M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Stroer (firma)"

Kraj, 16 grudnia 2015

Ad-Vice poszerza ofertę wideo

Grupa Stroer wzmocni ofertę wideo sieci, dotychczas bazującą głównie na pre-rollach.

Kraj, 28 września 2015

Magdalena Kotuła odchodzi z grupy Stroer

Trwa rekrutacja na stanowisko PR managera.

Zagranica, 1 września 2015

Ströer kupił T-Online.de oraz agencję marketingu internetowego Interactive Media

Jeden z najpopularniejszych portali internetowych w Niemczech zmienia właściciela.

Przetargi, 9 lutego 2015

Teatr Muzyczny "Roma" w Warszawie wybiera podwykonawców outdoorowych

Instytucja będzie współpracować z siedmioma dostawcami.

Kraj, 9 stycznia 2015

Bartosz Nowak w domu mediowym Intermedia

Agencja ma nowego new business directora.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Tomasz Teodorczyk dołączył do Discovery

Były menedżer Sony Pictures Entertainment został jednym z dyrektorów w Discovery.

Przetargi, 18 czerwca 2014

Stroer wygrał outdoorowy budżet Taurona

Przewidywany budżet to 4,5 mln zł.

Kraj, 21 maja 2014

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem

Kampanię przygotowały Orange Promotion i MediaCom.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 31 stycznia 2014

Radosław Kasyk odchodzi ze Stroera

Obowiązki dyrektora działu marketingu przejmuje Bartosz Barański.

Kraj, 13 grudnia 2013

"Kraina lodu" wspierana przez Aegis Media

W ramach prowadzonych działań po raz pierwszy w Polsce zostanie wykorzystany dotykowy nośnik digital citylight.

Kraj, 19 listopada 2013

Tomasz Englert wraca do mediów

Były szef Stroera i GroupM wszedł do zarządu Gremi Business Communication.

Kraj, 18 listopada 2013

Schulz Brand Friendly po raz kolejny alarmuje [wideo]

Krakowska kampania, podobnie jak wcześniejsze jej odsłony, oparta została na działaniach w outdoorze. Po raz pierwszy został przygotowany spot.

Kraj, 7 listopada 2013

Iwona Ferszter-Petz przechodzi z Clear Channel do Stroera

Nowa dyrektor sprzedaży regionalnej w grupie.

Kraj, 30 października 2013

Piotr Omielczenko odszedł ze Stroera

Po ponad roku pracy z firmą outdoorową rozstał się Piotr Omielczenko.

Kraj, 30 października 2013

Kampania teaserowa promująca zakup prospołeczny

Nowa forma certyfikatu jakości jest promowana na nośnikach OOH.

Kraj, 7 października 2013

Hanna Kuźmierkiewicz odchodzi z Cityboard Media

Dyrektor marketingu rezygnuje ze stanowiska.

Kraj, 4 października 2013

Bogdan Rowiński doradcą rektora SGH ds. marketingu

Przez osiem lat, do 2010 r., był dyrektorem obsługi klienta w firmie reklamy zewnętrznej Stroer.

Kraj, 3 października 2013

Startuje "Paka dla bezdomniaka"

Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Mariusz Czerkawski polskim Bondem

Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.

Kraj, 11 czerwca 2013

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową radia Tok FM

Kampania Radia Tok FM prowadzona jest na tablicach LED-owych, w kinach, internecie i taksówkach.

Kraj, 25 marca 2013

CAM Media wniesie skargę kasacyjną od wyroku WSA

Wojewódzki Sąd Administracyjny (WSA) w Warszawie oddalił skargę wniesioną przez CAM Media na wybór przez m.st. Warszawę oferty konsorcjum AMS/Stroer w postępowaniu o udzielenie koncesji na budowę, utrzymanie i finansowanie 1580 wiat przystankowych w Warszawie.

Kraj, 19 marca 2013

Artur Biernacki dyrektorem nowej komórki Clear Channel

W strukturze Clear Channel powstała nowa komórka odpowiedzialna za komercyjny kształt oferty firmy i optymalizację przychodów, ściśle współpracująca ze wszystkimi działami, w szczególności sprzedażą i marketingiem.

Kraj, 13 marca 2013

Oświadczenie: Cityboard Media odpowiada SAR

Firma outdoorowa nie jest usatysfakcjonowana wyjaśnieniem organizacji w sprawie możliwego konfliktu interesu między domem mediowym i jedną z firm OOH.

Kraj, 11 marca 2013

SAR: brak konfliktu interesów między Stroerem i MEC

SAR i Klub Mediowy nie widzą konfliktu interesów w sprawie, której wyjaśnienia domagał się Cityboard Media. Organizacja chce jednak wypracować zasady wykluczające w przyszłości tego typu sytuacje.

Kraj, 5 marca 2013

Stroer wprowadza narzędzie do planowania kampanii OOH

OKO 3.0 dostępne jest dla wszystkich klientów grupy Stroer od początku marca.

Kraj, 27 lutego 2013

Cityboard Media chce interwencji SAR-u

Firma outdoorowa uważa, że może zachodzić konflikt interesów między domem mediowym a inną firmą outdoorową. Wniosek złożony do SAR dotyczy Stroera i MEC-u.

Kraj, 21 lutego 2013

Ogilvy & Mather autorem kampanii "Język polski jest ą-ę"

Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy PR, RedWorks i Rada Języka Polskiego w obronie polskich ogonków i kreseczek.

Kraj, 4 grudnia 2012

Justyna Kurowska odeszła ze Stroera

Trwa rekrutacja na stanowisko PR managera.

Kraj, 23 listopada 2012

Stroer wprowadza narzędzie do pomiaru efektywności

Firma chce podkreślić zasadność wykorzystania outdooru w wizerunkowych kampaniach reklamowych.

Kraj, 20 września 2012

Posterscope wprowadza narzędzie dla digital OOH

Prism Screen debiutuje na rynku.

Kraj, 25 lipca 2012

Stroer zakończył współpracę z Citybell Consulting

Firma outdoorowa rezygnuje z agencji PR.

Kraj, 9 lipca 2012

Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach

Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Ziaja reklamuje linię Intima

Marketer rusza z komunikacją reklamową linii kosmetyków.

Kraj, 17 lutego 2012

Stroer wzbogaca ofertę

Firma wprowadza nowe produkty i udoskonala narzędzia do planowania.

Kraj, 6 lutego 2012

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

Kraj, 13 stycznia 2012

Re-Akcja sprzedaje blow-upy Ströera

Umowa została podpisana na wyłączność.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Kraj, 5 stycznia 2012

Re-Akcja skupia się na usługach out-of-home

Agencja chce pozycjonować się wyłącznie jako specjalista od projektów z zakresu out-of-home i taką strategię zaczyna wdrażać w 2012 r.

Kraj, 2 grudnia 2011

Ströer zatrudnia dyrektora marketingu

Strukturą marketingową w firmie reklamy zewnętrznej pokieruje Dagmara Staniewska.

Kraj, 16 listopada 2011

Outdoor doczeka się standardu badawczego najwcześniej w 2013 r.

Przeciągające się procedury przed Komisją Europejską dotyczące zgody na utworzenie spółki, która zajmie się wdrażaniem badań efektywności reklamy zewnętrznej, spowodowały, że wyniki pomiarów będą dostępne najwcześniej w II kwartale 2013 r.

Kraj, 16 listopada 2011

Stroer i Cityboard Media zrealizowały projekt oparty na case studies

Analizy ponad 400 raportów badawczych na temat efektywności konkretnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem outdooru podjęła się firma doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Kraj, 15 września 2011

Tadeusz Marciniak znów odpowiada za Infoscreen

Po przerwie wraca do Stroera, żeby zająć się siecią ekranów reklamowych zlokalizowanych w warszawskim metrze.

Kraj, 1 września 2011

Agnieszka Roszko przechodzi ze Stroera do Re-Akcji

W nowej firmie zajmie stanowisko key account managera.

Przetargi, 22 sierpnia 2011

Cityboard Media wygrywa przetarg POT-u

Firma outdoorowa zrealizuje trzymiesięczną kampanię promującą wschodnie województwa.

Kraj, 15 lipca 2011

IGRZ o porządku reklamowym i z nowymi wiceprezesami

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przyjęła dokument, który ma regulować jej dalszy rozwój w oparciu o czytelne reguły planowania w przestrzeni miejskiej.

Kraj, 12 lipca 2011

Ewa Jankowska odeszła z działu marketingu Stroera

W firmie była odpowiedzialna za projekty sprzedażowo-marketingowe.

Kraj, 21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 21 czerwca 2011

Inicjatorzy projektu badawczego OOH złożą wniosek do Komisji Europejskiej

Stroer, AMS i Clear Channel pracują nad treścią wniosku, który ma zostać złożony w kontekście przepisów antymonopolowych. Chodzi o uzyskanie zgody na założenie joint venture w Polsce, które zajmie się badaniami efektywności reklamy zewnętrznej.