M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stroer out of Home Media (firma)"

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 20 lipca 2006

Reklama zewnętrzna odnotowała 17-proc. wzrost przychodów

Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...

Kraj, 18 maja 2006

IGRZ inicjuje kampanię społeczną wspierającą wizytę Benedykta XVI

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Anna Masiak dołączyła do domu mediowego Optimedia

Anna Masiak dołączyła do zespołu domu mediowego Optimedia. Objęła stanowisko out of home media buyera. Poprzednio była związana z outdoorową...

Kraj, 18 lipca 2005

Według IGRZ wpływy outdooru wzrosły w I półroczu br. o 21 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży branży w pierwszym półroczu 2005 r. W tym okresie wydatki...

Kraj, 25 maja 2005

DrSensitive.com przygotował kampanię Partii Demokratycznej wartą milion złotych

Partia Demokratyczna - demokraci.pl przeprowadzi ogólnopolską kampanię reklamową. Działania będą miały charakter wizerunkowy. Kreację reklamy przygotował zespół kreatywny DrSensitive.com. Jak...

Kraj, 7 kwietnia 2005

IGRZ i Media Point przygotowały akcję społeczną ku czci Jana Pawła II

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) podjęła decyzję o realizacji kampanii społecznej związanej ze śmiercią papieża Jana Pawła II. W Warszawie...

Kraj, 6 września 2004

Deja Vu i Starlink przygotowały jesienną akcję reklamową dla C&A Polska

Sieć sklepów odzieżowych C&A wystartowała z jesienną kampanią reklamową. "Celem naszych obecnych działań jest wzrost stopnia świadomości marki C&A oraz...

Kraj, 24 sierpnia 2004

Turcy kreują na polskim rynku wizerunek nowej marki Reactive Jeans

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa marki odzieży Reactive Jeans. Dystrybutorem ubrań tej tureckiej marki jest w Polsce Firma Handlowa NGR....

Kraj, 5 sierpnia 2004

LG przygotował męsko-damską kampanię telefonów komórkowych

LG Electronics Polska Sp. z o.o., krajowy oddział koreańskiego producenta sprzętu RTV, AGD i telekomunikacyjnego, rozpoczął ogólnopolską dwumiesięczną kampanię reklamową...

Kraj, 24 czerwca 2004

Ruszyła outdoorowa kampania Cisowianki z Edytą Górniak

Nałęczów Zdrój Sp. z o.o. reklamuje swój sztandarowy produkt - wodę mineralną Cisowianka. Na nośnikach reklamy zewnętrznej (ok. 1,5 tys....

Kraj, 24 maja 2004

Ströer będzie prowadzić kolejne działania autopromocyjne

Spółka outdoorowa Ströer Out of Home Media przeprowadzi w czerwcu kampanię autopromocyjną. "Niewykluczone, że poza naszymi własnymi nośnikami wykorzystamy także...

Kraj, 20 maja 2004

Altadis reklamuje w mediach akcję marketingową "Wyzwól marzenia"

Firma tytoniowa Altadis Polska SA przygotowała akcję marketingową pod hasłem "Wyzwól marzenia", którą reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. nośniki...

Kraj, 12 maja 2004

BrandLine przygotował kampanię reklamową marki piwa Kasztelan

Od połowy maja do końca sierpnia br. będzie trwała kampania reklamowa piwa marki Kasztelan produkowanego przez Kasztelan Browar Sierpc SA...

Kraj, 11 maja 2004

BMW Polska reklamuje Mini na outdoorze

Firma BMW Polska rozpoczęła kampanię reklamową samochodów Mini. Potrwa ona przez cały maj, a toczy się na nośnikach reklamy zewnętrznej....

Kraj, 6 maja 2004

Edipresse Polska reklamuje "Przekrój" na billboardach

Wydawnictwo Edipresse Polska prowadzi pod hasłem "Czasopismo Roku" billboardową kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Akcja reklamowa potrwa do końca maja br....

Kraj, 9 kwietnia 2004

Samochód po raz pierwszy trafił na citylighty

Koncerny Clear Channel Poland i AMS po raz pierwszy pozyskały klienta z branży motoryzacyjnej - spółkę Renault Polska - na...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię outdoorową w Warszawie

Sieć supermarketów-delikatesów Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię reklamową w Warszawie. Ma ona miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i potrwa przez...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Xelion reklamuje swoje usługi finansowe w mediach

Firma Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych oraz doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, rozpoczęła kampanię...

Kraj, 26 marca 2004

Awangarda realizuje pierwszą kampanię wizerunkową linii lotniczych Air Polonia

Tanie linie lotnicze Air Polonia, które w grudniu ub.r. uruchomiły rejsy na wybranych trasach międzynarodowych i krajowych, rozpoczęły swoją pierwszą...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 9 marca 2004

Browar Belgia przeznaczy 8 mln zł na kampanię nowej marki piwa

Browar Belgia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową nowej marki piwa. Budżet tych działań wyniesie 8 mln zł. Firma nie...

Kraj, 8 marca 2004

Yellowtel Polska rozpoczęła kampanię rebrandingową

Spółka Yellowtel Polska rozpoczęła kampanię rebrandingową komunikującą zmianę nazwy serwisu informacyjnego z Żółty Telefon na 9494. Dotychczasowe logo serwisu zastąpiono...

Kraj, 24 lutego 2004

Wrigley wprowadza nowy produkt, wkrótce kampania telewizyjna i outdoorowa

Wrigley Poland Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy produkt - cukierki Airwaves Drops w czterech smakach: menthol & eucalyptus,...

Kraj, 20 lutego 2004

TelePizza przygotowała kampanię produktową w Warszawie i na Śląsku

TelePizza Poland Sp. z o.o. na dwóch najważniejszych dla siebie rynkach - w aglomeracji warszawskiej i śląskiej - przygotowała kampanię...

Kraj, 19 lutego 2004

Ströer - sprzedaż tablic w styczniu i lutym wzrosła o 12 proc.

Ströer Out Home Media podał, że w styczniu i w lutym zanotował wzrost sprzedaży wszystkich swoich tablic o 12 proc....

Kraj, 16 lutego 2004

Wystartowała telewizja 4fun.tv i promująca ją kampania reklamowa

Rozpoczął nadawanie przeznaczony dla młodzieży nowy kanał telewizyjny, którego start był kilkakrotnie przekładany. Jego właścicielem jest spółka Comtica, której strategicznym...

Kraj, 3 lutego 2004

Cityboard Media złożyła do UOKiK wniosek przeciwko firmie Ströer

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek przeciwko konkurencyjnej firmie Ströer Out of...

Kraj, 2 lutego 2004

Ruszyła kampania wizerunkowa piwa Dębowe Mocne na outdoorze

Do końca lutego będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa marki piwa Dębowe Mocne produkowanego przez Kompanię Piwowarską SA na nośnikach reklamy...

Kraj, 28 stycznia 2004

Ströer ma najwięcej tablic tradycyjnych 5,04x2,38 - prawie 18 tys.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała najnowszy raport ilościowy. Jest on podstawowym narzędziem opisu polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Z raportu wynika,...

Kraj, 23 stycznia 2004

Ströer prowadzi kampanię pod hasłem "Bierz go!"

Ströer Out of Home Media prowadzi kampanię autoreklamową pod tytułem "Bierz go!". Jak podaje firma, jej celem jest wskazanie billboardu...

Kraj, 7 listopada 2003

ARRS Effectica przygotowała kampanię Galerii Dominikańskiej

Agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kampanię reklamową wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Jej celem jest utrzymanie pozycji Galerii wśród konkurencyjnych handlowych centrów...

Kraj, 6 listopada 2003

Ford promuje wyposażenie i lakier metalic gratis modelu Focus

Ford Motor Company Polska zareklamuje w listopadzie br. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w radiu bogate wyposażenie i lakier metalic...

Kraj, 15 września 2003

Town & City rezygnuje z sieci klasycznych tablic reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Town & City prawdopodobnie zrezygnuje z prowadzenia kampanii reklamowych na klasycznych billboardach o formacie 5,04x2,38 m. Według...

Kraj, 15 września 2003

Ströer przygotowuje pierwszy w historii firmy cennik wynajmu tablic

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Out of Home Media przygotowuje kompleksową ofertę handlową na rok 2004. Jej częścią składową będzie pierwszy...

Kraj, 12 września 2003

Radio 94 uzupełnia kampanię mediową o eventy

Warszawskie Radio 94 należące do grupy Ad.point planuje zorganizowanie dwóch eventów uzupełniających toczącą się właśnie kampanię reklamową. Pisaliśmy o niej...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Spółka Europlakat Polska zmieniła nazwę na SCM Polska

Europlakat Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Ströer zmieniła nazwę na SCM Polska Sp. z o.o. (Ströer City Marketing...

Kraj, 13 stycznia 2003

Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę na Ströer Media

Firma Ströer Plakat Technic Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, wchodząca w skład Grupy Ströer, zmieniła nazwę na Ströer Media...

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 4 listopada 2002

Ströer wprowadzi standard dwutygodniowych kampanii reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Ströer out of Home Media zamierza wprowadzić na rynek, począwszy od 2004 r., standard dwutygodniowych kampanii reklamowych...

Kraj, 15 października 2002

Oświadczenie

Beata Fertak, public relations manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, nadesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie następującej treści: "W związku...

Kraj, 30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

Kraj, 28 sierpnia 2002

We wrześniu br. rusza kolejna kampania tygodnika "Newsweek Polska"

Na początek września br. zaplanowano rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej tygodnika społeczno-politycznego "Newsweek Polska" wydawanego przez Axel Springer Polska. "Chcemy, by...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Koncern Pfizer wspiera kampanią sprzedaż Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi w Polsce kampanię wspierającą sprzedaż Viagry, leku przeciwko dysfunkcji erekcyjnej. Ponieważ jest to lek etyczny (dostępny...