M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Starcom (firma)"

Kraj, 7 grudnia 2018

Ruszyła kampania społeczna "#Zaparkuj telefon i jedź"

Działania przygotowały FCB Bridge2Fun i Starcom.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Kraj, 5 grudnia 2018

Kujawski promuje 3 Ziarna

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica w trosce o zdrowie konsumentów.

Kraj, 4 grudnia 2018

PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.

Kraj, 4 grudnia 2018

Delecta wspiera świąteczne pierniki

Działania przygotowały agencje Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.

Kraj, 4 grudnia 2018

Tymbark zachęca do niesienia pomocy potrzebującym

Wystartowała kampania marki Maspeksu nakierowana na bożonarodzeniową pomoc.

Kraj, 3 grudnia 2018

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Kraj, 28 listopada 2018

Świąteczna kampania Samsunga

Realizacja: agencje VML, Dfusion Communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.

Kraj, 27 listopada 2018

Reklama Allegro w Komisji Etyki Reklamy

KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm kodeksu.

Kraj, 27 listopada 2018

Starcom: W pracy nie rozstajemy się ze smartfonem

Internet w pracy służy nam do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw, takich jak zakupy w sieci, ale również randkowanie w sieci.

Przetargi, 26 listopada 2018

Storck wybiera dom mediowy

Klient Starcomu jest w trakcie przetargu.

Kraj, 21 listopada 2018

Lubella zachęca do rodzinnego gotowania

Marka Maspeksu wystartowała z kampanią.

Zagranica, 16 listopada 2018

Canvas Worldwide nowym domem mediowym Heinekena w USA

Marketer kończy współpracę ze Starcomem.

Kraj, 14 listopada 2018

Świąteczna kampania Visy

Kreacja: Saatchi & Saatchi IS, media: Starcom.

Kraj, 9 listopada 2018

Według Starcomu rynek reklamy TV wzrósł w III kwartale o 6 proc.

Wyhamowanie, ale nieznaczne.

Przetargi, 5 listopada 2018

Aflofarm rozpisał przetarg mediowy

Klient Starcomu sprawdza oferty.

Kraj, 30 października 2018

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Kraj, 30 października 2018

Żywiec bezalkoholowy promowany w social mediach

Materiały nowej kampanii Żywca 0,0% przygotowano specjalnie z myślą o Facebooku i Instagramie.

Kraj, 30 października 2018

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Kraj, 23 października 2018

Rusza kampania soków pomidorowych Tymbark

Działania prowadzone będą w telewizji i internecie, w tym w social mediach.

Przetargi, 17 października 2018

L'Oreal sprawdza oferty domów mediowych

Do agencji trafiły tabele kosztowe.

Kraj, 16 października 2018

Bakalland edukuje o zdrowych przekąskach

Kampania dotyczy linii produktów "Chwyć i jedz".

Kraj, 10 października 2018

Maspex pyta Polaków, jaki makaron lubią

Wystartowała kampania marki Lubella 5 jaj.

Kraj, 3 października 2018

Lubella zmienia skład płatków dla dzieci

Marka Maspeksu usuwa syrop glukozowy i olej palmowy z Mlekołaków i wspiera działania kampanią.

Kraj, 3 października 2018

Aflofarm reklamuje Neosine

Do emisji trafiły dwa nowe spoty jednej z najważniejszych marek czołowego producenta leków w kraju.

Kraj, 2 października 2018

Delecta promuje jesienne wersje babeczek

Kampanii towarzyszy konkurs w mediach społecznościowych.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Kraj, 19 września 2018

Visa zachęca do płatności kartą za drobne zakupy

Kampania obejmuje m.in. emisję spotów telewizyjnych oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Kraj, 10 września 2018

Tym razem Eurobank "wyprzedaje" pieniądze

Kampania autorstwa Leo Burnett, Propeller Film i Starcomu potrwa do listopada.

Kraj, 5 września 2018

Żywiec reklamuje się bezalkoholowo

Kampania w TV, internecie i OOH autorstwa 2012 Agency, Opus Film, VML i Starcomu.

Kraj, 5 września 2018

PizzaPortal.pl promuje nową loterię

Kampania obejmuje TV, kina, internet, media społecznościowe oraz kanały własne.

Kraj, 3 września 2018

Starcom: Rok 2018 zakończy się wzrostem rynku reklamy w granicach 8-8,5 proc.

W pierwszym półroczu br. wartość wydatków reklamowych wyniosła 4,7 mld zł. Rynek poprawił wynik z pierwszego kwartału i po sześciu miesiącach wzrósł o 9,2 proc.

Kraj, 27 sierpnia 2018

Mindshare na czele "New-biz balance" według RECMA

Podsumowanie dotyczy okresu od lipca 2017 r. do czerwca 2018 r. włącznie.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Starcom: rynek TV wzrósł w II kw. o 7,9 proc.

Za pierwszą połowę roku daje to 8,7 proc. wzrostu.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Julia Wieniawa bohaterką nowej kampanii Deichmanna [wideo]

Za koncept i realizację kampanii 360 odpowiadają agencje LiquidThread i Starcom.

Kraj, 23 sierpnia 2018

BZ WBK rusza ze zmianą marki na Santander

Rozpoczyna się pierwsza faza rebrandingu.

Przetargi, 13 sierpnia 2018

OMD i Starcom walczą w globalnym przetargu McDonald's

Zapadają pierwsze decyzje na lokalnych rynkach.

Kraj, 27 lipca 2018

BZ WBK zmienia nazwę i barwy

Red8 Advertising i dom mediowy Starcom pracują nad rebrandingiem banku.

Kraj, 27 lipca 2018

BrainBox przygotował kampanię wody Kubuś Waterrr

Działania komunikacyjne koncentrują się na telewizji.

Kraj, 24 lipca 2018

OpusB dla marki Kamis

McCormick Polska startuje z kampanią promocyjną.

Kraj, 23 lipca 2018

EB startuje z kampanią z udziałem raperów

Grupa Żywiec zaprasza do współpracy czołowych polskich raperów.

Kraj, 23 lipca 2018

Starcom: Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018

Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.

Kraj, 19 lipca 2018

Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski

Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.

Kraj, 9 lipca 2018

Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel

Twarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.

Kraj, 4 lipca 2018

Wracają "Legendy Północy" marki Specjal

Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.

Kraj, 3 lipca 2018

Żywiec promuje trasę tegorocznego Męskiego Grania [wideo]

Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012.

Kraj, 21 czerwca 2018

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Kraj, 19 czerwca 2018

Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

Kraj, 18 czerwca 2018

RECMA: Wavemaker, Starcom i MediaCom prowadzą w rankingu overall activity 2017

Największą trzyletnią dynamikę odnotowały Value Media, Vizeum i Havas Media.

Kraj, 15 czerwca 2018

20 proc. Polaków obejrzy mundial w komputerze, 13 proc. na smartfonie

15 proc. Polaków planuje zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika z badania.