane uczelnie, internet i...

Kraj, 2 września 2008

Farouk Systems po raz pierwszy reklamuje produkty Biosilk w telewizji

Firma Farouk Systems Polska ruszyła z pierwszą w historii telewizyjną kampanią reklamową swoich kosmetyków Biosilk. Jak tłumaczy Maciej Mikulski, dyrektor...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Innovations zatrudnia plannerów; współpracuje z Metropolis

Do zespołu domu mediowego Innovations przejdzie dwóch plannerów z SPC House of Media, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marek Lichoń i Przemysław...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Żabka zaplanowała na jesień br. intensywne działania reklamowe

Jesienią br. wystartuje kampania sieci sklepów Żabka, o budżet której walczyły cztery domy mediowe. MindShare Polska odebrał w niej klienta...

Kraj, 30 lipca 2008

Żabka kieruje reklamę do potencjalnych ajentów

Żabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience prowadzonych pod marką Żabka, rozpoczyna ogólnopolską radiową kampanię reklamową skierowaną do przyszłych ajentów. Spot...

Kraj, 17 lipca 2008

Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations

Michał Szeptycki, do niedawna dyrektor mediów SPC House of Media, założył dom mediowy Innovations. Innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów...

Kraj, 2 czerwca 2008

Michał Szeptycki po dziewięciu latach rozstaje się z SPC House of Media

Michał Szeptycki, dyrektor mediów i współzałożyciel SPC House of Media, rozstaje się z firmą. Pracował w SPC od 1999 r.,...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

Varner Polska szuka firmy do obsługi budżetu mediowego Cubusa

Firma Varner Polska prowadzi konkurs na obsługę mediową marki odzieżowej Cubus. Jak powiedziała Agnieszka Żebrowska, koordynator ds. marketingu marki Cubus,...

Kraj, 10 maja 2007

Rak, Woźniak i Schoeneich dołączyli do Next

Agnieszka Rak, Marcin Woźniak i Grzegorz Schoeneich dołączyli do zespołu Next, działu mediów interaktywnych Starcomu. Rak i Woźniak objęli stanowiska...

Kraj, 2 listopada 2006

Paweł Klimiuk dyrektorem marketingu PKO Credit Suisse

Paweł Klimiuk, były kierownik działu PR i sponsoringu w biurze marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych LOT, został nowym dyrektorem...

Kraj, 15 września 2006

Domy mediowe finalizują umowy z komitetami przed wyborami samorządowymi

Wyznaczenie przez Lecha Kaczyńskiego, prezydenta RP, daty wyborów samorządowych na 12 listopada br. otworzyło komitetom wyborczym możliwość podpisywania oficjalnych umów...

Kraj, 5 września 2006

MindShare Polska będzie pracować z Platformą Obywatelską również przy kampanii samorządowej

Dom mediowy MindShare Polska będzie pracować z Platformą Obywatelską przy kampanii związanej z wyborami samorządowymi. MindShare pracował dla tej partii...

Kraj, 19 czerwca 2006

Żabka intensyfikuje kampanię w związku z mundialem, wprowadza submarkę Zielone Okienko

Sieć sklepów Żabka rozpoczęła drugą falę rozpoczętej w maju kampanii mediowej, intensyfikując działania w związku z mundialem. - Mistrzostwa świata...

Przetargi, 1 czerwca 2006

ZT Kruszwica przeniosą obsługę mediową z MediaComu do Starcomu

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica" SA. W przetargu startowały także domy mediowe: Optimum...

Kraj, 6 kwietnia 2006

SPC przygotowało kampanię dla Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji

Turcja namawia Polaków do uwzględnienia jej w tegorocznych planach wakacyjnych. Kampanię na zlecenie Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji przygotował dom...

Przetargi, 19 grudnia 2005

TFI PKO/Credit Suisse przedłuża przetarg; rozstrzygnięcie po Nowym Roku

Towarzystwo funduszy inwestycyjnych PKO/Credit Suisse TFI SA, które jeszcze w sierpniu br. rozpisało przetarg na agencję reklamową i dom mediowy,...

Kraj, 3 listopada 2005

SPC House of Media przygotował kampanię włoskiego regionu narciarskiego Trentino

SPC House of Media przygotował kampanię dla włoskiego regionu narciarskiego Trentino. Kampania wykorzystuje polski motyw nawiązujący do tego, że w...

Przetargi, 22 sierpnia 2005

Towarzystwo PKO/Credit Suisse szuka agencji full service i domu mediowego

Towarzystwo funduszy inwestycyjnych PKO/Credit Suisse TFI SA szuka agencji reklamowej i domu mediowego do obsługi swojego budżetu reklamowego. Do przetargu...

Przetargi, 17 sierpnia 2005

Soda Advertising zwycięzcą przetargu Ernst & Young

Firma audytorska Ernst & Young rozstrzygnęła przetarg na realizację jesiennej kampanii reklamowej Działu Doradztwa Europejskiego. Zwyciężyła agencja Soda Advertising, która...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Zenithmedia i Re-Akcja będą współpracować z SLD

Dom mediowy Zenithmedia będzie współpracował z komitetem wyborczym Sojuszu Lewicy Demokratycznej przy zbliżającej się kampanii parlamentarnej i prawdopodobnie również prezydenckiej....

Przetargi, 3 sierpnia 2005

Pięć agencji walczy o budżet kreatywny kampanii Ernst & Young

Agencje Brandy, Kofeina, Soda, E.P. Creative Services oraz CreamTeam rywalizują w przetargu kreatywnym Ernst & Young. Zwycięska agencja zaprojektuje layout...

Kraj, 6 maja 2005

Turcja namawia Polaków do uwzględnienia jej w planach wakacyjnych

Ministerstwo Kultury i Turystyki Turcji rozpoczyna kampanię promującą ten kraj jako ciekawy kierunek turystyczny. Kreacja przygotowywana została w Stambule przez...

Kraj, 29 marca 2005

KRRiTV zakazała emisji spotów Kaczyńskiego w TVP, PiS zapowiada odwołanie

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, po spotkaniu z przedstawicielami Państwowej Komisji Wyborczej i zapoznaniu się z opinią...

Kraj, 23 marca 2005

SPC House of Media pracuje przy kampanii Lecha Kaczyńskiego

Dom mediowy SPC House of Media planuje i kupuje media do kampanii reklamowej promującej program Prawa i Sprawiedliwości. Jak powiedział...

Kraj, 24 lutego 2005

DM Snack wprowadzi słodkie chrupki

DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar), producent chrupek kukurydzianych Flips oraz Crispi, w kwietniu wprowadzi na rynek nową markę....

Kraj, 25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

Przetargi, 23 września 2004

MindShare Polska wygrał konkurs na obsługę "Super Expressu"

Media Express, wydawca "Super Expressu", wybrał dom mediowy MindShare Polska do obsługi mediowej jesiennej kampanii dziennika. Agencja mediowa będzie odpowiedzialna...

Przetargi, 21 września 2004

Agencja In House przygotuje kampanię "Super Expressu"

In House, wewnętrzna struktura działającach w ramach wydawnictwa Media Express, wygrała konkurs na obsługę reklamową jesiennej kampanii dziennika "Super Express",...

Przetargi, 8 września 2004

G7 i In House na krótkiej liście konkursu "Super Expressu"

Agencja reklamowa G7 i In House, wewnętrzna grupa Media Express, przeszły do ostatniego etapu konkursu na obsługę reklamową jesiennej kampanii...

Kraj, 16 sierpnia 2004

K&D Kadar zmienił nazwę na DM Snacks, rusza kampania "olimpijska" marki Crispi

Firma DM Snacks (dawniej K&D Kadar) rozpoczęła w piątek kampanię swojego nowego produktu, którym są chrupki kukurydziane marki Crispi. Jest...