M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Starlink (firma)"

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 16 września 2015

PZU promuje udział w Maratonie Warszawskim

Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz kibiców.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Cyfrowemu Polsatowi rośnie liczba klientów telewizji i internetu, a spada telefonii komórkowej

Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.

Kraj, 24 lipca 2015

Druga odsłona kampanii PZU "Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" [wideo]

Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 10 czerwca 2015

Saatchi przytula odsetki z BPH [wideo]

Kampania "Przytul 12 odsetek" potrwa do końca sierpnia.

Przetargi, 21 maja 2015

Grupa PZU planuje przetarg mediowy

Konkurs może zostać rozpisany po trwającym obecnie przeglądzie.

Kraj, 19 maja 2015

PZU reklamuje ubezpieczenia OC z bezpośrednią likwidacją szkód

Marcin Dorociński w kolejnej kampanii ubezpieczyciela autorstwa DDB i Starlinka.

Kraj, 5 maja 2015

SMG Starlink: rynek reklamy TV w I kw. urósł o 3,7 proc.

Wartość netto rynku telewizyjnego to blisko 873 mln zł. Duże stacje zanotowały spadki.

Kraj, 10 kwietnia 2015

BPH promuje konta Lubię to!

Kampania potrwa do połowy czerwca, a przygotowały ją Saatchi & Saatchi oraz Starlink.

Kraj, 9 marca 2015

Wiosenna kampania sieci Komfort [wideo]

Kampania jest kontynuacją zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Przetargi, 3 marca 2015

SMG wygrywa przetarg na obsługę nowych marek herbaty

Planowaniem i zakupem czasu dla rozpoczętych właśnie działań reklamowych w telewizji zajął się Starlink.

Kraj, 2 marca 2015

Otrivin z nową stroną internetową i spotem reklamowym [wideo]

Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.

Przetargi, 2 marca 2015

Agencje Starcom MediaVest Group będą pracować dla Danwood

Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.

Kraj, 12 lutego 2015

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 6 lutego 2015

W 2014 r. rynek reklamy TV wzrósł o 5,6 proc. - wynika z raportu Starlinka

W całym 2014 r. przychody stacji TV wzrosły o przeszło 202 mln zł.

Kraj, 21 stycznia 2015

Vision Express z kampanią na 20. urodziny

Ruszyła kampania realizowana przez San Markos dla Vision Express, związana z 20-leciem marki na polskim rynku.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Przetargi, 20 listopada 2014

Starlink obronił Vision Express

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 17 listopada 2014

Od stycznia do września rynek reklamy wzrósł o 2,6 proc. - podał Starlink

Wzrost był możliwy przede wszystkim dzięki wydatkom na reklamę telewizyjną, internetową i radiową. Wartość rynku netto to dziś ponad 5,1 mld zł.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 7 listopada 2014

Po trzech kwartałach reklama telewizyjna odnotowała ponad 6-proc. wzrost

Starlink podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 3 listopada 2014

"Avanti" kusi kuponami

Nowy numer magazynu otrzyma wsparcie reklamowe.

Kraj, 17 października 2014

Bank BPH może zmienić właściciela

General Electric "analizuje możliwości" sprzedaży banku BPH. Komisja Nadzoru Finansowego chciałaby, by był to inwestor zagraniczny.

Przetargi, 2 października 2014

Vision Express prowadzi przetarg na media

Do konkursu marketer zaprosił pięć domów mediowych.

Kraj, 9 września 2014

Stopklatka TV rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Telewizja, kina, OOH i prasa to zaplanowany miks mediowy.

Kraj, 4 września 2014

PZU wybiega spokojowi naprzeciw

Wystartowała kolejna odsłona kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego.

Kraj, 2 września 2014

BPH powraca z 2. edycją promocji "Wróć do mnie"

Bank promuje pożyczki gotówkowe.

Przetargi, 1 września 2014

Media Expert wybrał Starlink

Sieć sklepów zakończyła konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu

Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Sprostowanie: Mniejszy wzrost przychodów ze spotów stacji na MUX-ach

Starlink wyjaśnia błąd w danych.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Wpływy z reklam TV wzrosły o 5 proc. w I poł. br.

Na ożywienie w reklamie telewizyjnej wpłynęły zwiększone wydatki jedenastu sektorów, w tym największego - farmaceutycznego (tu wzrost wartości spotów reklamowych wyniósł aż 16,9 proc.).

Kraj, 8 sierpnia 2014

Agora odświeża "Magazyn Świąteczny"

Marcin Perchuć twarzą kampanii sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej". Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

Kraj, 4 lipca 2014

"Gazeta Wyborcza" promuje płatny dostęp

Wystartowała kampania pod hasłem "Co oni sobie myślą?!" autorstwa Lowe Warsaw.

Kraj, 23 czerwca 2014

Dorociński w kolejnej odsłonie kampanii PZU

Trwa komunikacja bezpośredniej likwidacji szkód największego ubezpieczyciela.

Kraj, 13 czerwca 2014

Zwycięzcy Young Creatives, YouTube FilmHack i Creatives Mobile

Polska reprezentacja na Cannes Lions.

Przetargi, 26 maja 2014

BPH robi przegląd agencji

Konkurs dotyczy obsługi w mediach społecznościowych.

Kraj, 20 maja 2014

Starlink: blisko 1-proc. wzrost rynku reklamy

Dom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.

Kraj, 15 maja 2014

Marcin Dorociński będzie reklamował PZU

Największy w kraju ubezpieczyciel też zdecydował się na "znaną twarz" w reklamie.

Kraj, 22 kwietnia 2014

PZU kupuje Link4 za 90 mln euro

Polski ubezpieczyciel kupi też od brytyjskiego RSA firmy ubezpieczeniowe na Litwie i Łotwie - tamtejszych liderów, a także w Estonii. Za nie zapłaci 270 mln euro.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Starlink kupuje media dla Cederroth

Marketer wciąż jednak nie rozstrzygnął przetargu.

Przetargi, 7 kwietnia 2014

KRKA szuka audytora mediowego

Firma farmaceutyczna prowadzi konkurs.

Kraj, 4 kwietnia 2014

PZU obiecuje: miałeś wypadek? Naprawimy twoje auto, a rozliczenie ze sprawcą bierzemy na siebie

Bezpośrednia likwidacja szkody i rozliczenie z ubezpieczycielem sprawcy to nowość na rynku. PZU będzie to szeroko reklamować.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Polymus autorem kampanii "Avanti"

Celem akcji jest wzrost świadomości marki oraz sprzedaży miesięcznika.

Kraj, 1 kwietnia 2014

Equinox: telekomy tną i raczej będą ciąć wydatki na reklamę

Operatorzy odczuwają spadki przychodów i raczej nie będą zwiększali swoich budżetów mediowych.

Kraj, 31 marca 2014

Agencje liczą na weryfikację zestawienia Compitches RECMA

Domy mediowe wskazują błędy w międzynarodowym raporcie.

Kraj, 25 marca 2014

ZOG otwiera zestawienie compitches RECMY

ZOG, MediaCom Warszawa i UM w czołówce jednej z kategorii raportu RECMY.

Kraj, 17 marca 2014

Pomimo ścięcia wydatków reklamowych znajomość marki BPH w ub.r. wzrosła o 4 pkt proc.

Akcja "Zwykły bohater" i promowanie wizerunku banku "fair play" przyniosły pozytywny skutek.