M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starbucks (marka)"

Kraj, 28 listopada 2012

AmRest powraca na rynek amerykański

Operator restauracji jako narzędzie międzynarodowej ekspansji będzie intensywnie rozwijać markę La Tagiatella.

Zagranica, 10 sierpnia 2012

Marki luksusowe kochają Instagram

Zdjęcia publikowane przez znane brandy oglądają już tysiące konsumentów.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 22 czerwca 2012

Coffeeheaven najczęściej odwiedzaną kawiarnią

Rośnie popularność kawiarni sieciowych.

Kraj, 14 maja 2012

Koncept Starbucks Reserve od czerwca w Polsce

Kawiarnia we Wrocławiu będzie trzecią tego rodzaju w Europie.

Kraj, 13 marca 2012

Pompidou dla Plusa

Agencja Pompidou promuje nowy multimedialny salon Plusa przy ul. Chmielnej.

Zagranica, 9 marca 2012

Starbucks otwiera concept store w Amsterdamie

Marka próbuje odejść od wizerunku sieciówki.

Zagranica, 10 lutego 2012

PepsiCo ma już 22 linie produktowe

Firma PepsiCo ogłosiła, że linie Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (ready to drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie.

Kraj, 22 grudnia 2011

Starbucks przyspiesza rozwój sieci

Sieć otworzyła jednego dnia dwie kawiarnie w Warszawie, w tym jedną we flagowym obiekcie AmRestu.

Kraj, 14 listopada 2011

Aleksander Pałka odpowiada za region CEE w AmRest

W nowym miejscu pracy odpowiada za markę Pizza Hut.

Kraj, 28 października 2011

AmRest inwestuje we flagowy obiekt

Budynek przy warszawskim Pasażu Wiecha będzie mieścić aż cztery restauracje i oferować nowe rozwiązania.

Kraj, 30 września 2011

Starbucks przyspiesza

Sieć coraz szybciej buduje lokale w Polsce.

Kraj, 6 września 2011

Lubię To zatrudnia Triple PR

Umowa między agencjami została podpisana na czas nieokreślony.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Belvedere wspiera inicjatywę Bono

Po raz pierwszy polska marka weźmie udział w projekcie RED.

Zagranica, 25 lipca 2011

Unilever szykuje globalny launch Cafe Zero

Do obsługi reklamowej projektu koncern wybrał agencję DLKW Lowe.

Kraj, 18 maja 2011

Michael Hudspeth nowym szefem Starbucksa

Odpowiada za rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Zagranica, 6 kwietnia 2011

Twitter powalczy z Facebookiem o marki

Serwis mikroblogowy rozważa wprowadzenie stron dla marek na wzór facebookowych fan pages.

Kraj, 10 września 2010

Anna Robotycka będzie zarządzać FaceAddicted

Anna Robotycka została partnerem zarządzającym w FaceAddicted, agencji innowacji i interakcji, oraz objęła stanowisko szefa komunikacji holdingu BrandAddicted.

Kraj, 21 lipca 2010

Urszula Mucha ma odpowiadać za komunikację Playa

Menedżerka z doświadczeniem w marketingu fast food i FMCG będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Play.

Kraj, 7 czerwca 2010

Tomasz Piotrowski ma koordynować marketing Samsunga

Polski oddział Samsunga przebudowuje struktury marketingowe.

Kraj, 28 maja 2010

Tomasz Piotrowski odchodzi z AmRestu

Marketingowiec związany od ośmiu lat z KFC i Pizza Hut zmienia branżę - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 17 marca 2010

AmRest zaangażuje się w społeczności

AmRest - właściciel sieci KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks na polskim rynku - będzie mocniej wykorzystywał narzędzia w...

Kraj, 26 stycznia 2010

Napoje Starbucks RTD mogą trafić do Polski

Napoje Starbucks ready to drink mogą trafić do Polski. Amerykańska sieć podpisała umowę o produkcji i dystrybucji kawy gotowej spożycia...

Kraj, 2 grudnia 2009

Starbucks nie zmieni logo w Polsce, ale wprowadzi nowe elementy wystroju

Starbucks nie zmieni logo w Polsce, ale wprowadzi nowe elementy wystroju. Wygląd lokali w Europie ma ulegać stopniowo odświeżeniu. Pierwsza...

Kraj, 27 listopada 2009

AmRest rezygnuje z marek restauracji FreshPoint i Rodeo Drive

Firma AmRest pozbędzie się marek restauracji FreshPoint i Rodeo Drive. Najprawdopodobniej zostaną one oddane w zarządzanie obecnym menedżerom tych brandów,...

Zagranica, 6 listopada 2009

Illy rzuca wyzwanie Starbucksowi w USA

Włoska marka kawy Illy rzuca wyzwanie Starbucksowi w USA. Firma podpisała umowy z 30 niezależnymi kawiarniami, które będą teraz sprzedawać...

Kraj, 23 października 2009

AmRest zamyka Rodeo Drive w Warszawie; działają już tylko dwie restauracje w Polsce

AmRest zamyka restaurację Rodeo Drive w Warszawie przy Nowym Świecie. Rodeo Drive to własna marka AmRestu, która została wprowadzona na...

Kraj, 3 grudnia 2008

AmRest przejmie Sfinksa

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na przejęcie przez AmRest spółki Sfinks. Obecnie AmRest prowadzi działalność pod markami: Pizza...

Przetargi, 28 lipca 2008

Questia agencją PR Starbucksa

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants wygrała dwuetapowy przetarg na kompleksową obsługę PR marki Starbucks (AmRest Coffee). Agencja jest...

Przetargi, 27 czerwca 2008

AmRest Coffee prawdopodobnie szuka agencji PR dla Starbucksa

AmRest Coffee prawdopodobnie rozpoczął proces wyboru agencji PR, która miałaby się zająć wprowadzeniem marki kawiarni Starbucks w Polsce. Kierownictwo spółki...

Kraj, 9 stycznia 2008

AmRest otwiera w Pradze pierwszą kawiarnię Starbucks

Pod koniec stycznia AmRest uruchomi w Pradze pierwszą kawiarnię Starbucks w Europie Środkowej. Pierwsza kawiarnia Starbucksa w Polsce ma być...

Zagranica, 1 października 2007

Ten4 promuje album Boba Dylana za pomocą marketingu wirusowego

Columbia Pictures promuje za pomocą marketingu wirusowego najnowszy album Boba Dylana poświęcony największym przebojom piosenkarza. Mechanizm promocyjny związany z marketingiem...

Kraj, 20 czerwca 2007

Drew O'Malley odpowiada za wprowadzenie marki Starbucks do Polski

Drew O'Malley został brand presidentem marki sieci barów kawowych Starbucks w AmRest na Polskę, Czechy i Węgry. O'Malley kierował od...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Zagranica, 7 września 2004

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...

Zagranica, 16 stycznia 2004

Przetarg na budżet Starbucks wchodzi w końcową fazę

Przetarg na budżet kreatywny i medialny sieci barów kawowych Starbucks wchodzi w końcową fazę. Budżet marketera można szacować na 20...