M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych (firma)"

Kraj, 6 lutego 2012

Rafał Betlejewski rezygnuje z kierowania agencją Koledzy

Jej współzałożyciel i dyrektor kreatywny zamierza skupić się na pracy twórczej i artystycznej.

Kraj, 5 października 2007

SMAR przesuwa termin spotkania założycielskiego

Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych (SMAR) prowadzi proces przyjmowania kandydatów na członków założycieli organizacji oraz na stanowiska we władzach stowarzyszenia. W...

Kraj, 9 sierpnia 2007

SMAR rozpoczyna rejestrację organizacji branżowej

Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych (SMAR) rozpoczyna proces rejestracji organizacji. Wszystkie firmy, które dotąd wyraziły chęć uczestnictwa w jej pracach, zostały...

Kraj, 6 sierpnia 2007

SMAR zaczął korzystać z narzędzi pozycjonowania Stratosfery

Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych (SMAR) nawiązało współpracę z firmą doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value. Członkowie organizacji będą mogli korzystać z...

Kraj, 26 czerwca 2007

SMAR szuka agencji do opracowania strony WWW; pierwszy zjazd organizacji we wrześniu

Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych ma za sobą nieoficjalne spotkanie, które odbyło się 23 czerwca w Krakowie. Jak powiedział Rafał Betlejewski,...

Kraj, 15 czerwca 2007

SMAR rozpoczyna nieoficjalne rozmowy na temat kształtu organizacji

Rafał Betlejewski, dyr. kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja, poinformował, że w związku z dużym zainteresowaniem utworzeniem...

Kraj, 31 maja 2007

SMAR finalizuje rozmowy z partnerami i przygotowuje się do spotkania inaugurującego

Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych (SMAR) zaplanowało swoje pierwsze, inauguracyjne spotkanie na 23 czerwca w Krakowie. Podczas zjazdu zostaną ustalone cele...

Kraj, 27 marca 2007

Koledzy inicjują powstanie SMAR-u - Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych

Agencja reklamowa Koledzy chce wystąpić z inicjatywą utworzenia nowej organizacji branżowej reprezentującej interesy małych agencji reklamowych. - Uważam, że Stowarzyszenie...