M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Storck Polska (firma)"

Kraj, 10 sierpnia 2012

Komisja Etyki: Merci promuje łapówkarstwo

Komisja Etyki Rady Reklamy uznała, że spot wymaga wprowadzenia zmian.

Kraj, 30 listopada 2011

Mamba z promocją w sklepach H&M

Storck rozdaje produkty z okazji zbliżających się mikołajek.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Najpierw cukierek, potem kawa

Storck Polska poszerza markę Kopiko o kawy 3 w 1; ruszyła kampania.

Przetargi, 1 lutego 2010

Red8 zajmie się obsługą nowego produktu Storck Polska

Agencja reklamowa Red8 wygrała przetarg kreatywny zorganizowany przez Storck Polska. W przetargu startowała jeszcze agencja Grandes Kochonos. Red8 będzie odpowiedzialna...

Kraj, 10 marca 2008

Storck rozszerzy w 2009 r. markę Nimm2; w tym roku wspiera Knoppersa

Storck Polska planuje w 2009 r. wprowadzenie dwóch kolejnych produktów pod marką Nimm2. Obecnie na polskim rynku dostępne są cukierki:...

Kraj, 26 października 2004

Haribo zarzuca Storck Polska bezprawne używanie podobnego znaku towarowego

Spółka Haribo Sp. z o.o., producent słodyczy, zwróciła się do firmy Storck Polska, również producenta słodyczy, o zaprzestanie konkursu pod...

Kraj, 29 września 2004

Storck promuje cukierki w loterii Storckoloto

Storck Polska prowadzi loterię konsumencką Storckoloto. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy takimi jak cukierki: Nimm2,...

Kraj, 27 września 2004

Storck wzmacnia wizerunek marki Merci

Storck Polska rozpoczął kampanię wizerunkową pralin Merci pod hasłem "Sprzyjaj chwilom, by mówić Merci". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki...

Kraj, 14 września 2004

G+J RBA publikuje drugi numer magazynu "National Geographic Kids"

Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego G+J RBA wydało drugi numer "National Geographic Kids". Jest to dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn dla dzieci...

Przetargi, 5 sierpnia 2004

Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę marki Merci

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotuje kampanię wizerunkową dla marki pralin Merci firmy Storck Polska. W przetargu na jej obsługę wzięło...

Kraj, 13 maja 2002

Storck Polska przygotował kampanię reklamową marki Merci

Storck Polska ruszył z kampanią reklamową czekoladek Merci. Jak powiedziała Anna Pociask, junior brand manager w Storck Polska, celem kampanii...