M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (firma)"

Przetargi, 18 maja 2011

Galeria Zachęta zmieni CI

Galeria sztuki ogłasza konkurs, w jury zasiądzie m.in. Magdalena Czaja.

Kraj, 23 września 2010

Lewis PR dla Huddleston Associates

Agencja rozpoczyna współpracę ze studiem graficznym.

Kraj, 23 września 2009

4 nowych członków SAR, sprawa Value Media czeka

Agencje reklamowe Pompidou, Arip, Brasil oraz Soul and Mind zostały przyjęte w poczet członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Agencje te zyskały...

Kraj, 14 września 2009

Value Media stara się o akces do SAR-u

Value Media, lokalny dom mediowy, stara się o uczestnictwo w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych. Agencja uzyskała rekomendację OS3 Multimedia oraz ZenithOptimedia....

Kraj, 17 czerwca 2009

Albert Lumberjacker wspiera jubileusz Effie Awards

Najbliższa kampania reklamowa konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem "Tylko efektywność" przygotowana została przez agencję Albert...

Kraj, 18 maja 2009

ZSRR zmienia skład władz; do arbitrażu dołączają producenci żywności

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku...

Przetargi, 2 marca 2009

Trzy agencje zostały w przetargu BPH i GE Money Banku

W przetargu na obsługę budżetu kreatywnego łączących się banków GE Money Banku i banku BPH pozostały trzy agencje: BBDO, Leo...

Kraj, 1 września 2008

SAR i jego członkowie zaangażowani w projekt na temat nowotworów

Polska Unia Onkologii i koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline prowadzą ogólnopolską kampanię społeczną “Wystarczy tak niewiele... Samobadanie to zapobieganie" promującą profilaktykę raka...

Przetargi, 22 kwietnia 2008

W przetargu PKO BP ubywa uczestników; wybranych będzie kilka firm

Prawdopodobnie pięć agencji zrezygnowało z udziału w przetargu PKO BP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powodem rezygnacji był zbyt krótki czas na...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Marek Gargała prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych

Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Publicis, został nowym prezesem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Do wyboru doszło podczas wczorajszego...

Kraj, 18 lutego 2008

Ruszył portal dotyczący kampanii społecznych

Ruszył portal Fundacji Komunikacji Społecznej (FKS) dotyczący tematyki kampanii społecznych realizowanych na świecie. Portal nie jest nastawiony na działalność komercyjną,...

Kraj, 2 stycznia 2008

OFBOR przystąpił do Federacji Związków Komunikacji Marketingowej

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) została nowym członkiem powstałej w czerwcu br. Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM). Na...

Kraj, 4 października 2007

Jakub Bierzyński protestuje przeciwko gwarancjom cen w mediach

Na wniosek Jakuba Bierzyńskiego, CEO Omnicom Media Group, w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych odbędzie się spotkanie szefów domów mediowych poświęcone...

Kraj, 3 października 2007

Słodkie Upominki dołączyły do grona oficjalnych partnerów SAR

Firma Słodkie Upominki specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych została oficjalnym partnerem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W czasie rocznej...

Kraj, 5 czerwca 2007

Według SAR średnio 240 tys. zł zarabia rocznie buying director w domu mediowym

Średnio 240 tys. wynosi roczne wynagrodzenie buying directora w domu mediowym. To jedna z najwyższych stawek raportowanych przez "Compensation report"...

Kraj, 4 czerwca 2007

Według raportu SAR najwięcej zarabiają dyr. kreacji, nawet ponad 580 tys. zł rocznie

Kolejna edycja raportu przygotowana na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, dotycząca wysokości zarobków w branży reklamowej "Compensation Report", trafiła do rąk...

Kraj, 23 maja 2007

List do redakcji: SAR przeciwko atakom na reklamy marki Play

Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, przesłał do redakcji DS "MMP" list w sprawie reklam nowego operatora telefonii komórkowej...

Przetargi, 4 kwietnia 2007

Agencja Paprika zorganizuje w kwietniu dwa kongresy

Paprika wygrała przetarg i przygotowuje Kongres Sprzedaży Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali. Agencja jest odpowiedzialna za scenariusz spotkania i jego pełną realizację....

Kraj, 30 marca 2007

SMB i SAR tworzą wspólną platformę informacji o przetargach

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) przyłączy się do internetowego systemu informacji o przetargach prowadzonego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR). Celem działania...

Kraj, 27 marca 2007

Koledzy inicjują powstanie SMAR-u - Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych

Agencja reklamowa Koledzy chce wystąpić z inicjatywą utworzenia nowej organizacji branżowej reprezentującej interesy małych agencji reklamowych. - Uważam, że Stowarzyszenie...

Kraj, 26 marca 2007

Wydawcy będą przesyłać uwagi dotyczące struktury finansowania PBC

W ciągu najbliższego tygodnia Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zamierza przesłać do wydawców prasy propozycje nowej struktury własnościowej spółki Polskie...

Kraj, 9 lutego 2007

Protest środowisk twórczych i organizacji społecznych przeciwko kampanii reklamowej TF1

Kilkunastu przedstawicieli świata sztuki podpisało się przed przygotowanym przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce listem protestacyjnym. Odnosi się on do...

Kraj, 23 stycznia 2007

Kodeks Dobrych Praktyk Audytu Mediowego czeka na podpis ProMarki

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i ProMarka zakończyły prace nad Kodeksem Dobrych Praktyk Audytu Mediowego. Powstał on w oparciu o tłumaczenie...

Przetargi, 22 grudnia 2006

Trzy agencje wycofały się z przetargu PZU

Spośród 14 agencji reklamowych zaproszonych przez PZU do przetargu trzy odmówiły w nim udziału. Są to: TBWA/Warszawa, PZL i Ad...

Kraj, 22 grudnia 2006

SMB, SAR i ZFPR utworzą wspólną reprezentację w Lewiatanie

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i Związek Firm Public Relations (ZFPR) utworzą wspólną organizację branżową. Nowy podmiot...

Kraj, 19 grudnia 2006

Domy produkcyjne intensyfikują prace w ramach organizacji KIPA

Stanisław Dziedzic, szef produkcji ITI Film Studio, określił przybliżony termin zakończenia prac organizacyjnych sekcji producentów filmów reklamowych powstałej przy Krajowej...

Kraj, 19 grudnia 2006

Rada Reklamy rozpocznie rozmowy z domami mediowymi

Związek Stowarzyszeń "Rada Reklamy" zamierza w 2007 r. przeprowadzić kampanię reklamową propagującą ideę samoregulacji reklamowej wśród konsumentów. Decyzja w tej...

Kraj, 23 listopada 2006

Rada Reklamy planuje kampanię informacyjną, jak złożyć skargę na reklamę

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy planuje w przyszłym roku dużą kampanię informującą, jak konsumenci, odbiorcy reklam mogą skarżyć się na reklamy,...

Kraj, 23 listopada 2006

DDB Warszawa zleciła firmie doradczej audyt funkcjonowania agencji

Agencja reklamowa DDB Warszawa realizuje wspólnie z polską firmą doradczą The White Space Consulting projekt audytorski. Jego celem jest analiza...

Kraj, 21 września 2006

List z SAR-u: Przetarg PZU

Paweł Tyszkiewicz, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, odnośnie do informacji "SAR interweniował w sprawie konkursu reklamowego PZU" opublikowanej we wczorajszej edycji...

Kraj, 20 września 2006

SAR interweniował w sprawie konkursu reklamowego PZU

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), którego członkiem jest agencja Just obsługująca budżet reklamowy PZU SA (umowa wygasa dopiero pod koniec czerwca...

Kraj, 7 sierpnia 2006

Najwięcej zarabiają dyrektorzy kreatywni - średnio 285 tys. zł rocznie, wynika z badań SAR-u

W branży reklamowej najwyższą pensję podstawową (roczne wynagrodzenie brutto) otrzymują dyrektorzy kreatywni - średnio jest to 285 tys. zł. Znane...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Najwyższą średnią stawkę godzinową ma dyrektor kreatywny - wynika z badania SAR-u

Znane są już stawki godzinowe pracowników agencji reklamowych członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wszystkie...

Kraj, 11 lipca 2006

Klub Nowych Mediów przy SAR inauguruje działalność

Klub Nowych Mediów (KNM) przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR) inauguruje działalność. O pomyśle na zawiązanie KNM pisaliśmy w styczniu br....

Kraj, 26 czerwca 2006

Badanie SAR dotyczące zarobków w agencjach i domach mediowych zostanie upublicznione

W tym tygodniu zostaną opublikowane wyniki badań dotyczących zarobków w agencjach reklamowych i domach mediowych, jakie na zlecenie Stowarzyszenia Agencji...

Kraj, 22 czerwca 2006

SAR broni agencji wymienionych przez Kurskiego

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wydało oświadczenie w związku z wypowiedziami Jacka Kurskiego, posła Prawa i Sprawiedliwości, zarzucającymi agencji...

Kraj, 12 czerwca 2006

9,6 mld zł wydano na komunikację marketingową w 2005 r.

W ubiegłym roku na komunikację marketingową w Polsce wydano 9,655 mld zł w wartościach. Na kwotę tę składają się wydatki...

Kraj, 8 czerwca 2006

Środowisko reklamowe chce uregulowań ws. product placementu

W związku z liberalizacją prawa Unii Europejskiej dotyczącego product placementu (Prawo wspólnotowe, dyrektywa 2005/29, w Polsce wchodząca w życie do...

Kraj, 7 czerwca 2006

MB SMG/KRC zaproponowało kontrowersyjne warunki zakupu badań prasowych

Większość domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce nie podpisała jeszcze nowych kontraktów na zakup badania czytelnictwa prasy...

Kraj, 6 czerwca 2006

Polkomtel SA po interwencji SAR rezygnuje z konkursu kreatywnego marki Plus

Polkomtel SA, który prowadził konkurs kreatywny dotyczący marki Plus, zdecydował o jego zawieszeniu. Stało się tak na skutek protestu środowiska...

Kraj, 29 maja 2006

Magdalena Drobczyk zwyciężyła w konkursie Galerii Plakatu AMS

Praca Magdaleny Drobczyk zwyciężyła w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie oryginalnego plakatu reklamującego jubileuszowe 20....

Kraj, 25 kwietnia 2006

Maciej Tesławski założył Marketing Communication Academy

Maciej Tesławski, były dyr. strategiczny agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa i koordynator projektu Szkoła Strategii Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, założył własną...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Wyjaśnienie TBWA w sprawie pracy "Absolut Warsaw"

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa poinformowała, że nominowana na festiwalu KTR 2006 praca w kategorii warsztat print (foto i ilustracja) zatytułowana "Absolut...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ukonstytuowało zarząd organizacji

Nowy zarząd Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wyłonił wiceprezesa, którym został Marek Żołędziowski, prezes i dyrektor zarządzający Saatchi & Saatchi Group. Sekretarzem...

Kraj, 13 kwietnia 2006

SAR rekomenduje zmianę metodologii pomiaru radia

Komitet Badań Radiowych na ostatnim posiedzeniu nie podjął decyzji, czy wybór firmy badawczej, która od 2007 r. będzie dostarczać badania...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Wojciech Pawlak prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Walne zgromadzenie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) wybrało Wojciecha Pawlaka na prezesa tej organizacji. Pawlak jest doradcą Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego...

Kraj, 10 kwietnia 2006

ZSRR zarejestrowany; wybiera prezesa, członków zarządu i sędziów

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) został już zarejestrowany jako związek stowarzyszeń. W jego skład wchodzą: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie...

Kraj, 7 kwietnia 2006

SAR chce zbadać stawki pobierane przez agencje

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) pracuje nad projektem badania ujmującym stawki wynagrodzeń pobierane przez agencje za oferowane usługi. - Chcemy zebrać...

Kraj, 14 lutego 2006

Zentropy Partners zakończyła proces promocji wewnętrznych

W agencji interaktywnej Zentropy Partners wchodzącej w skład McCann Erickson WorldGroup doszło do wewnętrznych awansów. Marta Konys, od 3 lat...

Kraj, 6 lutego 2006

SAR rusza z nowym projektem - Kursami Twórców Reklamy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych rozpoczyna Kursy Twórców Reklamy. Będą to wykłady i ćwiczenia w dziedzinach, w których dyr. kreatywni chcieliby najczęściej...