M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starcom Motive (firma)"

Zagranica, 10 lipca 2013

Paul Rowlinson mianowany COO w Mindshare

Po trzech latach na stanowisku prezesa działu inwestycji mediów Rowlinson awansuje w strukturach firmy w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 12 lipca 2006

Sam Fosbury szefem marketingu Emap Advertising

Sam Fosbury objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Emap Advertising. Dotychczas była szefem marketingu mediów elektronicznych. Z firmą Emap Advertising...

Zagranica, 24 listopada 2005

Top managerowie Starcomu zakładają nową firmę mediową

Trzech top managerów domu mediowego Starcom w Wielkiej Brytanii zakłada nową firmę, która zajmie się komunikacją mediową. Założycielami spółki o...

Zagranica, 24 marca 2005

Brytyjski Starcom wprowadza zmiany w managemencie

Dom mediowy Starcom w Wielkiej Brytanii rezygnuje z drugiego członu nazwy Motive. Jednocześnie w agencji zachodzą poważne zmiany w polityce...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Cadbury planuje konsolidację budżetu reklamowego

Cadbury-Schweppes rozważa konsolidację budżetu kreatywnego szacowanego na blisko 500 mln funtów w ramach jednego holdingu reklamowego. Koncern zwrócił się do...

Zagranica, 21 stycznia 2005

Telewizja Five może stracić aż 10 proc. przychodów, jeśli P&G wycofa swój budżet

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około...

Zagranica, 29 grudnia 2004

Spot Hondy Diesel najlepszą reklamą telewizyjną 2004 r.

W zestawieniu 10 najlepszych reklam telewizyjnych wyemitowanych w Wielkiej Brytanii wygrał spot Hondy Diesel "Grrr". Przygotowała ją agencja reklamowa Wieden...

Zagranica, 30 listopada 2004

Pizza Hut przeprowadzi przetarg na obsługę budżetu na działania ATL

Sieć restauracji fast food Pizza Hut prowadzi przegląd agencji reklamowych pod kątem obsługi brytyjskiego budżetu ATL szacowanego na 11 mln...

Zagranica, 30 listopada 2004

Wieden & Kennedy przygotowała spot reklamujący Hondę FR-V

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy jest autorem spotu reklamowego promującego nowy model rodzinnego samochodu Honda FR-V. 60-sekundowy spot reklamowy emitowany...

Zagranica, 30 sierpnia 2004

Nienaturalnej wielkości przedmioty zaskakują w spotach Levi's Anti-Fit stworzonych przez BBH

W obecnej kampanii marki Levi's 501 Anti-Fit stworzonej przez agencję Bartle Bogle Hegarty takie obiekty jak drzwi wejściowe, samochód i...

Zagranica, 19 lipca 2004

Lego ogłosiło przetarg na obsługę mediową w Europie; wprowadza restrukturyzację

Firma Lego, producent zabawek, ogłosiła przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego. Wynosi on 35 mln funtów. Do przetargu został...

Zagranica, 13 lipca 2004

Lego szuka domu mediowego do obsługi brytyjskiego budżetu

Lego, duński producent zabawek, ogłosił przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych brytyjskiego oddziału tej firmy. Wartość mediowego...

Zagranica, 15 czerwca 2004

Starcom wycofuje się z przetargu Heinza i przejmuje budżet Pizzy Hut

Sieć domów mediowych Starcom wycofała się z europejskiego przetargu Heinza, po tym jak Starcom Motive zdobył wart 11 mln funtów...

Zagranica, 28 stycznia 2004

Honda kieruje Civic Sport do młodych konsumentów

Honda rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię, której celem jest zainteresowanie modelem Civic Sport młodych kierowców, bardziej dbających o swój wizerunek....

Kraj, 5 grudnia 2003

Leo Burnett zdobyła globalny budżet kampanii Big Maca - w Polsce przygotuje ją Corporate Profiles DDB

Koncern McDonald's wybrał należącą do Publicis Groupe agencję Leo Burnett Worldwide do stworzenia kreacji na potrzeby globalnej kampanii reklamowej dla...

Zagranica, 27 listopada 2003

David Connolly niezależnym konsultantem nadzorującym reklamę w ITV

David Connolly, wcześniej wiceprezes domu mediowego Starcom Motive, został niezależnym konsultantem, który będzie przyglądał się działalności reklamowej stacji telewizyjnej ITV....

Zagranica, 4 listopada 2003

Lego reklamuje w internecie nową markę Clikits

Lego Company rozpoczęło internetową kampanię reklamową nowego brandu zabawek Clikits. Produkt kierowany jest do dziewcząt w wieku 6-10 lat. Kampanię...

Zagranica, 31 października 2003

Starcom Motive zdobył budżet mediowy Cadbury w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Starcom Motive wygrał budżet mediowy koncernu Cadbury w Wielkiej Brytanii. Wartość budżetu szacowana jest na około 21 milionów...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Publicis wykupiła udziały w domu mediowym Starcom Motive

Grupa Publicis wykupiła od agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty udziały w domu mediowym Starcom Motive. Tym samym stała się jedynym...

Zagranica, 8 lipca 2003

PHD pokonał Starcom Motive i wygrał budżet Revlona

PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów kosmetycznego giganta Revlon International. Budżet tej firmy szacowany jest na blisko 3...

Zagranica, 16 października 2002

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową. Działania obejmą outdoor i reklamę prasową. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Abbott...

Zagranica, 27 maja 2002

Electrolux konsoliduje europejski budżet w rękach Bartle Bogle Hegarty

Electrolux, szwedzki producent sprzętu gospodarstwa domowego, skonsolidował swój europejski budżet marki AEG w rękach londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH)....

Zagranica, 11 kwietnia 2002

Wrigley przekazuje swój brytyjski budżet mediowy MediaCom

Wrigley Jr. Co. przekazał swój brytyjski budżet mediowy należącemu do sieci Grey Worldwide domowi mediowemu MediaCom. Wysokość budżetu szacowana jest...

Zagranica, 6 lutego 2002

Wrigley ujawnia finalistów przetargu na swój brytyjski budżet mediowy

Wrigley Jr. Co. ujawnił krótką listę domów mediowych, które będą walczyć o budżet reklamowy firmy w Wielkiej Brytanii. W finale...

Zagranica, 9 listopada 2001

MediaCom z Londynu zdobył budżet banku internetowego

Egg, jeden z wiodących brytyjskich banków internetowych, przekazał swój budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MediaCom, należącemu do...

Zagranica, 12 lutego 2001

UIP PRZEKAZUJE GLOBALNY BUDŻET AGENCJI THE MEDIA EDGE

United International Pictures, spółka-matka Paramount i Universal, zdecydował się przekazać swój globalny budżet na zakup i planowanie mediów agencji The...