M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "SSL Healthcare Polska (firma)"

Kraj, 17 listopada 2010

Euro RSCG dla SSL także w Polsce

Reckitt Benckiser wprowadza zmiany w obsłudze przejętych marek Durex i Scholl.

Kraj, 17 kwietnia 2008

Abpol o 300 proc. zwiększy budżet na markę Rosetex

Abpol Company Polska, właściciel marki prezerwatyw Rosetex, o 300 proc. zwiększa tegoroczny budżet reklamowy tej marki. Oznacza to, że firma...

Kraj, 2 czerwca 2006

Durex zareklamuje w telewizji jednorazowy wibrator

SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, wprowadził do sprzedaży nakładkę wibracyjną, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową w telewizji. Jak wynika...

Kraj, 1 czerwca 2005

Anna Olkowicz objęła stanowisko account managera w TBWA/PR

Anna Olkowicz dołączyła do zespołu firmy public relations TBWA/PR, w której będzie pełnić funkcję account managera. Do jej obowiązków należeć...

Kraj, 1 marca 2005

SSL Healthcare Polska rozpocznie w kwietniu kampanię marki Scholl

Firma SSL Healthcare Polska w kwietniu br. rozpocznie kampanię reklamową jednej ze strategicznych w swoim portfolio grup produktów - kremów...

Kraj, 12 maja 2004

Promocja BTL-owa i inserty w prasie reklamują prezerwatywy Pepino

Pepino Sp. z o.o., polski oddział czeskiego producenta prezerwatyw Pepino - firmy OLZA-Trading, przygotował konkurs konsumencki wspierajacy ich sprzedaż, który...

Kraj, 24 lutego 2004

Pegasus PR rozpoczęła współpracę z Aronią i Schollem

Agencja public relations Pegasus PR poszerzyła listę o kilku nowych klientów. Umowy podpisano z firmami Aronia SA, producentem m.in. soków...

Kraj, 27 stycznia 2004

Marka Durex będzie promowana walentynkowym konkursem w internecie

Spółka SSL Healthcare Polska będąca właścicielem marki Durex rozpoczyna dzisiaj w internecie akcję promocyjną związaną ze zbliżającymi się walentynkami. Akcja...

Kraj, 2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

Kraj, 6 maja 2003

Media Planning wygrał przetarg na markę Durex

Firma SSL Healthcare Polska wybrała dom mediowy Media Planning do obsługi budżetu reklamowego marki Durex. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów...

Kraj, 12 marca 2003

SSL Healthcare rozważa zmiany w obsłudze budżetu mediowego

SSL Healthcare Polska, producent m.in. prezerwatyw Durex, rozpatruje możliwość zmiany domu mediowego. Obecnie brand Durex obsługuje dom mediowy Universal McCann....

Kraj, 22 sierpnia 2002

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii marki Durex

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii reklamowej dla marki prezerwatyw Durex. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa...

Kraj, 26 kwietnia 2002

SSL Healthcare będzie promować nowe produkty marki Durex

Koncern SSL Healthcare Polska będzie promować swoje nowe produkty, głównie nowy rodzaj prezerwatywy "now easy-on". Produktowe działania reklamowe zaplanowane są...

Kraj, 15 października 2001

NOWE OBLICZE SEKSU NA WITRYNIE DUREX

Dział interaktywny agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, Zentropy Partners, zakończył prace nad nową witryną opracowaną dla SSL Healthcare Polska Đ właściciela...

Kraj, 20 czerwca 2001

STUDENCI POPIJAJĄ ŻYWCA I JEŻDŻĄ RENAULT CLIO

Piwo Żywiec (w kategorii browar) i Renault Clio (w kategorii fura) to jedne ze zwycięskich marek wyróżnionych przez "Magazyn Studencki...