M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starcom MediaVest Group (firma)"

Kraj, 10 listopada 2015

Rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".

Kraj, 26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.

Kraj, 10 września 2015

Grupa ZPR Media rozpoczęła sprzedaż reklam w HbbTV

Oferta grupy rozszerza się o reklamy emitowane w technologii hybrydowej. Kampanię marki Deichmann przygotował Starcom MediaVest Group (SMG).

Kraj, 1 września 2015

Value Media zatrudnia dwóch communication plannerów

W agencji pracę rozpoczynają Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Cezary Glijer z SMG przechodzi do K2 Media

W SMG pracował od 2011 r.

Kraj, 17 sierpnia 2015

SMG: rynek reklamowy urósł w I półroczu o prawie 3 proc.

Przyczynił się do tego wzrost wydatków reklamowych sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także wzrost wydatków sektora FMCG.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Choć rosną przychody, zyski TVN znacząco spadły

- Wyniki w pierwszej połowie roku odzwierciedlają niższą niż oczekiwana oglądalność głównego kanału w połączeniu z niższą dynamiką rynku - przyznaje prezes.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Kujawski ponownie wspiera pszczoły

W ramach 5. edycji kampanii "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" marka ZT Kruszwica zaprasza do współpracy Zapylaczy - nowych bohaterów akcji.

Kraj, 9 lipca 2015

DNA, polski oddział SMG, centralą dla rynków Europy

Oznacza to, że sieć SMG będzie korzystać z doświadczeń i rozwiązań polskiego zespołu.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 17 czerwca 2015

McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group partnerami EFNI

Agencje zostały partnerem specjalistycznej debaty poświęconej obszarowi Big Data.

Kraj, 10 czerwca 2015

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Zagranica, 19 maja 2015

P&G szykuje przetarg mediowy w USA

Do wygrania jest budżet warty 2,6 mld dolarów.

Zagranica, 14 maja 2015

Starcom MediaVest rusza z wdrożeniem wielkiego projektu w EMEA

Firma uruchamia usługę content marketingu w czasie rzeczywistym w całym rejonie.

Kraj, 12 maja 2015

ZT Kruszwica kolejny raz pomaga pszczołom

Tym razem na pomoc zagrożonym owadom wyjdą "Kujawscy zapylacze".

Przetargi, 28 kwietnia 2015

Lorenz Snack-World rozszerza współpracę z SMG

Agencja Next zajmie się mediami społecznościowymi marki Crunchips.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Porta z nową kampanią

Wystartowała kampania marketingowa producenta drzwi pod hasłem "Otwórz się na nowe możliwości".

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Kraj, 31 marca 2015

Starcom MediaVest Group powiększa zespół analityków

Nowe osoby dołączą do departamentu DNA.

Przetargi, 27 marca 2015

Starcom MediaVest Group przejmuje obsługę mediową Wonga.com

Dotychczas za planowanie i zakup mediów dla Wonga.com odpowiadał dom mediowy Easymedia.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Przetargi, 12 marca 2015

SMG wygrywa przetarg PPG Deco

Marketer wraca do SMG po rocznej przerwie.

Kraj, 4 marca 2015

Starcom MediaVest Group poszerza zespół LiquidThread

Do zespołu dołącza Aneta Sternicka. Zajmie się projektami branded content.

Przetargi, 3 marca 2015

SMG wygrywa przetarg na obsługę nowych marek herbaty

Planowaniem i zakupem czasu dla rozpoczętych właśnie działań reklamowych w telewizji zajął się Starlink.

Przetargi, 2 marca 2015

Agencje Starcom MediaVest Group będą pracować dla Danwood

Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.

Zagranica, 20 lutego 2015

OMD na czele The Gunn Report 2014

Tytuł najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report otrzymał OMD, przed Starcom MediaVest Group (tu wyróżniono m.in. polski oddział SMG) i PHD. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych.

Kraj, 19 lutego 2015

Startrack: rośnie grupa "light viewers" - osób, które TV oglądają rzadko

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub krócej w ciągu dnia. 

Kraj, 12 lutego 2015

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 9 lutego 2015

SMG Poland ze złotem w globalnym konkursie One Awards w Miami

Uznanie zdobył projekt non profit "Liczę na Twoje 3 minuty".

Kraj, 19 stycznia 2015

Magda Kolenkiewicz w globalnych strukturach Starcom MediaVest Group

Global Product Committee, do którego dołącza dyrektor zarządzająca Starcomu, zajmuje się m.in. tworzeniem strategii rozwoju produktu i nowych usług grupy.

Kraj, 13 stycznia 2015

Iain Jacob szefem Starcom MediaVest Group w regionie, który obejmuje Polskę

Starcom MediaVest Group zmienia regionalne struktury zarządzania. Rośnie znaczenie Polski na globalnej mapie sieci.

Kraj, 25 listopada 2014

Zmiana struktury VivaKi po odejściu kluczowego menedżera Starcom MediaVest Group

Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.

Kraj, 7 października 2014

DDB Warszawa, OS3, Universal McCann oraz Value Media z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Twitter chce dokształcić marketingowców

Twitter Flight School to nowo wprowadzona, edukacyjna platforma online, która ma pomóc maksymalizować efektywność digitalowych kampanii marketingowych.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Barbara Świderska w zespole agencji Next

Objęła stanowisko performance marketing managera. Poprzednio była związana z Codemedia.

Zagranica, 16 kwietnia 2014

Starcom wskazuje wejścia do sklepów

Brytyjski oddział Starcom MediaVest Group przeprowadził badania konsumentów, z których wynika że blisko 25 proc. spośród nich używa swoich telefonów komórkowych przed wejściem do sklepu.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Starcom kupił media dla King.com

Zagraniczny deweloper gier online ruszył z działaniami reklamowymi.

Zagranica, 9 kwietnia 2014

Carat przejął znaczącą część budżetu Pizzy Hut

Carat Manchester przejął od Starcom MediaVest Group znaczącą część wartego 11 mln funtów budżetu na zakup i planowanie mediów.

Przetargi, 3 marca 2014

Statoil zmieni dom mediowy

Operator stacji benzynowych przeniesie obsługę mediową do Starcom MediaVest Group.

Kraj, 21 stycznia 2014

K2 Media powiększa zespół

Do zespołu agencji mediowej dołączają Marta Seliga, Katarzyna Gronczewska i Marcel Cegliński.

Zagranica, 15 stycznia 2014

Microsoft przegląda oferty globalnych agencji

W przetargu są m.in. Crispin Porter & Bogusky, Wunderman i UM Interpublic.

Zagranica, 19 grudnia 2013

Były prezes MediaVest dołącza do 4A's

Bill Tucker zostanie wiceprezesem ds. relacji z mediami.

Kraj, 10 grudnia 2013

Jacek Karolak dyrektorem strategii K2

Menedżer przechodzi do K2 z Grupy Starcom MediaVest.

Kraj, 5 grudnia 2013

Quest bada radio cyfrowe dla KRRiT

Struktura badawcza przygotuje analizę polskiego rynku.

Kraj, 27 listopada 2013

Wiśniewska i Wysocki pokierują K2 Media

Ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski.

Kraj, 15 października 2013

Grand prix Effie dla "5 Stadionu"

Grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 14 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 19 września 2013

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy.

Kraj, 19 września 2013

Mondelez przesuwa regionalny budżet mediowy do Aegis Media

Po 14 latach producent słodyczy kończy w Polsce współpracę ze Starcomem i przechodzi do Carata.

Kraj, 18 września 2013

Mondelez przesuwa regionalny budżet mediowy do Aegis Media

Po 14 latach producent słodyczy kończy w Polsce współpracę ze Starcomem i przechodzi do Carata.

Przetargi, 10 września 2013

FaceAddicted wygrywa przetarg Raiffeisen Polbank

Tym samym Next i The Digitals kończą współpracę z bankiem.