M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (firma)"

Kraj, 21 grudnia 2012

Jacek Barankiewicz prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Organizacja ma nowy zarząd, nowy skład komisji rewizyjnej oraz Komisji Etyki Reklamy.

Kraj, 5 września 2012

Leszek Konkel w Update CRM

Firma ma nowego country leadera.

Kraj, 12 czerwca 2012

11 statuetek i grand prix Golden Arrow

Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.

Kraj, 25 maja 2012

145 zgłoszeń na VII edycję Golden Arrow

Organizatorzy konkursu Golden Arrow - VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego - zakończyli zbieranie i weryfikację zgłoszeń. W 14 kategoriach napłynęło w tym roku 145 prac.

Kraj, 6 marca 2012

Forum Call Center wypracuje standardy

Nowa inicjatywa ma ożywić rynek contact center, będzie współpracować z SMB.

Kraj, 6 lutego 2012

SMB z Lewiatanem w sprawie regulacji UE

Stowarzyszenie tworzy szerszą koalicję mającą na celu powstrzymanie przyjęcia nowego rozporządzenia UE w sprawie ochrony danych osobowych w obecnym kształcie.

Kraj, 10 stycznia 2012

Na Listę Robinsona przez aplikację

W SMB pojawiła się inicjatywa ułatwiająca rejestrację osobom, które nie chcą otrzymywać mailingów i telefonów promocyjnych.

Kraj, 19 grudnia 2011

SMB przeciwko nowym regulacjom UE

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oprotestowało propozycję zmian w ochronie danych osobowych.

Kraj, 1 grudnia 2011

Marek Zaleski odchodzi z Weber Shandwick

Był związany z agencją przez siedem lat, teraz obejmie stanowisko w dużej firmie technologicznej.

Kraj, 16 listopada 2011

Karina Adaszak w zespole BrainJuice Group

W grupie zajmie się projektami komunikacyjnymi i public relations.

Kraj, 12 października 2011

300 projektów ambush na Euro w 2012 r.?

W związku z piłkarską imprezą czeka nas wysyp akcji marketingu zwodniczego - uważa Artur Łobanowski z agencji Sponsoring Expert, jeden z prelegentów wczorajszej konferencji Euro 2012.

Kraj, 20 czerwca 2011

Grand prix Golden Arrow dla BBDO za Frito Lay

Zwycięzcy odebrali nagrody VI edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

Kraj, 7 czerwca 2011

Grand prix i sześć statuetek w Golden Arrow 2011

Wczoraj obradowało jury konkursu pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl.

Kraj, 25 maja 2011

141 prac w Golden Arrow

Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu PepsiCo, będzie kierować jury konkursu.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Zderzenie kreatywnych umysłów

Rozmowy o marketingu i reklamie w atmosferze rozrywkowej. Zaprasza klub de lite.

Kraj, 18 maja 2011

SMB certyfikuje call centers

Polskie centra będą wdrażać europejskie standardy w zakresie jakości.

Kraj, 16 maja 2011

SMB podnosi prestiż telemarketera

Tegoroczna edycja Telemarketera Roku notuje rekordową liczbę prac nadesłanych przez call center.

Kraj, 22 lutego 2011

Telemarketer Roku po raz trzeci

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach. Jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku.

Kraj, 8 grudnia 2010

Duży gracz wchodzi na rynek e-turystyki

Rośnie konkurencja dla Wakacje.pl i Travelplanet - TUI uruchamia własny portal sprzedażowy.

Artykuły weekendowe, 10 września 2010

Nowy rok szkolny rozpoczęty

Szkoły Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR startują wczesną jesienią.

Kraj, 9 września 2010

SMB chce walczyć z megaloteriami

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego powoła panel ekspertów, który zajmie się problemem loterii SMS dokuczliwych dla konsumentów.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Innowacyjność, interaktywność

Łukasz Herman, business development & innovation manager z Aegis Group, w komentarzu do wydarzeń minionego tygodnia pisze m.in. o tym, jak prasa walczy o uwagę reklamodawców zorientowanych na interaktywność i "efekt WOW".

Artykuły weekendowe, 20 sierpnia 2010

SMB na Facebooku

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego ma stronę w portalu, na razie imponuje aktywnością.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Borys Wróbel odchodzi z zarządu MobiJoy!

Po pięciu latach pracy w spółce zamierza uruchomić własne przedsięwzięcie również związane z marketingiem mobilnym.

Kraj, 28 czerwca 2010

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

Kraj, 15 czerwca 2010

Golden Arrow: grand prix i 14 statuetek

Jury piątej edycji konkursu zakończyło obrady; ogłoszenie zwycięzców 25 czerwca br.

Kraj, 20 maja 2010

Tomasz Modzelewski pokieruje jury Golden Arrow

Dyrektor marketingu Zelmera szefem jury V edycji konkursu Golden Arrow.

Kraj, 7 maja 2010

Rusza V edycja Golden Arrow

Do 21 maja można nadsyłać zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Wzmocnienie szans na zdobycie klienta

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego będzie certyfikować call centers.

Kraj, 23 marca 2010

Nowe kategorie w drugiej edycji Telemarketera Roku

Rusza druga edycja konkursu na Telemarketera Roku. Jego organizatorem jest grupa telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Celem projektu jest promocja...

Kraj, 22 marca 2010

Maciej Wielkopolan prezesem zarządu SMB

Maciej Wielkopolan, prezes Teleperformance Polska, został prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Decyzję taką podjęło walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego....

Kraj, 3 marca 2010

Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w ustawie hazardowej

Zarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej "Przyjazne Państwo"...

Kraj, 1 marca 2010

Marketerzy mają kłopoty z loteriami; tylko jedna zgoda w Warszawie

Marketerzy wciąż nie mogą realizować loterii promocyjnych. Według naszych nieoficjalnych informacji Izba Celna w Warszawie, gdzie ma siedzibę większość marketerów,...

Kraj, 12 lutego 2010

SMB zajmie się przepisami ustawy hazardowej

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) zajmie się przepisami ustawy hazardowej, które utrudniają organizowanie loterii konsumenckich. Ustawa weszła w życie 1 stycznia...

Kraj, 30 grudnia 2009

SMB wybierze nowe władze wiosną 2010 r.; organizacja stawia na eventy

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) wybierze nowe władze organizacji podczas walnego zebrania jej członków, które zaplanowano na wiosnę 2010 r. Zebranie...

Kraj, 26 listopada 2009

SMB wprowadzi standardy dla branży call center

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) we współpracy z FEDMA (Europejskie Stowarzyszenie Direct i Interactive Marketingu) rozpoczęło prace nad wprowadzaniem standardów procesów...

Kraj, 21 października 2009

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego już są na rynku

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Millward Brown SMG/KRC opublikowały pierwsze wyniki Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy w ramach...

Kraj, 2 października 2009

Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i sprzedaży w Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Leszek Konkel, do maja br. prezes zarządu firmy Acxiom Polska, został z początkiem października dyrektorem ds. strategii i marketingu firmy...

Kraj, 18 maja 2009

ZSRR zmienia skład władz; do arbitrażu dołączają producenci żywności

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku...

Kraj, 18 maja 2009

SMB oraz MB SMG/KRC będą realizować Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy. Projekt otrzymał nazwę Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego....

Kraj, 16 stycznia 2009

SMB wyróżni najlepszych telemarketerów

Grupa telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) przyzna po raz pierwszy tytuł Telemarketera Roku. Jego celami są poprawienie wizerunku zawodu telemarketera...

Kraj, 30 września 2008

Agora setnym członkiem SMB

Agora SA jako setna firma została przyjęta do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jednym z powodów przystąpienia tej spółki do organizacji...

Kraj, 8 września 2008

Akademia Komunikacji Marketingowej - wspólny projekt organizacji branżowych

Z inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej. Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej...

Kraj, 5 września 2008

Aleksandra Hulimka key account managerem w ThinkOpen

Aleksandra Hulimka została key account managerem w spółce ThinkOpen. Wcześniej pracowała w Hennes & Mauritz (H&M), gdzie odpowiadała za administrację...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Osiem firm przystąpiło do grupy E-commerce w SMB

Do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przystąpili gracze rynku handlu online: Agito, Allegro.pl (QXL), eBay, Empik, Fly.pl, Google, Merlin.pl oraz Wakacje.pl. Podmioty...

Kraj, 22 lipca 2008

SMB protestuje przeciw nagłym podwyżkom Poczty Polskiej

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oskarżyło Pocztę Polską o stosowanie praktyk monopolistycznych. W liście do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Ministerstwa Infrastruktury zarzuciło...

Kraj, 16 czerwca 2008

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji Golden Arrow

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach...

Kraj, 6 czerwca 2008

Zmiany w Radzie Reklamy; nowym prezesem Paweł Tyszkiewicz

Paweł Tyszkiewicz, dyr. generalny SAR, został nowym prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR). Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawlaka. Paweł...

Kraj, 30 maja 2008

Katarzyna Domańska pokieruje ThinkOpen - nową spółką Adv.pl

Katarzyna Domańska objęła stanowisko CEO w ThinkOpen - nowej spółce należącej do agencji interaktywnej Adv.pl. Nowa struktura będzie się zajmować...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Leszek Konkel prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Walne zebranie członków wybrało Leszka Konkla na nowego prezesa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Zastąpi on Bartłomieja Golę, który nie kandydował...