M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Star Media (firma)"

Przetargi, 12 czerwca 2015

BOŚ wybiera dom mediowy

Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród trzech agencji.

Kraj, 16 marca 2015

Oceanic rusza ze wsparciem nowej linii kosmetyków AA Oil Infusion

Kreację przygotowała agencja Change, produkcję - Easy Hell, telewizję kupił Star Media, a prasę i internet - sam producent.

Przetargi, 16 lutego 2015

Media Group przygotuje kampanię dla POT za 6 mln zł

Do przetargu zgłosiło się pięciu chętnych.

Przetargi, 27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

Kraj, 20 grudnia 2013

Kler szykuje się do kampanii wizerunkowej

W Wigilię ruszy kampania reklamowa nowej kolekcji.

Kraj, 15 listopada 2013

Walk Creative odpowiada za międzynarodową kampanię Junior-angin

Działania reklamowe będą prowadzone na pięciu rynkach europejskich.

Kraj, 18 lipca 2013

Euronet zachwala wypłacanie euro

Za przygotowanie strategii komunikacji i kreację odpowiada agencja San Markos.

Kraj, 15 lipca 2013

Polski Cukier startuje z kampanią ATL

Głównym kanałem komunikacji jest telewizja.

Kraj, 12 lipca 2013

Pierwsza kampania TV firmy eSky.pl

Kampania będzie prowadzona w stacjach z grup TVN i Polsatu.

Kraj, 9 lipca 2013

Przybylska i Adamczyk w telewizyjnej odsłonie CCC

Rozpoczęła się wyprzedażowa kampania sieci.

Kraj, 28 września 2012

Walk Creative zrealizuje kampanię dla BOŚ

Walk Creative wygrał konkurs na realizację kampanii reklamowej Banku Ochrony Środowiska. Agencja odpowiada za realizację działań ATL i BTL. Koncepcja kampanii została opracowana wspólnie z zespołem marketingu produktowego BOŚ.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Nowy wizerunek Monini Polska

Marketer rusza z nową kampanią reklamową.

Przetargi, 30 lipca 2012

Mediacap zdobywa budżet PARP

Spółka wspólnie z Scholz & Friends i Equinoksem zrealizuje kampanię za blisko 11 mln zł.

Kraj, 17 maja 2012

Omielczenko odchodzi z Disneya

Po ponad roku pracy z firmą rozstaje się senior marketing manager Disney Channels CEE.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Kler promuje mediolańską kolekcję mebli

Producent mebli rozpoczął kampanię reklamową specjalnej kolekcji mebli.

Kraj, 5 marca 2012

Trwa kampania telewizyjna aerozolu do nosa Nasic

Za adaptację odpowiedzialna jest agencja Swiift.

Kraj, 1 lutego 2012

Kler promuje się w kanałach tematycznych

Producent mebli ruszył z kampanią reklamową "Classical elegance".

Przetargi, 31 stycznia 2012

Arena Media zajmie się obsługą Oriflame

Firma kosmetyczna zmienia dom mediowy.

Kraj, 2 grudnia 2011

Polski Cukier nie tylko na święta

Za kreację kampanii dla polskiego potentata cukrowego odpowiada agencja Opus B.

Przetargi, 18 listopada 2011

Pięć konsorcjów powalczy o 10 mln zł na promocję postaw przedsiębiorczych

Jedno z nich przygotuje kampanie reklamową poprawiającą wizerunek przedsiębiorców oraz promocję postaw przedsiębiorczych.

Kraj, 15 listopada 2011

Neo-Angin reklamowany na kilku europejskich rynkach [WIDEO]

Kampania telewizyjna obejmie kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiada za nią polska agencja Walk Creative.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Przetargi, 12 października 2011

Rozgłośnia i Star Media triumfują w przetargach Kler

Producent mebli wybrał dom mediowy Star Media do obsługi w Polsce i Czechach. Agencją reklamową marketera została Rozgłośnia.

Przetargi, 23 września 2011

Kler zainwestuje w reklamę z okazji 40-lecia

Marketer wybrał shortlisty w przetargu kreatywnym i mediowym. W przyszłym roku chce inwestować w reklamę z okazji jubileuszu swojego istnienia.

Przetargi, 15 czerwca 2011

Star Media wygrywają w przetargu BOŚ Banku

Budżet banku przejdzie z Equinoksa do Star Mediów.

Artykuły weekendowe, 6 maja 2011

Columbus Media w Polsce stawia na Star Media

Kate Williams, managing director w Columbus Media International, opowiada o tym, jakie plany ma jedna z największych sieci niezależnych agencji. Twierdzi także, że nie będzie drugiego uderzenia kryzysowego.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Łapiński odsprzedaje Star Advertising

Twórca grupy Star One odsprzedał swoje udziały w agencji i koncentruje się na mediach.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Vision Express ma e-sklep

Sieć salonów optycznych rozpoczyna szturm na internet ze wsparciem agencji Star Digital.

Przetargi, 15 marca 2011

Star Media zdobywa Lavazzę

Dzięki rekomendacji włoskiej agencji Star Media zyskał budżet producenta kawy Lavazza.

Przetargi, 11 lutego 2011

Mindshare broni CCC

Producent obuwia przedłużył współpracę z agencją.

Zagranica, 26 stycznia 2011

Według "AdAge" Horizon Media Domem Mediowym Roku

Agencja, należąca do niezależnej sieci Columbus Media International, regularnie wygrywała w ub.r. przetargi, pokonując w nich znacznie większych rywali.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 20 stycznia 2011

Geovita w MTR Media

Sieć turystyczna powierzyła budżet mediowy MTR Media.

Kraj, 17 stycznia 2011

Junior-anginy debiutują wspierane reklamą

Kampanię dla Klosterfrau przygotowały Walk The Line i Star Media.

Kraj, 14 stycznia 2011

Piotr Omielczenko odchodzi z AXN

Kierownik marketingu AXN odchodzi z HBO Polska.

Przetargi, 15 listopada 2010

FoodCare jak burza

Short-listy w przetargach FoodCare: mediowym, interaktywnym i PR.

Kraj, 21 października 2010

Marks & Spencer wspiera otwarcie nowych sklepów

Brytyjska sieć handlowa przygotowała kreację we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Star Media i Star Digital.

Przetargi, 16 sierpnia 2010

Eskadra zdobywa budżet Miele

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę budżetu reklamowego firmy.

Kraj, 10 czerwca 2010

Realny budżet nagrodą w warsztatach RMF

Grupa radiowa RMF w ramach warsztatów przeprowadzi przetarg na kampanię dla marki obuwia CCC należącej do NG2 SA.

Przetargi, 21 kwietnia 2010

Innovations dla Ełku

Innovations wygrał w przetargu na kampanię "Ełk - kulinarna stolica Mazur".

Kraj, 13 kwietnia 2010

Nepentes reklamuje Elixine

Nepentes wprowadza na polski rynek nową serię Elixine Revitalica skierowaną do kobiet po 50. roku życia. Linia jest wspierana kampanią reklamową.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Grupa Star One dla Frucia

Stovit Group ruszyło z kampanią musów owocowych adresowaną do dzieci.

Przetargi, 25 lutego 2010

Nepentes wybrał Tippingpoint dla marki Iwostin

Nepentes rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki dermokosmetyków Iwostin. W konkursie wygrała agencja Tippingpoint. Do udziału w przetargu zaproszono dodatkowo...

Kraj, 17 lutego 2010

Miele pozostaje w niszowych mediach, zmienia agencję

Miele, producent prestiżowego sprzętu AGD, utrzyma budżet reklamowy na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego. Wg Expert Monitora wyniósł on niespełna 0,56...

Przetargi, 1 lutego 2010

Starlink zwycięża w przetargu Komfortu

Starlink będzie w 2010 r. obsługiwał budżet mediowy Komfortu. Jak podał marketer, o wyborze przesądziły efektywna strategia zakupu mediów oraz...

Przetargi, 14 stycznia 2010

Nepentes szuka agencji do obsługi dermokosmetyków Iwostin

Nepentes prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki dermokosmetyków Iwostin. W konkursie biorą udział cztery agencje, jednak marketer nie podaje ich...

Przetargi, 17 grudnia 2009

Pięć domów mediowych walczy o Komfort

Komfort prowadzi przetarg mediowy. Do udziału w nim zaproszono pięć agencji: Universal McCann, Star Media, Starlink, Carat Polska oraz Media...

Kraj, 24 listopada 2009

Silberball będzie pracować dla marki Nepentes

Nowym klientem agencji Silberball Warszawa pozyskanym po wygranym przetargu jest firma Nepentes SA. Nepentes to producent preparatów farmaceutycznych i kosmetycznych...

Przetargi, 27 października 2009

MRR oddaliło protesty MediaComu i Star Media w sprawie przetargu

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oddaliło protesty MediaComu Warszawa i Star Media dotyczące rozstrzygnięcia przetargu. Przypomnijmy, że wygrały w nim Starlink oraz...

Kraj, 13 października 2009

Marka Gore w kampanii wizerunkowej na siatkach wielkoformatowych

Firma odzieżowa Gore prowadzi kampanię reklamową marki Gore. Akcja ma charakter wizerunkowy. Adaptację reklam przygotowywała niemiecka agencja ORT Studios. Za...