M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starburst (marka)"

Zagranica, 7 maja 2013

Wrigley's wprowadza słodycze Willy'ego Wonki

Marketer poprze swoją bajkową nowość kampanią za 3 mln funtów.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Fruitella wprowadza "magiczne" słodycze

Na Wyspach wesprze je intensywną kampanią w telewizji.

Zagranica, 16 kwietnia 2010

Twix globalnie z TBWA

Mars konsoliduje kreatywny budżet marki.

Zagranica, 13 lipca 2005

Duzi marketerzy coraz chętniej korzystają z marketingu mobilnego

Coraz więcej dużych marketerów korzysta z możliwości reklam w telefonach komórkowych. Wśród firm, które rozpoczęły letnie kampanie wykorzystujące marketing mobilny...

Zagranica, 28 grudnia 2004

TBWA zrezygnowała z obsługi Sharwood's, trwają poszukiwania agencji

Agencja TBWA zrezygnowała z obsługi reklamowej marki Sharwood's (azjatycki brand spożywczy) po sześciu latach współpracy. Firma Centura, właściciel brandu, prowadzi...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 4 lutego 2004

MediaVest zdobył budżet mediowy Masterfoods

Firma Masterfoods przekazała swój amerykański budżet mediowy oceniany na 300 mln dol. domowi mediowemu MediaVest, części Starcom MediaVest Group należącego...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Zagranica, 21 maja 2002

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...