M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stopklatka (marka)"

Kraj, 4 sierpnia 2015

SMG: wartość reklamy TV w I półroczu wzrosła o ponad 3 proc.

Agencja wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Kraj, 5 maja 2015

SMG Starlink: rynek reklamy TV w I kw. urósł o 3,7 proc.

Wartość netto rynku telewizyjnego to blisko 873 mln zł. Duże stacje zanotowały spadki.

Kraj, 2 grudnia 2014

Jesienią spadł udział stacji top 4 i wzrósł naziemnej TV kosztem płatnej

Udział kanałów dużej czwórki spadł do 44 proc., ale mniejsze kanały z multipleksów mają już blisko jedną czwartą udziału w czasie oglądania grupy komercyjnej - pokazują dane Nielsena za okres IX-XI.  

Kraj, 26 lutego 2013

Multikino i TVP2 we wspólnym przedsięwzięciu

W tym tygodniu rusza akcja "Kocham kino w Multikinie".

Kraj, 20 lutego 2013

Szefler i Krupa awansują w Atmediach. Chada z nowymi kompetencjami

Zmiany dotyczą działu interactive brokera.

Kraj, 10 września 2004

Best Film kieruje kampanię "Mojego Nikifora" do masowego widza

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...

Kraj, 14 marca 2003

Discovery przeprowadzi kampanię nowego programu

Kanał Discovery uruchomił wczoraj kampanię reklamującą nowy program na antenie tej stacji - "Tajemnica śmierci Tutenchamona". Kampania została przygotowana przez...

Kraj, 16 września 2002

TVN 24 nominowany do nagrody The Hot Bird TV

Jak poinformował serwis internetowy Stopklatka, telewizja TVN24, należąca do grupy ITI, została nominowana do prestiżowej nagrody The Hot Bird TV...