M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Stec Maciej (ludzie)"

Kraj, 13 listopada 2017

Szef Polsatu: ceny reklam TV w przyszłym roku raczej wzrosną

Jego zdaniem spadek rynku telewizyjnego to nie wynik słabszej koniunktury, a niedoszacowania przez nadawców popytu i cen, dlatego w przyszłym roku powinny one wzrosnąć.

Kraj, 1 marca 2016

Telewizja Polsat reklamowo znów dwa razy lepsza niż rynek

Polsat, wzorem TVN-u, zamierza się zaangażować w produkcję kinową. Zajmie się tym Agnieszka Odorowicz, przez 10 lat dyrektor PISF, a wkrótce członek zarządu Polsatu.

Kraj, 13 listopada 2015

Polsat utrzymuje wzrost wpływów reklamowych wyższy niż rynek

W minionym kwartale przychody reklamowe TV Polsat wzrosły o 11,9 proc., podczas gdy cały rynek o 6,4 proc.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Cyfrowemu Polsatowi rośnie liczba klientów telewizji i internetu, a spada telefonii komórkowej

Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.

Kraj, 15 maja 2015

Dobry kwartał Grupy Cyfrowy Polsat

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły o 6,4 proc. i wyniosły 221 mln zł.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 5 listopada 2014

Maciej Stec w zarządzie Cyfrowego Polsatu

Nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasową funkcją w zarządzie Telewizji Polsat.

Kraj, 14 marca 2014

Marcin Bisiorek szefem muzycznej stacji Polsatu

Didżej i dyrektor Eski Rock będzie szefem kanału muzycznego Polsatu.

Kraj, 1 października 2013

Universal Networks przechodzi z Atmediów do Polsat Media

Kanały 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal zmieniają brokera reklamowego.

Kraj, 13 marca 2013

Polsat prognozuje 4-6 proc. spadku reklamy TV

Dynamikę z reklamy przewiduje na podobnym poziomie.

Kraj, 31 stycznia 2013

Polsat Biznes chce być bardziej lifestyle'owy

Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.

Kraj, 23 listopada 2012

Telewizja Polsat wprowadza nowy kanał kulinarny

Z kolei Cyfrowy Polsat wzbogaca ofertę o 20 nowych kanałów - BBC, Viasatu oraz Universala.

Kraj, 15 listopada 2012

Cyfrowy Polsat notuje dobre wyniki

Telewizja Polsat spodziewa się, że w IV kwartale rynek reklamy telewizyjnej zmaleje o 8 proc., a całym br. o 6-7 proc.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 16 maja 2012

Cyfrowy Polsat wprowadzi dwa nowe kanały i uruchomi telewizję mobilną

Spółka zaprezentowała wyniki finansowe i swoje plany.

Kraj, 16 maja 2012

Euro wystraszyło reklamodawców

Telewizja Polsat przewiduje, że drugi kwartał roku będzie gorszy od ubiegłorocznego, a Euro 2012, zamiast pomóc, zaszkodzi nadawcom, bo wystraszyło część reklamodawców.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

15 lat minęło...

Jubileusz swojego istnienia w Polsce MediaCom uczciło, organizując konferencję dla klientów i partnerów biznesowych oraz imprezę w warszawskim klubie.

Kraj, 16 listopada 2010

Polsat od tyłu wejdzie na giełdę

Cyfrowy Polsat kupuje telewizję Polsat. Wartość stacji wyceniono na 3,75 mld zł.

Kraj, 20 sierpnia 2009

Polsat startuje z kanałem piłkarskim i pracuje nad kolejnym

Telewizja Polsat w połowie września uruchomi własny kanał piłkarski Polsat Futbol. Start emisji zaplanowano na 17 września na godz. 17....

Kraj, 24 września 2008

Polsat Play stawia na męską rozrywkę i produkcje własne

Nowy kanał tematyczny Polsat Play wystartuje 6 października br. W chwili startu ten kierowany do mężczyzn kanał dostępny będzie w...

Kraj, 12 sierpnia 2008

We wrześniu nowa ramówka, a w październiku nowe kanały Polsatu

Dwa nowe seriale i dwa sprawdzone zagraniczne formaty rozrywkowe to najważniejsze nowości jesiennej ramówki Polsatu. Nowością w ofercie stacji będzie...

Kraj, 2 lipca 2008

Nina Terentiew dołącza do zarządu Polsatu

Rada nadzorcza Telewizji Polsat podjęła uchwałę o powołaniu na stanowisko członka zarządu - dyrektora ds. programowych Niny Terentiew. Terentiew obejmuje...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Polsat stawia na mecze Euro 2008 w wysokiej rozdzielczości i własne projekty multimedialne

Telewizja Polsat poinformowała, że mecze mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2008 pokazywać będzie głównie na antenach Polsat Sport Extra...

Kraj, 7 marca 2008

Re:define i Simple Communication przygotowały nową witrynę Polsatu

Telewizja Polsat uruchamia nową witrynę internetową. Stronę przygotowała spółka Re:define odpowiedzialna za projekty internetowe Polsatu we współpracy z agencją interaktywną...

Kraj, 22 sierpnia 2007

PM będzie sprzedawać czas reklamowy w nowych kanałach tematycznych

PM, biuro sprzedaży Polsatu, TV4 i TV Puls, zapowiada, że będzie równolegle brokerem reklam dla nowych stacji tematycznych, spoza portfolio...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Polsat wzmocni ofertę serialową i rozrywkową; stacja inwestuje w filmy

W jesiennej ramówce telewizji Polsat pojawią się trzy nowe seriale: "Wojna i pokój" (międzynarodowa produkcja, w którą zaangażował się Polsat)...

Kraj, 25 maja 2007

Z inicjatywy Macieja Steca powstała Media Academy przy WSPiZ

We wrześniu ruszy pierwsza edycja szkoleń Media Academy Warszawa. Przewidziane dla studentów ostatnich lat szkolenie ma ich praktycznie przygotować do...

Kraj, 4 września 2006

Jesienią Polsat wzmocni pasma filmowe i wprowadzi nową formułę dnia komediowego; w 2007 r. korekta cen reklam

W jesiennej ramówce telewizja Polsat wprowadzi drugie pasmo hitów filmowych "Megahit". Filmy będą pokazywane od godz. 20 w niedzielę (pierwsze...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Nowa ramówka TV4 ma poprawić o 30 proc. oglądalność stacji

Jesienią br. stacja telewizyjna TV4 (Polskie Media) stawia na nowe formaty rozrywkowe, hity kinowe i seriale. W ofercie stacji znajdzie...

Kraj, 26 maja 2006

Telewizja w czerwcu br. może być dramatycznie obłożona

Telewizja TVN prawdopodobnie roześle do domów mediowych list, w którym poinformuje o tym, że zamierza obcinać zlecenia na czerwiec br....

Kraj, 2 lutego 2006

Stanisław Janowski zastępcą dyrektora zarządzającego PM

Stanisław Janowski obejmie w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego. Jest to nowo utworzone...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rynek telewizyjny będzie rósł na podobnym poziomie co najmniej dwa lata, uważają nadawcy

Podczas wczorajszej konferencji domu mediowego Optimum Media OMD poświęconej podsumowaniu najważniejszych wydarzeń na rynku telewizyjnym w 2005 r. odbyła się...

Kraj, 15 grudnia 2005

Polsat rozważa zmianę dostawcy badań telemetrycznych z AGB na TNS OBOP

Telewizja Polsat poinformowała agencje mediowe, że bierze pod uwagę skorzystanie z oferty TNS OBOP jako dostawcy badań telemetrycznych na 2006...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Polsat zapowiada fragmentaryzację widowni pasm wieczornych i nowości na jesień

Telewizja Polsat zapowiada, że jesienią kontynuować będzie konsekwentną strategię zainaugurowaną prawie dwa lata temu, polegającą na budowaniu kilkuletniej oferty programowej...

Kraj, 27 kwietnia 2005

TVN i Polsat mają problem z realizacją zleceń reklamowych w maju

W maju br. kanałom TVN i Polsat nie uda się zrealizować rekordowej liczby kampanii reklamowych. Biuro reklamy TVN szacuje, że...

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...

Kraj, 18 sierpnia 2004

TVP podniesie ceny o blisko 10 proc. i urealni cennik na 2005 r.

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zaprezentuje ofertę handlową na przyszły rok już pod koniec września br., a nie, jak to...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Polsat odnotowuje 60-proc. wzrost sprzedaży czasu reklamowego w sierpniu br.

Maciej Stec, dyr. zarządzający PM Sp. z o.o., szacuje, że sprzedaż GRP'sów w Polsacie w sierpniu br. jest o mniej...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Ad Venture Team będzie brokerem reklam kanałów tematycznych Polsatu

Ad Venture Team będzie sprzedawać czas reklamowy kanałów tematycznych Polsatu. W pierwszej kolejności będzie to stacja Polsat Sport. Oba podmioty...

Kraj, 16 lipca 2004

Biuro sprzedaży Polsatu finalizuje wdrażanie nowej struktury firmy

Spółka PM, biuro sprzedaży stacji Polsat, TV4 i Puls, które do niedawna pracowało pod nazwą Polsat Media, finalizuje prace nad...

Kraj, 8 lipca 2004

Marek Friedman dyrektorem marketingu biura reklamy Polsatu

Marek Friedman objął stanowisko dyrektora marketingu spółki PM, biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Domy mediowe Optimum Media OMD i Brand & Media OMD się repozycjonują

Domy mediowe Optimum Media OMD i Brand & Media OMD należące do spółki OMD Poland zaczynają wdrażać nowe strategie dotyczące...

Kraj, 31 października 2003

TVN podniesie ceny reklam o 20-25 proc., podobne plany ma Polsat

Od stycznia 2004 r. Biuro Reklamy TVN podniesie ceny reklam o 20-25 proc. "Podwyżka cenników daje szansę na uzdrowienie sytuacji...

Kraj, 5 września 2003

Nadawcy nie chcą emitować spotu Americanos autorstwa NoS/BBDO

Stacje telewizyjne Polsat, TVN i Discovery wstępnie odmówiły emisji nowego spotu reklamującego markę Americanos, zrealizowanego przez agencję reklamową NoS/BBDO. Powodem...

Kraj, 16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Polsat Media pracuje nad nową strategią sprzedaży reklam

Polsat Media, spółka sprzedająca czas reklamowy dla kanałów telewizyjnych Polsatu i stacji TV4, pracuje nad nową strategią sprzedaży czasu reklamowego...

Kraj, 21 stycznia 2003

Nowy dyrektor zarządzający w Polsacie

Zarząd Telewizji Polsat SA poinformował, że w związku z objęciem funkcji dyrektora programowego przez Piotra Fajksa jego dotychczasowe obowiązki dyrektora...

Kraj, 10 grudnia 2001

Domy mediowe Media Direction i OMD Poland łączą się w jedną firmę

Domy mediowe Media Direction i OMD należące do tej samej grupy Omnicom łączą się, tworząc jedną firmę pod marką OMD....