M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SpecTab (marka)"

Kraj, 19 stycznia 2010

Kampania SpecTabu jedyna z Polski w "The Gunn Report" za 2009 rok

Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (Jelfa SA) trafiła na listę 30 najbardziej nagrodzonych kampanii...

Kraj, 29 czerwca 2009

Barack Obama triumfuje w Cannes; Polacy bez nagród

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009 polskie agencje nie zdobyły ani jednej nagrody. Prace z Polski wyróżniono jedynie...

Kraj, 24 czerwca 2009

Druga nominacja dla Change Integrated w Cannes

Kampania reklamowa "Pomnik Onowałowa" przygotowana przez Change Integrated dla preparatu SpecTab (portfolio Jelfy SA) została nominowana w kategorii design lions...

Kraj, 23 czerwca 2009

Trzy pierwsze nominacje dla Polaków w Cannes

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili pierwszą listę nominacji. Spośród polskich zgłoszeń w kategorii outdoor wyróżniono pracę agencji McCann Erickson...

Przetargi, 19 stycznia 2009

Jelfa wybiera dom mediowy

Ruszył przetarg na obsługę mediową Jelfy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obecnie marketera obsługuje Equinox Polska. Nie udało nam się skontaktować z...

Kraj, 3 grudnia 2008

Eurobest - trzecia nominacja dla SpecTabu

Agencja Change Integrated otrzymała kolejną nominację dla kampanii zrealizowanej dla Jelfy SA i preparatu SpecTab pt. "Onowałow". Po nominacjach w...

Kraj, 2 grudnia 2008

Pięć polskich nominacji na festiwalu Eurobest

Cztery prace zgłoszone z Polski trafiły na short-listę międzynarodowego konkursu reklamowego Eurobest. W kategorii print jest to kampania Euro RSCG...

Kraj, 21 listopada 2008

Cztery polskie prace mają szansę na zwycięstwo podczas Epiki

Jury międzynarodowego konkursu reklamowego Epica dokonało już pierwszych ocen zgłoszonych kampanii. Sześć prac polskich agencji, które przeszły preselekcję, zostało w...

Kraj, 19 listopada 2008

Sześć spośród 40 zgłoszonych prac z Polski przeszło preselekcję na Epice

Do tegorocznej 22. edycji konkursu reklamowego Epica z Polski nadesłano 40 prac. Oznacza to spadek w porównaniu z dwiema poprzednimi...

Kraj, 13 listopada 2008

Change Integrated jedynym polskim zwycięzcą The Cup

Kampania przygotowana przez Change Integrated dla Jelfy SA i nowego preparatu niwelującego skutki nadużywania alkoholu SpecTab została jedynym polskim zwycięzcą...

Kraj, 8 października 2008

Change Integrated zbiera nagrody za Jelfę w Portorożu

Wczoraj przyznano w konkursie Golden Drum organizowanym w Słowenii kolejne nagrody za twórczość reklamową - tym razem w kategorii open,...

Kraj, 26 czerwca 2008

SpecTab promowany przez agenta KGB

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Jelfa", wprowadzając na rynek SpecTab - specyfik niwelujący negatywne skutki spożywania alkoholu, wykorzystał niestandardowe formy komunikacji. Na potrzeby...