M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji (firma)"

Kraj, 20 października 2015

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Kraj, 11 sierpnia 2014

Kampania społeczna na Allegro.pl

"Płytka wyobraźnia to kalectwo" jako aukcja na platformie transakcyjnej online. Za kreację odpowiada agencja Walk.

Kraj, 18 czerwca 2008

Akcja społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" startuje po raz ósmy

Rusza VIII edycja kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo", która ma na celu ostrzeżenie młodych ludzi przed skutkami nieprzemyślanych skoków do...

Kraj, 7 maja 2008

Magazyn "Integracja" znacznie zwiększa nakład i promuje bezpłatną dystrybucję

Dwumiesięcznik "Integracja" skierowany do środowiska osób niepełnosprawnych znacznie zwiększa nakład - z 15 do 50 tys. egz. Wydawca Stowarzyszenie Przyjaciół...

Kraj, 6 marca 2008

Magdalena Felczak i Anna Załuska senior account managerami w Rowland Communications

Magdalena Felczak i Anna Załuska awansowały na stanowiska senior account managerów w dziale Corporate & Financial Relations (CFR) w Rowland...

Kraj, 12 lutego 2008

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji odświeża portal Niepełnosprawni.pl

Ruszyła odświeżona wersja portalu Niepelnosprawni.pl. prowadzonego non profit przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. W ramach zmian na 5-lecie portalu odświeżono layout...

Kraj, 28 czerwca 2007

Żywiec łączy Open'er Festival z działaniami społecznej odpowiedzialności biznesu

Grupa Żywiec łączy Open'er Festival z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Na festiwalu swoje stoiska będą miały organizacje pozarządowe:...

Kraj, 15 marca 2007

Felczak, Stankiewicz i Załuska awansują w Rowland Communications

Magdalena Felczak, Paulina Stankiewicz i Anna Załuska w Rowland Communications awansowały ze stanowiska account coordinatorów na account managerów. Pracują w...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 22 czerwca 2006

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi w Cannes

Brązowego Lwa w kategorii media otrzymała polska agencja Saatchi & Saatchi za kampanię zrealizowaną dla Amnesty International pt. "Wolność słowa...

Kraj, 21 czerwca 2006

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes w kat. print (brief Czerwonego Krzyża). Nagrodę jury przyznało...

Kraj, 31 października 2005

SCH Public Relations będzie pracować nad programem "Apteka bez barier"

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym firmą Torfarm na obsługę medialną akcji społecznej "Apteka bez barier"....

Kraj, 6 maja 2005

Kampania telewizyjna i prasowa wspiera akcję społeczną "Sprawni w pracy"

W Telewizji Polskiej SA oraz w dwóch dziennikach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania reklamowa promująca akcję społeczną "Sprawni w pracy". Spoty...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 25 maja 2004

IMIGe Poland wspiera kampanię społeczną "Płytka wyobraźnia"

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wspiera kampanię społeczną prowadzoną pod hasłem "Płytka wyobraźnia to kalectwo". Kampania ostrzega przed skutkami nieprzemyślanych...

Kraj, 19 lutego 2004

Starlink prawie podwoił obroty w ub.r. i zapowiada 30-proc. wzrost w 2004 r.

Dom mediowy Starlink osiągnął w 2003 r. wzrost obrotów o ponad 94,5 proc. Wartość cennikowa zrealizowanych kampanii przekroczyła 130 mln...

Kraj, 1 grudnia 2003

ZFPR ogłosił zwycięzców I edycji konkursu public relations Złote Spinacze

Podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki konkursu Złote Spinacze zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Spośród...

Kraj, 31 października 2003

Leo Burnett Warszawa przygotował spot dla akcji Rok Niepełnosprawnych

(Rowland Communications) W ponad 50 kinach współpracujących z Best Marketing & Promotion Agency rozpoczęła się emisja spotu reklamowego "Pirat" promującego...

Kraj, 20 października 2003

ZFPR ogłosił wyniki I etapu konkursu public relations Złote Spinacze

(Związek Firm Public Relations) Spośród 57 prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II etapu 18...

Kraj, 5 sierpnia 2003

Start kampanii na rzecz ofiar skoków do wody i wypadków drogowych

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz Fundacja Sue Ryder w Polsce uruchomiły Fundusz "Pierwszy Krok". Celem Funduszu jest udzielanie pomocy finansowej osobom...

Kraj, 2 kwietnia 2003

Integracja nagrodzona na Festiwalu Komunikacji Społecznej

Kampania społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, instytucji działającej na rzecz osób niepełnosprawnych, została wyróżniona w konkursie Społeczny...

Kraj, 5 lutego 2003

Kolejna odsłona kampanii przeprowadzanej w ramach roku osób niepełnosprawnych

"Sprzeczka głuchoniemych" to kolejny spot reklamowy, który został wyemitowany w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej na rzecz osób niepełnosprawnych prowadzonej przez...

Kraj, 21 stycznia 2003

Rusza kampania na rzecz niepełnosprawnych

Z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji i magazynu dla niepełnosprawnych "Integracja" 20 stycznia rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca hasło ogólnopolskiej kampanii...

Kraj, 14 czerwca 2002

Skacz, ale z głową

Rusza ogólnopolska kampania społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" zorganizowana przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz magazyn "Integracja". Kampania ma na celu...