M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Strong (marka)"

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Kraj, 10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

Kraj, 22 marca 2013

Przemysław Dzierbicki odchodzi z Grupy Żywiec

Group brand director z końcem kwietnia zakończy pracę.

Kraj, 6 marca 2012

PZL z marką Żywiec wciąż projektowo

Agencja przygotowała wsparcie ATL dla najnowszej promocji marki piwa, ale losy szerszej współpracy z Żywcem są wciąż nieznane.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 lutego 2012

Grupa Żywiec spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa

Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Przetargi, 10 sierpnia 2011

PZL będzie pracował dla marki Żywiec

W finale konkursu agencja pokonała G2 z Amsterdamu.

Kraj, 25 lipca 2011

2012 biletów na mecz w promocji Warki

Obsługą internetową marki piwa będącej sponsorem reprezentacji narodowej zajmuje się Pride & Glory. Jest to już trzeci brand Grupy Żywiec, dla którego pracuje ta agencja.

Kraj, 13 maja 2011

Gadający smok Stronga online

Grupa Żywiec rusza z internetową częścią kampanii marki Strong.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Strong bardziej lifestyle'owy

Marketer chce repozycjonować brand. Nową kreację przygotował PZL.

Kraj, 25 lutego 2010

Hand Made zmienia pozycjonowanie i planuje stworzenie spółki interaktywnej

Hand Made Together - to teraz pełna nazwa agencji reklamowej Hand Made. Firma zmieniła identyfikację wizualną, a w najbliższym czasie...

Przetargi, 27 listopada 2009

Grupa Żywiec szuka domu produkcyjnego do przyszłorocznej obsługi

Grupa Żywiec, producent takich marek piwa, jak: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru...

Kraj, 26 października 2009

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

Kraj, 18 września 2009

Strong będzie eksponowany na Mobile Sky Boardzie

Grupa Żywiec rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową marki Strong. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong. Działania...

Kraj, 8 maja 2009

Hand Made i Quest Agency tworzą alians biznesowy

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....

Kraj, 28 kwietnia 2009

Grupa Żywiec ruszyła z kampanią repozycjonującą Stronga

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa repozycjonująca markę Strong (Grupa Żywiec) - "Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe". Nowe pozycjonowanie piwa zbudowane zostało...

Kraj, 1 kwietnia 2009

Remigiusz Rawa awansował na stanowisko szefa eksportu Grupy Żywiec

Remigiusz Rawa awansował na szefa eksportu Grupy Żywiec. Stanowisko to było ostatnio nieobsadzone. Remigiusz Rawa rozpoczynał karierę w Grupie Żywiec...

Kraj, 12 lutego 2009

Hand Made powiększa zespół obsługi klienta i kreacji

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły Katarzyna Białek i Dorota Siwek. Katarzyna Białek objęła stanowisko account managera w dziale...

Przetargi, 11 lutego 2009

Hand Made obroniła obsługę marki Strong, a Grey traci obsługę Specjala

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand...

Przetargi, 12 stycznia 2009

Grupa Żywiec wybiera agencję reklamową dla Warki

Grupa Żywiec szuka agencji reklamowej do obsługi kolejnej marki z portfolio - Warki. Dotychczas obsługą fullservice'ową brandu zajmowała się agencja...

Przetargi, 25 listopada 2008

Grupa Żywiec szuka agencji dla marki Strong

Rozpoczęły się procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji reklamowej odpowiedzialnej za fullservice'ową obsługę marki Strong (Grupa Żywiec), dowiedzieliśmy...

Kraj, 4 listopada 2008

Dominik Koza w zespole kreatywnym Hand Made

Dominik Koza dołączył do zespołu agencji reklamowej Hand Made jako copywriter. Zasili nowo powstały w agencji team kreatywny. Koza dotychczas...

Kraj, 3 listopada 2008

Joanna Pająk odeszła z Hand Made

Joanna Pająk, account manager w agencji reklamowej Hand Made, odeszła z firmy. Jej obowiązki czasowo przejął Marcin Andruchow, new business...

Kraj, 28 października 2008

Strong rozdaje w promocji sztabki złota

Grupa Żywiec komunikuje za pomocą spotu reklamowego promocję konsumencką marki Strong. W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi opakowania...

Kraj, 10 października 2008

Piwo Strong reklamuje się na giełdach samochodowych

W październiku rozpoczęła się miesięczna kampania piwa Strong, marki z portfolio Grupy Żywiec. Obejmuje swoim zasięgiem 9 największych giełd samochodowych...

Kraj, 30 czerwca 2008

Kampania Stronga latem także na outdoorze

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała kampanię outdoorową dla marki Strong (Grupa Żywiec). Jest to wsparcie emitowanej od maja kampanii telewizyjnej...

Kraj, 13 maja 2008

Żywiec prowadzi działania pod hasłem "Strong. Tutaj warzą się doznania"

Ruszyła kampania telewizyjna marki Strong (Grupa Żywiec) pod hasłem "Strong. Tutaj warzą się doznania". Działania komunikacyjne potrwają do końca br.,...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Menedżerowie Esense tworzą agencję Dobra Nasza; Dariusz Mitura strategiem

Dariusz Ziemski, dyrektor zarządzający, i Sergiusz Zembrzuski, dyrektor kreatywny z agencji reklamowej Esense, oraz Dariusz Mitura jako dyrektor strategii utworzyli...

Przetargi, 18 lutego 2008

Grupa Żywiec szuka agencji dla marki Strong

Grupa Żywiec prowadzi przegląd agencji do realizacji strategiczno-kreatywnych działań związanych z marką Strong, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się...

Kraj, 2 stycznia 2008

Kompania Piwowarska wprowadzi Dębowe Mocne w butelce 0,66 l

Kompania Piwowarska wprowadzi Dębowe Mocne w butelce 0,66 l. Produkty powinny pojawić się na półkach już w styczniu. Będzie to...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Lepsza sprzedaż Heinekena, Żywca i Warki, Tatra poniżej oczekiwań

Wzrost eksportu, dobra sprzedaż marek Żywiec, Heineken i Warka dają powody do zadowolenia w Grupie Żywiec. Stagnacja w segmencie piw...

Kraj, 29 marca 2007

Peter Zuccarini autorem zdjęć najnowszych reklam piwa Strong

Grupa Żywiec zaplanowała na koniec marca br. start nowej kampanii telewizyjnej piwa marki Strong pt. "Płetwonurkowie". Projekt kontynuuje zapoczątkowane w...

Kraj, 8 grudnia 2006

Michał Piegat menedżerem marki w firmie Stoen

Michał Piegat jest nowym menedżerem marki w firmie Stoen (dostawca energii należący do grupy RWE). Do jego obowiązków należeć będzie...

Kraj, 7 grudnia 2006

Marka papierosów Camel prawdopodobnie powróci na polski rynek

Po ponad 4 latach nieobecności na polskim rynku ma ponownie pojawić się popularna niegdyś marka papierosów Camel. Gallaher Polska prowadzi...

Kraj, 30 czerwca 2006

Strong odchodzi od podkreślania mocy piwa w najnowszej kampanii reklamowej

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...

Kraj, 1 lutego 2006

Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową

Grupa Żywiec SA zmieniła opakowania piwa marki Strong. Na puszkach i etykietach butelek pojawiły się wyraźne czarno-złote elementy i zdecydowanie...

Kraj, 23 grudnia 2005

Żywiec organizuje cykl dużych eventów w miejscowościach górskich

Grupa Żywiec rozpocznie w połowie stycznia 2006 r. cykl eventów w najważniejszych kurortach górskich dla marki piwa Żywiec. Patronem medialnym...

Przetargi, 1 grudnia 2005

Locomotiva wygrała przetarg na obsługę marki piwa Strong

Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową piwa Strong. Zwycięską agencją została Locomotiva. - Koncept zaproponowany przez agencję...

Przetargi, 19 października 2005

Grupa Żywiec wybrała krótką listę w przetargu marki Strong

W przetargu na obsługę reklamową marki piwa Strong pozostały już tylko dwie agencje, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Eliza Panek, PR manager...

Przetargi, 19 sierpnia 2005

Grupa Żywiec prowadzi przegląd ofert dotyczący obsługi marki Strong

Grupa Żywiec zaprosiła agencje reklamowe do przeglądu ofert dotyczącego obsługi marki piwa Strong, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Remigiusz Rawa, marketing manager...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Żywiec wprowadza tłoczoną puszkę i zaakcentuje ten fakt w kampanii

Grupa Żywiec SA rozpocznie w połowie sierpnia br. kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek nowej, tłoczonej do wewnątrz puszki...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Carlsberg Polska zmienił opakowania piwa marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska wprowadził do handlu piwo marki Okocim Mocne ze zmienionym designem opakowań. Projektem zajęła się brytyjska agencja JDO. Na...

Kraj, 30 maja 2005

Internetowa kampania Stronga na wyłączność w portalu Interia.pl

Grupa Żywiec SA prowadzi internetową kampanię reklamową piwnego brandu Strong wpisaną w całokształt działań komunikacyjnych marki, wykorzystujących telewizję, radio i...

Kraj, 16 czerwca 2004

Gallaher wprowadza nowe warianty papierosów Silk Cut i LD

Firma tytoniowa Gallaher Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe warianty dwóch swoich międzynarodowych marek papierosów - Silk Cut...

Kraj, 30 marca 2004

Gallaher Polska rozbudowuje swoje portfolio marek

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty swojej sztandarowej marki papierosów premium Benson & Hedges oraz nową...

Kraj, 26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...

Kraj, 26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...