M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Springer & Jacoby (firma)"

Kraj, 18 listopada 2014

Rusza kampania Uniqa z Jerzym Janowiczem

Pierwsza od wielu lat kampania ubezpieczyciela zaplanowana jest do końca lutego 2015 r. W Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.

Kraj, 5 listopada 2013

Marek Dorobisz rozstaje się z Lemon Sky

Dyrektor departamentu kreacji odchodzi z agencji.

Kraj, 4 lutego 2013

Marek Dorobisz pokieruje kreacją w Lemon Sky

Poprzednio związany był z agencją Next.

Kraj, 31 stycznia 2013

Marek Dorobisz odchodzi z agencji Next

Szef kreacji żegna się z firmą.

Zagranica, 5 października 2012

Constantin Kaloff przygotuje kreację dla Beiersdorfa

Nowy dyrektor kreatywny będzie pracować dla kluczowego klienta DraftFCB.

Kraj, 9 listopada 2011

Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym Next

Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Ars Thanea. Z branżą związany jest od 12 lat.

Zagranica, 10 lutego 2011

Saatchi otwiera biuro w Berlinie

Jest to już trzeci oddział sieci w Niemczech po Frankfurcie i Dusseldorfie.

Kraj, 11 stycznia 2011

Marek Dorobisz w Ars Thanea

Agencja ma nowego szefa kreacji.

Zagranica, 10 kwietnia 2009

Bartle Bogle Hegarty zajmie się europejskim budżetem eBaya

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w przetargu na obsługę portalu aukcyjnego eBay w Europie. Wartość jego budżetu szacuje się...

Zagranica, 13 lutego 2009

Serwis eBay szuka agencji reklamowej w Europie

W związku z konsolidacją struktur marketingowych serwis aukcyjny eBay szuka agencji, której powierzy wart 22 mln funtów europejski budżet reklamowy....

Kraj, 19 czerwca 2007

Konkurs Olympusa elementem kampanii wizerunkowej

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Olympus Polska dotycząca aparatu Olympus mju 770 SW. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem: telewizję (billboardy...

Kraj, 11 maja 2007

Olympus Polska rusza z kampanią wizerunkową aparatu Olympus mju 770

Olympus Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 770 SW, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Kampania obejmuje sponsoring programu...

Kraj, 7 listopada 2006

Olympus buduje wizerunek aparatów mju 750

"Twoje Życie. Twój Olympus" - pod takim hasłem Olympus Polska rozpoczyna dwumiesięczną (potrwa do 25 grudnia) kampanię reklamową cyfrowych aparatów...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Interpublic rozważa sprzedaż udziałów w agencji Springer & Jacoby

Grupa Interpublic rozważa sprzedaż 51 proc. udziałów w niemieckiej agencji Springer & Jacoby. Reuters, powołując się na zaufane źródło, podaje,...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Interpublic rozważa sprzedaż udziałów w agencji Springer & Jacoby

Grupa Interpublic rozważa sprzedaż 51 proc. udziałów w niemieckiej agencji Springer & Jacoby. Reuters, powołując się na zaufane źródło, podaje,...

Kraj, 3 listopada 2005

Olympus reklamuje nową lustrzankę E-500 i o 35 proc. obniża ceny akcesoriów

Olympus Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy aparat fotograficzny E-500 (lustrzanka cyfrowa) i reklamuje go w kampanii prasowo-internetowej....

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Zagranica, 25 października 2004

Mercedes promuje nowy model CLS 13-minutowym filmem

Należąca do koncernu DaimlerChrysler spółka Mercedes-Benz zamieściła w internecie trwający 13 minut filmik pod tytułem "The Porter" mający promować wprowadzenie...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Robin Weeks został dyrektorem kreatywnym w Gruppie 66/Ogilvy

Robin Weeks obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy z dniem 1 października 2004 r. Jednocześnie Ewa Zaborowska,...

Zagranica, 5 lipca 2004

Olympus wybrał agencję Springer & Jacoby do obsługi budżetu w Europie

Firma Olympus, producent m.in. sprzętu fotograficznego, wybrała agencję reklamową Springer & Jacoby należącą do Interpublic Group of Cos. do obsługi...

Zagranica, 17 czerwca 2004

Christina Aguilera zaśpiewa w reklamie nowych modeli Mercedesa A-Class

Nowy Mercedes A-Class zadebiutuje na wybranych rynkach europejskich jeszcze w tym miesiącu. Aguilera będzie śpiewać w kampanii launchowej swoją nową...

Zagranica, 21 października 2003

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

Zagranica, 23 grudnia 2002

Budżet Maurice Lacroix trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby

Budżet reklamowy firmy Maurice Lacroix, produkującej zegarki, trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby, w której większościowym udziałowcem jest holding...

Zagranica, 13 grudnia 2002

BBDO z Niemiec przejęło menedżerów z Saatchi & Saatchi i S&J

Hubertus von Lobenstein, CEO agencji reklamowej Saatchi & Saatchi z Frankfurtu, oraz Andre Kemper, creative partner z agencji reklamowej Springer...

Zagranica, 30 września 2002

Hennesy przekazał swój budżet agencji Callegari Berville Grey

Francuski koncern alkoholowy Hennessy, należący do producenta dóbr luksusowych LVMH, wybrał agencję reklamową Callegari Berville Grey z Paryża do obsługi...

Zagranica, 19 września 2002

Unilever wspiera sprzedaż margaryny Latta Hoch 2

Unilever Bestfoods chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie margaryn. Koncern wzbogacił swoją linię produktów spożywczych Latta, wprowadzając na rynek margarynę...

Zagranica, 30 sierpnia 2002

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

Zagranica, 8 sierpnia 2002

Kampania społeczna przeciwko wyjazdom na Kubę, do Turcji i Tunezji

Paryska organizacja dziennikarzy Reporterzy bez Granic (RbG) rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu przekonanie turystów, by wybierali na swoje...

Zagranica, 6 sierpnia 2002

TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową

Europejskie biuro podróży TUI ogłosiło przetarg na agencję reklamową. Budżet reklamowy tego biura szacowany jest na 50 mln dol. Wśród...

Zagranica, 17 maja 2002

Unilever przekazuje budżet serków kremowych agencji Springer & Jacoby

Agencja reklamowa Springer & Jacoby otrzymała europejski budżet reklamowy segmentu serków kremowych koncernu Unilever Bestfoods. Niemiecka agencja, której 35,5 proc....

Zagranica, 9 maja 2002

Niemiecki Eon rozpoczął przetarg na wart 65 mln dol. budżet reklamowy

Niemiecki dostawca energii Eon rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy, którego wysokość szacowana jest na 65 mln dol. Do przetargu...

Zagranica, 8 kwietnia 2002

"Sportowa" BonAqua zadebiutuje na rynku niemieckim

Coca-Cola wprowadzi w czerwcu br. na rynek niemiecki nowy napój energetyczny pod marką BonAqua. Przedstawiciele koncernu twierdzą, że jest to...

Zagranica, 18 marca 2002

Mercedes rozpoczął kampanię modelu klasy E

DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...

Zagranica, 18 lutego 2002

Universal McCann zdobył globalny budżet Deutsche Telekom

Deutsche Telekom przekazał swój globalny budżet mediowy należącej do grupy Interpublic agencji Universal McCann. Dotychczas budżet, którego wysokość szacowana jest...

Kraj, 13 grudnia 2001

Grey Warszawa nagrodzony na festiwalu reklamowym Epica Awards 2001

Na piętnastym festiwalu reklamowym Epica Awards 2001 wśród laureatów konkursu znalazła się polska agencja reklamowa Grey Warszawa. Agencja zwyciężyła w...

Zagranica, 11 grudnia 2001

Londyńska agencja Mother zdobyła tegoroczną Epica d'Or

Najwyższą nagrodę tegorocznego festiwalu Epica zdobyła londyńska agencja Mother za kampanię Q TV. Była to już 15. edycja festiwalu, którego...

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Zagranica, 3 grudnia 2001

Castrol konsoliduje swój globalny budżet

Należąca do brytyjskiego koncernu paliwowego British Petroleum (BP) globalna marka Castrol, skonsolidowala swój globalny budżet na media i kreację w...

Zagranica, 17 października 2001

DAIMLERCHRYSLER ROZPOCZYNA GLOBALNĄ KAMPANIĘ

DaimlerChrysler rozpoczął w Stutgarcie globalną kampanię przygotowaną przez londyński oddział agencji Springer & Jacoby. "Just call us Daimler-Chrysler" - głosi...

Zagranica, 8 października 2001

COCA-COLA ROZPOCZĘŁA PRZETARG NA FANTĘ W NIEMCZECH

Coca-Cola w Niemczech zaprosiła do przetargu na budżet swojej marki Fanta cztery agencje reklamowe. Jednym z uczestników przetargu jest dotychczas...

Zagranica, 12 lipca 2001

DEUTSCHE TELEKOM PRZEKAZUJE SAATCHI SWÓJ GLOBALNY BUDŻET

Deutche Telekom przekazał globalny budżet reklamowy swojej marki telefonii komórkowej T-Mobile agencji Saatchi & Saatchi. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

Zagranica, 13 czerwca 2001

SPRINGER & JACOBY OBSŁUGUJE NIEMIECKĄ PRO SIEBEN SAT1 MEDIA

Największa w Niemczech grupa TV Pro Sieben Sat 1 Media, część Kirch Group, przekazała budżet reklamowy swojej stacji SAT 1...

Zagranica, 16 maja 2001

BBDO PRZEJMUJE WART 30 MLN DOL. BUDŻET BROWARU WARSTEINER

Jeden z największych niemieckich browarów Warsteiner wyłonił zwycięzcę przetargu na swój budżet reklamowy, ktorego wysokość szacowana jest na 30 mln...

Zagranica, 22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

Zagranica, 22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

Zagranica, 13 lutego 2001

ŻONA BECKERA NIE BĘDZIE REKLAMOWAĆ BEZKOFEINOWEJ COCA-COLI

Reklama telewizyjna bezkofeinowej Coca-Coli, w której miała wystąpić Barbara Becker, żona słynnego tenisisty, nie zostanie wyemitowana. Stało się tak w...

Zagranica, 18 stycznia 2001

DEUTSCHE BANK WPROWADZA BANKOWOŚĆ ONLINE

Największy bank w Niemczech Deutsche Bank zaprosił agencje do przedstawienia prezentacji dla swojego nowego brandu Deutsche Bank 24, usług bankowych...