M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Specjal (marka)"

Kraj, 30 czerwca 2015

Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem - nowy wariant piwa Grupy Żywiec

Wprowadzenie na sklepowe półki nowego piwa w trzech województwach będzie wspierane kampanią ATL, BTL i eventami.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Specjal wraca do promocji konsumenckiej

Do wygrania jest 2,8 mln puszek piwa.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 29 września 2014

Kampania Specjala Bursztynowego

Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja Just.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Zyski Grupy Żywiec spadły o połowę

Wolumen sprzedaży wyniósł 5,1 mln hl piwa w porównaniu z 5,3 mln hl w analogicznym okresie ub.r. Rynek urósł ilościowo o 0,7 proc., jednak wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 30 lipca 2014

Specjal uruchamia lokalne akcje marketingowe

"Specjal nagradza swoich" - pod takim hasłem rusza wsparcie elbląskiej marki piwa produkowanej przez Grupę Żywiec.

Kraj, 29 stycznia 2014

Specjal Pub - regionalny projekt Grupy Żywiec

W sprzedaży elbląskiego pubu będą dostępne wszystkie marki Grupy Żywiec. Zabraknie jedynie EB, marki produkowanej przez browar wyłącznie na eksport.

Kraj, 19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Specjal podkreśla regionalność

Agencja Men at Work przygotowała strategię i kreację nowej kampanii piwa Specjal.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Przetargi, 9 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Kraj, 8 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Przetargi, 9 września 2011

W przetargu na Leżajsk nie ma już Young & Rubicam

Grupa Żywiec wybrała short-listę w przetargu, na której znalazły się Gruppa66 Ogilvy i PZL.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Kraj, 25 lipca 2011

Żywiec odświeża opakowania Tatry

Marketer zmienia szatę graficzną piwa po czterech latach.

Kraj, 9 maja 2011

Grupa Żywiec wspiera piwa niepasteryzowane

Marketer chce mocno zamieszać w bardzo obiecującym i rosnącym segmencie rynku.

Kraj, 30 marca 2011

Grupa Żywiec wchodzi w nowy segment

Do tej pory marketer nie był obecny w segmencie piw niepasteryzowanych. Teraz wprowadza trzy marki z krótkim okresem przydatności.

Kraj, 28 marca 2011

Specjal na skalę ogólnopolską

Grupa Żywiec promuje w telewizji swoją największą regionalną markę.

Przetargi, 22 lutego 2010

Grupa Żywiec prowadzi przetarg dotyczący obsługi piwa Specjal

Grupa Żywiec zaczęła przetarg, który ma na celu wybór agencji do reklamowej obsługi marki Specjal, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych...

Przetargi, 27 listopada 2009

Grupa Żywiec szuka domu produkcyjnego do przyszłorocznej obsługi

Grupa Żywiec, producent takich marek piwa, jak: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru...

Kraj, 26 października 2009

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

Przetargi, 13 lipca 2009

Przetarg na obsługę Specjala - jest czy go nie ma?

Grupa Żywiec zaprzecza, jakoby prowadzony był przetarg na obsługę marki piwa Specjal. - Nie ma obecnie przetargu na Specjala. Agencją,...

Przetargi, 28 maja 2009

Grupa Żywiec prowadzi przetarg na obsługę piwa Specjal

Grupa Żywiec rozmawia z trzema agencjami na temat obsługi reklamowej marki Specjal ze swojego portfolio, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Są to:...

Przetargi, 28 maja 2009

Twenty Four Seven PR pracuje dla marki Specjal

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z Grupą Żywiec w ramach projektu Puchar Miast, którego sponsorem jest marka Specjal....

Kraj, 19 maja 2009

Locomotiva i Media Concept autorami projektu dla piwa Specjal

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA. Działania obejmują 27 miast trzech...

Kraj, 31 marca 2009

Specjal przez rok będzie się reklamował na wieżach ciśnień

Ruszyła niestandardowa kampania piwa marki Specjal (Grupa Żywiec) prowadzona na dwóch wybranych wieżach ciśnień - w Kwidzynie i Ostródzie, na...

Przetargi, 11 lutego 2009

Hand Made obroniła obsługę marki Strong, a Grey traci obsługę Specjala

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand...

Kraj, 25 września 2008

Piwo Specjal wspierane projektem "Wśród swoich"

Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Wśród swoich" markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność...

Kraj, 22 lipca 2008

Specjal reklamuje się w związku z Jarmarkiem Św. Dominika

Grupa Żywiec prowadzi outdoorową kampanię piwa Specjal, której motywem przewodnim jest coroczny Jarmark Św. Dominika sponsorowany przez tę markę. Kampania...

Kraj, 16 stycznia 2008

Grupa Merlin nie komentuje kłopotów Browaru Braniewo

"Polska - Dziennik Bałtycki" donosi o kłopotach Browaru Braniewo, a w internecie w serwisach branżowych pojawiły się informacje o wstrzymaniu...

Kraj, 17 maja 2007

KP promuje markę Żubr na rodzimym rynku Specjala

Kompania Piwowarska (KP) wspiera markę piwa Żubr w regionie, w którym tradycyjnie mocną pozycję ma brand Specjal (Grupa Żywiec). Działania...

Kraj, 14 marca 2007

Marta Karpińska została art directorem w Tomorrow

Do działu kreacji agencji reklamowej Tomorrow dołączyła Marta Karpińska, która obejmie stanowisko art directora. Do tej pory pracowała w Grey...

Przetargi, 25 stycznia 2007

Trzy agencje w przetargu Grupy Żywiec

Do zapowiadanego wcześniej przetargu (patrz DS "MMP" 12 stycznia) na fullserwisową obsługę marki piwa smakowego Freeq Grupa Żywiec zaprosiła trzy...

Kraj, 8 września 2005

Grupa Żywiec zaprezentowała wyniki finansowe i pozycje swoich marek po I półroczu br.

Grupa Żywiec SA podsumowała pozycje marketingowe swoich marek podczas konferencji związanej z prezentacją wyników finansowych spółki po pierwszym półroczu. Według...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 31 grudnia 2003

Żywiec SA prowadzi kampanię wizerunkową piwa Tatra Mocne

Żywiec SA zdecydował się na wsparcie wizerunku marki piwa Tatra Mocne, podkreślając wybrane cechy produktu, tj. siłę i dojrzałość. Tomasz...

Kraj, 18 kwietnia 2003

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię piwa Tatra Mocne

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię reklamową piwa marki Tatra Mocne 22 kwietnia br. Celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych...

Kraj, 28 marca 2003

Agencja Red 8 obsługuje nową markę Grupy Carlsberg Okocim SA

Grupa Carlsberg Okocim SA wprowadza na rynek nową markę piwa o nazwie Harnaś. Launch produktu będzie wsparty intensywną kampanią reklamową....

Kraj, 7 lutego 2003

Grey Worldwide Warszawa rozpoczyna pracę dla marki piwa Tatra

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została zaproszona do przygotowania projektów strategii i kreacji dla marki piwa Tatra należącej do Grupy...

Kraj, 13 stycznia 2003

Grupa Żywiec kończy współpracę z agencją reklamową Just

Poznańska agencja reklamowa Just nie będzie obsługiwać budżetów reklamowych marek Tatra i Specjal należących do portfolio Grupy Żywiec. Jako powód...

Kraj, 13 września 2001

GRUPA ŻYWIEC WCIĄŻ NA MINUSIE. ZMIANA NA STANOWISKU PREZESA

Grupa Żywiec SA odnotowała stratę netto w wysokości 48,6 mln zł po pierwszym półroczu br. W porównaniu z rokiem ubiegłym...