M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Sport (marka)"

Kraj, 17 lipca 2015

Łukasz Łazarewicz dyrektorem zarządzającym sportem w Grupie Onet-RASP

Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu.

Kraj, 19 marca 2013

Ringier zaczyna pakietowanie Onetu i tytułów prasowych

Kilka miesięcy od finalizacji transakcji nowy właściciel portalu tworzy wspólną ofertę reklamową.

Kraj, 17 stycznia 2013

Rafał Grudowski szefem działu agencyjnego Presspubliki

Były szef biura reklamy w PMPG dołączył do zespołu wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze".

Kraj, 10 lipca 2012

Polskapresse i Ringier we wspólnych pakietach reklamowych

Wydawcy łączą swoje tytuły w pakiety reklamowe.

Kraj, 19 stycznia 2012

Agora z lokalną siecią reklamową

Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.

Kraj, 1 grudnia 2011

Rafał Grudowski dyrektorem biura reklamy w PMPG

Wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 26 października 2011

SKOK-i chcą być graczem także w ubezpieczeniach

Ruszyła największa w historii kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia.

Kraj, 19 października 2011

Reorganizacja w Ringier Axel Springer

Pion wydawniczy podzielono na działy magazynów i dzienników, poza tym utworzono centralny dział marketingu i zintegrowany dział online.

Zagranica, 30 marca 2011

Ford rusza z kampanią Focusa

Dwumiesięczna multimedialna kampania warta jest 4 mln funtów.

Kraj, 25 lutego 2011

Wiosenny "Skarb Kibica" promowany w mediach

Ringier Axel Springer inwestuje w dodatek "Przeglądu Sportowego" i "Sportu".

Kraj, 11 stycznia 2011

Biegluk poszerza kompetencje w Ringier Axel Springer

W związku z odejściem Mroza dotychczasowy dyrektor wydawniczy "Faktu" zajmie się także "Przeglądem Sportowym".

Kraj, 22 listopada 2010

Małgorzata Cetera-Bulka wraca do Springera

Po kilkuletniej przerwie znowu pokieruje biurem reklamy w Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 28 lipca 2010

Springer sprzedaje coraz więcej pakietów

Do blisko jednej piątej wzrósł udział pakietów we wpływach reklamowych gazet Springera.

Kraj, 9 listopada 2009

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły

Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji...

Kraj, 5 października 2009

Załoga Orlen Team reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil, spółka należąca do PKN Orlen zajmująca się sprzedażą olejów silnikowych marki Platinum, przygotowała intensywną miesięczną kampanię reklamową tej...

Kraj, 15 września 2009

Springer chce walczyć kosztami dotarcia z konkurencyjnymi pakietami

Axel Springer Polska wprowadził do oferty trzy nowe pakiety reklamowe łączące dzienniki i magazyny. Jak informowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS...

Kraj, 14 września 2009

Springer łączy dzienniki i magazyny w pakiety reklamowe

Axel Springer Polska w tym tygodniu ruszy ze sprzedażą nowych rozwiązań reklamowych łączących dzienniki i magazyny - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 8 maja 2009

Springer chce zwiększyć dochody ze sprzedaży PressPowera

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska chce zwiększyć udział pakietów PressPower w sprzedaży działu agencyjnego. Według planów wydawnictwa do...

Kraj, 21 kwietnia 2009

BZ WBK rozpoczyna kampanię z Dannym DeVito

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową lokat, do której zatrudnił znanego amerykańskiego aktora Danny'ego DeVito (o tym projekcie informowaliśmy...

Kraj, 9 marca 2009

Netia w kampanii reklamowej porównuje się z TP SA

Netia wprowadza zmiany w ofercie usług internetowych i głosowych dla klientów indywidualnych. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do...

Kraj, 29 grudnia 2008

Springer udostępnia specjalny program do planowania pakietu PressPower

Axel Springer Polska udostępnia swoim klientom reklamowym specjalnie przygotowany program - dodatek do oprogramowania Soft Report Explorer ułatwiający planowanie kampanii...

Kraj, 22 grudnia 2008

Axel Springer realizuje pierwsze pakiety PressPower i GRPower

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska sprzedało kilkanaście pakietów PressPower i kilka GRPower. Nowe rozwiązania reklamowe dostępne są w...

Kraj, 3 grudnia 2008

Axel Springer Polska restrukturyzuje biuro reklamy prasy codziennej

Axel Springer Polska restrukturyzuje biuro reklamy prasy codziennej. Od stycznia 2009 r. znikną odrębne biura reklamy poszczególnych dzienników wydawcy. Zastąpią...

Kraj, 27 października 2008

GRPower i PressPower w ofercie reklamowej dzienników Springera

Axel Springer Polska wprowadza nowy model sprzedaży reklam opierający się na zakupie GRP. O planach uruchomienia takiej oferty nieoficjalnie informowaliśmy...

Kraj, 24 października 2008

Axel Springer będzie sprzedawał dzienniki w formie GRP

Biuro reklamy prasy codziennej firmy Axel Springer Polska wprowadzi do swojej oferty reklamowej możliwość zakupu ratingów w dziennikach, dowiedzieliśmy się...

Kraj, 26 czerwca 2008

Axel Springer Polska zainteresowany udziałami w Presspublice

Axel Springer Polska jest zainteresowany przejęciem 49 proc. udziałów w Presspublice, wydawcy "Rzeczpospolitej", które należą do państwowego Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita"...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Axel pracuje nad ofertą reklamową "Sportu"

W związku z przejęciem przez Axel Springer Polska dziennika "Sport" Biuro Reklamy Prasy Codziennej przygotowuje nową ofertę reklamową. W nowym...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Axel Springer przejmuje "Sport"

Axel Springer Polska przejmuje dziennik "Sport" - wydawca oraz KTK Sport, dotychczasowy właściciel tytułu, podpisały porozumienie w tej sprawie. "Sport"...

Kraj, 31 października 2007

Warka rozpoczęła drugą edycję akcji "Zdobądź sponsora dla swojego klubu"

Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem "Zdobądź sponsora dla...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Leszek Kuzaj firmuje swoim wizerunkiem oleje Castrol

Leszek Kuzaj, rajdowy mistrz Polski, użyczył swojego wizerunku rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej olejów Castrol Edge. Ogólnopolska kampania pod hasłem "Castrol...

Kraj, 8 listopada 2006

Grzegorz Fajerski odpowiada za reklamę w Sport Marketing House

Spółka Sport Marketing House jest nowym wydawnictwem, które będzie wydawać nowy miesięcznik o siatkówce pod tytułem "Świat Siatkówki". Pierwszy numer,...

Kraj, 6 listopada 2006

Artur Jankowski został dyrektorem marketingu i sprzedaży w KTK Sport

W spółce dziennikarskiej KTK Sport, wydawcy dziennika "Sport", utworzono nowe stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży. Objął je Artur Jankowski. Poprzednio...

Kraj, 26 czerwca 2006

Marquard Media Polska odwoła się od decyzji UOKiK

Marquard Media Polska, wydawca "Przeglądu Sportowego", planuje złożenie wniosku do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym zamierza odwołać się...

Kraj, 13 stycznia 2006

Powstanie tygodnik sportowy "Mazowiecki Sport Express"

Nowy tygodnik sportowy o lokalnym zasięgu "Mazowiecki Sport Express" wejdzie na rynek 27 lutego. Jego wydawcą jest spółka Leasing Centrum...

Kraj, 23 września 2005

UOKiK bada, czy "Przegląd Sportowy" nie naruszył przepisów o konkurencji

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) bada, czy wydawnictwo Marquard Media Polska, obniżając cenę dziennika "Przegląd Sportowy" tylko na Śląsku,...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Marquard zainteresowany drugim dziennikiem sportowym, tym razem o lokalnym zasięgu

- Marquard Media Polska jest zainteresowane wydawaniem drugiego, obok koronnego ogólnokrajowego "Przeglądu Sportowego", dziennika sportowego - powiedział Tomasz Zięba, prezes...

Kraj, 27 stycznia 2005

Marek Glenc obejmie stanowisko dyr. działu reklamy magazynu "Sukces"

Marek Glenc z dniem 1 lutego br. obejmie stanowisko dyrektora działu reklamy w miesięczniku "Sukces" (wydawca: spółka Multico Press). Jest...

Kraj, 30 grudnia 2004

Marek Glenc rozstaje się z reklamą dzienników sportowych

Marek Glenc po 10 latach pracy w dziale reklamy dzienników sportowych Marquarda (ostatnio Marquard Media Polska) odejdzie z firmy 31...

Kraj, 25 listopada 2004

Dzienniki sportowe Marquarda z dołączonym kalendarzem sportowym

W najbliższy piątek, 26 listopada, wszyscy czytelnicy dzienników sportowych Marquard Media Polska ("Dziennik Sportowy" - "Przegląd Sportowy" i "Tempo" oraz...

Kraj, 29 września 2004

Marquard wprowadzi jedną markę dzienników dopiero w przyszłym roku

Wydawnictwo Marquard Media Polska planuje dopiero w przyszłym roku wprowadzenie jednej marki dla wszystkich swoich dzienników sportowych: "Przeglądu Sportowego", "Tempa"...

Kraj, 17 września 2004

Marquard Media rezygnuje z tegorocznej kampanii dzienników

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało się na przesunięcie terminu kampanii reklamowej dzienników sportowych ("Przegląd Sportowy", "Sport" i "Tempo") na przyszły...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Marquard Media Polska wyda specjalny dodatek "Skarb Kibica Ateny 2004"

Marquard Media Polska opublikuje okolicznościowy dodatek poświęcony igrzyskom olimpijskim "Skarb Kibica Ateny 2004". Będzie to wydanie specjalne "Magazynu Sportowego", piątkowego...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Studio Luxsfera przygotowało nowy layout "Magazynu Sportowego"

Marquard Media Polska wprowadził zmiany w wyglądzie "Magazynu Sportowego", piątkowego dodatku do "Przeglądu Sportowego", "Tempa" i "Sportu". Nowy layout przygotowali...

Kraj, 15 marca 2004

Marquard zmienia layout dzienników "Przegląd Sportowy" i "Tempo"

Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych gazet pojawiło...

Kraj, 27 stycznia 2004

Jerzy Janczak odchodzi z Marquard Sport Media

Jerzy Janczak, prezes i dyr. generalny Marquard Sport Media, odchodzi z wydawnictwa. Jak mówi Rafał Sękowski, specjalista ds. marketingu i...

Kraj, 1 grudnia 2003

Radio eM 107,6 FM kończy wprowadzanie zmian programowych

Katowickie radio eM 107,6 FM zakończyło ostatni etap wprowadzania istotnych zmian programowych. Na jego antenie pojawiły się nowe propozycje: "Droga...

Kraj, 2 października 2003

Powstanie skonsolidowany dom wydawniczy Marquard Media Polska

Marquard Media Polska Sp. z o.o. stanie się z dniem 1 stycznia 2004 r. nowym skonsolidowanym domem wydawniczym, powołanym do...

Kraj, 8 sierpnia 2003

"Skarb Kibica" - specjalne wydanie "Magazynu Sportowego"

Dzisiaj do kiosków trafiło wydanie specjalne "Magazynu Sportowego" (wydawnictwo Marquard Sport Media) - "Skarb Kibica" - poświęcone jesiennej rundzie rozgrywek...

Kraj, 28 marca 2003

Sports.pl wprowadza nowy layout

Serwis sportowy www.sports.pl wprowadził nowy layout. Zostało lekko zmienione logo jako element spójny całego serwisu, pojawiła się również portalowa strona...

Kraj, 27 marca 2003

"Dziennik Sportowy" odnotował wzrost sprzedaży w styczniu i lutym br.

"Dziennik Sportowy" ("Przegląd Sportowy", "Tempo") zanotował wzrosty średniej sprzedaży egzemplarzowej w okresie styczeń 2003 - styczeń 2002 o 9 proc....