M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starcom (firma)"

Kraj, 27 marca 2018

Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix [wideo]

Agencja odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki.

Kraj, 26 marca 2018

Rusza druga odsłona kampanii Eurobanku

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett.

Kraj, 26 marca 2018

Królewskie z mobilną aktywacją dla stolicy

Marka piwa uruchomiła grę Dzielnicowe Akcje.

Kraj, 22 marca 2018

Change Serviceplan z nową kampanią dla marki Pudliszki [wideo]

Media zaplanował i zakupił Starcom.

Kraj, 22 marca 2018

Grupa Żywiec aktywizuje markę Specjal

10,5 mln zł na nagrody oraz kampania na outdoorze, w prasie, radiu i regionalnej TV.

Kraj, 20 marca 2018

Hubert Urbański w kampanii Avonu

Marka startuje z nową odsłoną kampanii i zaprasza do współpracy gospodarza "Milionerów".

Kraj, 20 marca 2018

Warka już gotowa na mundial [wideo]

Rusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.

Kraj, 15 marca 2018

Żywiec rusza z kampanią

Dzięki odważnej komunikacji wyniki marki rosną.

Kraj, 14 marca 2018

Deichmann startuje z wiosennym wsparciem [wideo]

Działania realizują LiquidThread i Starcom.

Kraj, 13 marca 2018

"Przystanek Bieszczady 3" pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

Kraj, 13 marca 2018

Tiger rusza z nową platformą komunikacji

Dojrzalsza, bardziej odpowiedzialna i zorientowana na cel - taka ma być komunikacja marki.

Kraj, 13 marca 2018

Rusza kampania ogrodniczych magazynów Burdy

Zakupem telewizji zajął się Starcom.

Kraj, 12 marca 2018

Kubuś poleca dla dzieci to, co dobre

W ten sposób marka z portfolio Maspeksu promuje linię napojów.

Kraj, 12 marca 2018

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Kraj, 8 marca 2018

Starcom: Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi chętnie wybierają komórki i laptopy

Agencja mediowa przeprowadziła badanie na temat tego, jakie urządzenia wybierają użytkownicy do oglądania treści wideo.

Kraj, 7 marca 2018

Lubella wspiera kampanią płatki śniadaniowe

Maspex wystartował z kampanią promocyjną marki Lubella Corn Flakes.

Kraj, 6 marca 2018

Bakalland wspiera batony proteinowe

Bakalland wystartował z kampanią produktów proteinowych sygnowanych nazwiskiem Jakuba Mauricza.

Kraj, 2 marca 2018

Eurobank zachęca do założenia konta

Obiecuje zwrot 5 proc. wydatków na sport, rekreację i rozrywkę - do 720 zł rocznie.

Kraj, 28 lutego 2018

Starcom: W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł

Wzrost o 2,3 proc.

Kraj, 28 lutego 2018

Pomimo ograniczenia nakładów reklamowych Play w ub.r. urósł

Fioletowemu operatorowi przybyło ponad 800 tys. klientów, a przychody wzrosły o 9 proc. W wyniku wojny cenowej ucierpiała jednak rentowność biznesu.

Kraj, 27 lutego 2018

Galeo wspiera w przygotowaniach do świąt

Z początkiem marca wystartuje kampania reklamowa marki z portfolio McCormick.

Przetargi, 26 lutego 2018

Estée Lauder wybiera dom mediowy

Przetarg prowadzi firma ID Comms.

Kraj, 26 lutego 2018

Albedo Marketing dla marki Galeo

Za zakup mediów dla tego klienta odpowiada dom mediowy Starcom.

Kraj, 26 lutego 2018

Bardzo z kolejną odsłoną kampanii dla Tymbarku [wideo]

Reżyserem spotu jest Justin Reardon.

Kraj, 23 lutego 2018

Aflofarm zmienia reklamy Neosine po wszczęciu postępowań przez GIF [wideo]

W emitowanych od niedawna w telewizji reklamach leków Neosine Forte pojawiała się postać kobiety w białym fartuchu, która w aptece zachwala wspomniane leki pacjentom. Sugerowanie wykształcenia jest jednak zabronione przez prawo.

Kraj, 21 lutego 2018

Soki marki DrWitt polecają się w zamian za suplementy

Maspex startuje z kampanią soków rodzinnych.

Przetargi, 21 lutego 2018

Cztery agencje będą obsługiwać Totalizator Sportowy

Umowy ramowe zostały podpisane na rok.

Kraj, 16 lutego 2018

"Murator" z dodatkiem o smogu wsparty kampanią

Spoty reklamowe emitowane będą na antenach prawie 50 stacji.

Kraj, 15 lutego 2018

Monika Więch nowym communications & business directorem w Starcomie

Dołączyła do zespołu pracującego dla Grupy Żywiec.

Kraj, 14 lutego 2018

Heineken przypomina legendę Jerzego Dudka

Pierwszy Polak w światowej kampanii marki.

Kraj, 14 lutego 2018

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Kraj, 13 lutego 2018

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. w kraju o 4,6 proc. piwa mniej

Przychody spadły o 6,7 proc., ale w br. producent liczy na mundial w Rosji.

Kraj, 12 lutego 2018

IGRZ: sprzedaż reklamy OOH niższa o 1,7 proc

Blisko 82 proc. udziałów w monitorowanych wydatkach na reklamę OOH w Polsce mają cztery największe firmy: AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Kraj, 9 lutego 2018

Starcom: Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalne na tle sponsorów zimowych igrzysk w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ZIO 2018 ankietowani najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Kraj, 1 lutego 2018

"Elle" z nową szatą graficzną

Marcowe wydanie magazynu z portfolio Burda Media ma całkowicie odświeżoną szatę graficzną i nowe rubryki przygotowane pod okiem nowej naczelnej.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Kraj, 29 stycznia 2018

RECMA: Starcom i Wavemaker "dominującymi" agencjami w raporcie Qualitative Evaluation 2018

Oprócz nich sześć agencji dostało ocenę "wysoką".

Przetargi, 26 stycznia 2018

Enea wybiera Media Group

Do tej pory był to klient Starcomu.

Kraj, 25 stycznia 2018

L'Oreal Paris we wspólnej kampanii z Balmain

Kreacja wpisuje się w trend podkreślający siłę kobiet.

Kraj, 25 stycznia 2018

Kantar Media: w 2017 r. farmaceutyki i parafarmaceutyki zwiększyły wydatki reklamowe o ponad 10 proc.

Starcom wnioskuje jednak, że dynamika wyniesie około 1,8 proc.

Kraj, 23 stycznia 2018

Nowe pasmo programowe w Comedy Central Family

Nowa oferta programowa wsparta zostanie kampanią przygotowaną przez agencje Huta 19 i Starcom.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Kraj, 22 stycznia 2018

Jula wypracowała 17-proc. wzrost sprzedaży

Przyczyniła się do tego m.in. kampania "Romeo i Jula".

Kraj, 19 stycznia 2018

Filip Wypych w kampanii reklamowej NeoMag Skurcz [wideo]

Nowa kampania Aflofarmu.

Kraj, 17 stycznia 2018

40 mln zł na nagrody w loterii piw Tatra

Loteria potrwa do wakacji, kampania w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Kraj, 17 stycznia 2018

Lubella startuje z nową kampanią

Kreację przygotowała agencja GPD.

Kraj, 17 stycznia 2018

Eurobank reklamuje pożyczki "na już"

Pożyczki od 500 zł do 4 tys. zł oprocentowane na 9,95 proc.

Kraj, 16 stycznia 2018

Warka wraca na ekrany w nowej kampanii

Tym razem promowany jest wariant Warka Strong.

Kraj, 16 stycznia 2018

Dzieci polecają domowe słodkości w reklamie Delecty

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, za media - Starcom.

Przetargi, 11 stycznia 2018

Starcom wygrał przetarg mediowy firmy Maspex

Klienta traci Mindshare.