M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starlink (firma)"

Kraj, 27 września 2016

Bielicki i Niziński zostali business development managerami w Crimtan Polska

Ich zadaniem jest rozwijanie kanałów sprzedaży oferujących reklamę internetową w modelu programmatic.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ponad 5 proc. wzrostu wartości rynku OOH w Polsce

IGRZ publikuje raport za II kwartał 2016 r.

Kraj, 29 czerwca 2016

Alior ma zgodę na przejęcie większości banku BPH

Zdaniem urzędu antymonopolowego akwizycja nie zakłóci konkurencji na rynku.

Kraj, 20 czerwca 2016

PZU reklamuje ubezpieczenia mieszkań

Kampanię przygotowały: DDB, VML, K2 i Starlink.

Kraj, 6 czerwca 2016

"Gazeta Wyborcza" ma nową makietę

Równocześnie startuje kampania promująca dziennik.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Vision Express podąża za konsumentem

Rusza kampania Vision Express "Lustro" przygotowana przez San Markos.

Przetargi, 12 kwietnia 2016

PZU szykuje przetarg na wybór agencji

Agencje chętne do udziału mają czas na zgłoszenia do 20 kwietnia.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Alior przejmie BPH, choć nie w całości

Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.

Kraj, 7 stycznia 2016

Pizza Dominium zmienia nazwę na Gusto Dominium

Rusza rebranding i kampania.

Kraj, 7 stycznia 2016

BPH: zwolnienia i zamykanie oddziałów

Bank zamierza zwolnić 1,7 tys. z 5,3 tys. pracowników i przekształcić lub zamknąć ok. 200 z 250 swoich placówek.

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 16 września 2015

PZU promuje udział w Maratonie Warszawskim

Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz kibiców.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Cyfrowemu Polsatowi rośnie liczba klientów telewizji i internetu, a spada telefonii komórkowej

Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.

Kraj, 24 lipca 2015

Druga odsłona kampanii PZU "Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" [wideo]

Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 10 czerwca 2015

Saatchi przytula odsetki z BPH [wideo]

Kampania "Przytul 12 odsetek" potrwa do końca sierpnia.

Przetargi, 21 maja 2015

Grupa PZU planuje przetarg mediowy

Konkurs może zostać rozpisany po trwającym obecnie przeglądzie.

Kraj, 19 maja 2015

PZU reklamuje ubezpieczenia OC z bezpośrednią likwidacją szkód

Marcin Dorociński w kolejnej kampanii ubezpieczyciela autorstwa DDB i Starlinka.

Kraj, 5 maja 2015

SMG Starlink: rynek reklamy TV w I kw. urósł o 3,7 proc.

Wartość netto rynku telewizyjnego to blisko 873 mln zł. Duże stacje zanotowały spadki.

Kraj, 10 kwietnia 2015

BPH promuje konta Lubię to!

Kampania potrwa do połowy czerwca, a przygotowały ją Saatchi & Saatchi oraz Starlink.

Kraj, 9 marca 2015

Wiosenna kampania sieci Komfort [wideo]

Kampania jest kontynuacją zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Przetargi, 3 marca 2015

SMG wygrywa przetarg na obsługę nowych marek herbaty

Planowaniem i zakupem czasu dla rozpoczętych właśnie działań reklamowych w telewizji zajął się Starlink.

Kraj, 2 marca 2015

Otrivin z nową stroną internetową i spotem reklamowym [wideo]

Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.

Przetargi, 2 marca 2015

Agencje Starcom MediaVest Group będą pracować dla Danwood

Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.

Kraj, 12 lutego 2015

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 6 lutego 2015

W 2014 r. rynek reklamy TV wzrósł o 5,6 proc. - wynika z raportu Starlinka

W całym 2014 r. przychody stacji TV wzrosły o przeszło 202 mln zł.

Kraj, 21 stycznia 2015

Vision Express z kampanią na 20. urodziny

Ruszyła kampania realizowana przez San Markos dla Vision Express, związana z 20-leciem marki na polskim rynku.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Przetargi, 20 listopada 2014

Starlink obronił Vision Express

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 17 listopada 2014

Od stycznia do września rynek reklamy wzrósł o 2,6 proc. - podał Starlink

Wzrost był możliwy przede wszystkim dzięki wydatkom na reklamę telewizyjną, internetową i radiową. Wartość rynku netto to dziś ponad 5,1 mld zł.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 7 listopada 2014

Po trzech kwartałach reklama telewizyjna odnotowała ponad 6-proc. wzrost

Starlink podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 3 listopada 2014

"Avanti" kusi kuponami

Nowy numer magazynu otrzyma wsparcie reklamowe.

Kraj, 17 października 2014

Bank BPH może zmienić właściciela

General Electric "analizuje możliwości" sprzedaży banku BPH. Komisja Nadzoru Finansowego chciałaby, by był to inwestor zagraniczny.

Przetargi, 2 października 2014

Vision Express prowadzi przetarg na media

Do konkursu marketer zaprosił pięć domów mediowych.

Kraj, 9 września 2014

Stopklatka TV rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Telewizja, kina, OOH i prasa to zaplanowany miks mediowy.

Kraj, 4 września 2014

PZU wybiega spokojowi naprzeciw

Wystartowała kolejna odsłona kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Kraj, 2 września 2014

BPH powraca z 2. edycją promocji "Wróć do mnie"

Bank promuje pożyczki gotówkowe.

Przetargi, 1 września 2014

Media Expert wybrał Starlink

Sieć sklepów zakończyła konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu

Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Sprostowanie: Mniejszy wzrost przychodów ze spotów stacji na MUX-ach

Starlink wyjaśnia błąd w danych.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Wpływy z reklam TV wzrosły o 5 proc. w I poł. br.

Na ożywienie w reklamie telewizyjnej wpłynęły zwiększone wydatki jedenastu sektorów, w tym największego - farmaceutycznego (tu wzrost wartości spotów reklamowych wyniósł aż 16,9 proc.).

Kraj, 8 sierpnia 2014

Agora odświeża "Magazyn Świąteczny"

Marcin Perchuć twarzą kampanii sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej". Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

Kraj, 4 lipca 2014

"Gazeta Wyborcza" promuje płatny dostęp

Wystartowała kampania pod hasłem "Co oni sobie myślą?!" autorstwa Lowe Warsaw.

Kraj, 23 czerwca 2014

Dorociński w kolejnej odsłonie kampanii PZU

Trwa komunikacja bezpośredniej likwidacji szkód największego ubezpieczyciela.

Kraj, 13 czerwca 2014

Zwycięzcy Young Creatives, YouTube FilmHack i Creatives Mobile

Polska reprezentacja na Cannes Lions.

Przetargi, 26 maja 2014

BPH robi przegląd agencji

Konkurs dotyczy obsługi w mediach społecznościowych.

Kraj, 20 maja 2014

Starlink: blisko 1-proc. wzrost rynku reklamy

Dom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.