Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.
Poprzednio związana była z Ecselis (Havas Media Group).
Do tej pory Storck był klientem Initiative.
Kolejny transfer personalny z Havas Worldwide Warsaw do grupy Walk.
Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.
Poprzednio pełnił funkcję key account managera.
Marketer poszerza zasięg o działania VoD i nośniki reklamy zewnętrznej.
K2 Media poprowadzi działania promocyjne online połączone z akcją eventową, angażujące konsumentów marki.
Team obsługujący Storcka ma nowego media plannera/buyera.
Niemiecki urząd ds. konkurencji nałożył na największych producentów karę w wysokości 60 mln euro.
Firma Storck realizuje działania skierowane do internautów.
Spot marki Toffifee ukazuje Niemcy jako kraj uśmiechu.
Nie oznacza to jednak, że marketer godzi się z opinią, iż reklama Merci promowała łapówkarstwo.
Marka Nimm2 Śmiejżelki rusza z konkursem na komiks.
Marka Nimm2 Śmiejżelki rusza ze specjalnych konkursem na komiks.
Badania kolejnego kanału sprzedaży zostaną przeprowadzone na potrzeby usług shoppermarketingowych.
Dom mediowy chce inwestować w poszerzanie oferty, przede wszystkim w obszarze aplikacji na urządzenia mobilne.
Działania mają podkreślać emocjonalny charakter marki.
Po kilku miesiącach rządów Jakuba Bierzyńskiego na szefową agencji awansowała Anna Podskarbi.
Agencja zdobyła budżet producenta słodyczy.
Marki Nimm2 i Mamba oraz sieć H&M realizują wspólną akcję promocyjną.
Niespełna rok od rozstrzygnięcia przetargu Storck rozpoczyna kolejny.
Anna Podskarbi przejmuje od Agnieszki Wichowskiej zarządzanie obsługą budżetu mediowego firmy Johnson & Johnson.
Agencja realizuje dla marketera akcję shoppermarketingową.
Jej team i klienci zostaną przejęci przez inne zespoły w ramach Optimum Media OMD.
Dom mediowy Optimum Media OMD należący do Omnicom Media Group rekrutuje dyrektora zarządzającego i reorganizuje strukturę.
Euro RSCG 4D realizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt pod marką Nimm2.
Agnieszka Palmowska dołącza do działu obsługi klienta agencji reklamowej Red8. Jej stanowisko na tym etapie nie zostało określone. W ciągu...
Optimum Media OMD wygrał w przetargu na obsługę mediową Storcka, utrzymując tym samym biznes wieloletniego klienta. Według naszych informacji w...
Agencja Digital One wprowadziła do oferty usługę wsparcia sprzedaży w sklepach internetowych. Pierwszą z oferowanych usług jest pozycjonowanie produktów w...
Dom mediowy Initiative wkrótce zmieni siedzibę. Najprawdopodobniej przeprowadzi się do obecnego biura Universal McCann. Jak zapewnia Marcin Dec, CEO Initiative,...
Optimum Media OMD wygrał w przetargu Lakmy, właściciela marki Sidolux. - Agencja zaproponowała najatrakcyjniejszą ofertę, chcemy też spróbować współpracy z...
Cztery agencje mediowe walczą o budżet Storcka. Jak wynika z naszych źródeł, są to: Optimum Media OMD, które broni budżetu,...
Storck wybiera dom mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wartego blisko 50 mln zł (dane cennikowe Expert Monitor za 2008 r.) budżetu...
Wkrótce ruszy ogólnopolska promocja konsumencka firmy Storck - "Śmiejżelkowe szaleństwo nagrodowe". Akcja została przygotowana wspólnie z siecią sklepów Smyk. W...
Patrycja Gutowska jako senior project manager dołączyła do zespołu agencji reklamowej Red Bus. Wcześniej pracowała m.in. w Starcomie, a także...
Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...