M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Strzelec (marka)"

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Trade marketing sprzedaje piwo [CASE STUDY]

W drugiej połowie 2010 r. firma Royal Unibrew Polska przeprowadziła intensywną akcję trademarketingową. O projekcie pisze Damian Mierzejewski, który przez ponad trzy lata zajmował się trade marketingiem w browarze.

Kraj, 26 października 2011

Streetcom tworzy stanowisko promotion directora

Iwona Gniedziejko-Płuciennik dołączyła do zespołu firmy marketingu rekomendacji jako PR & promotion director.

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Kraj, 11 kwietnia 2011

Beata Pawłowska nie zarządza już Browarami Regionalnymi Łomża

Spółką kieruje obecnie dwuosobowy zarząd związany z Van Purem.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Przetargi, 14 października 2010

Neuron z Royal Unibrew Polska

Agencja zajmie się PR korporacyjnym i produktowym.

Kraj, 27 stycznia 2010

Tomasz Trela szefem sprzedaży Royal Unibrew Polska

Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy piwowarskiej Royal Unibrew Polska, producenta takich marek, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full,...

Kraj, 13 stycznia 2010

Krzysztof Błaszczyk odpowiada za współpracę Royal Unibrew z hipermarketami

Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska, producenta piwa marek: Łomża, Faxe, Rybnicki,...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Dwie agencje w przetargu na obsługę Łomży

Royal Unibrew Polska, producent piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, w przetargu na obsługę swojej głównej marki...

Kraj, 21 grudnia 2009

Royal Unibrew planuje utrzymanie nakładów reklamowych na dotychczasowym poziomie

Royal Unibrew Polska (RUP), czwarty co do wielkości producent piwa, m.in. marek Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, prognozuje, że...

Kraj, 16 października 2009

Jolanta Niedźwiecka senior brand managerem w Royal Unibrew

Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu...

Kraj, 6 lipca 2009

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura. Jest to związane z transakcją sprzedaży browaru w Koszalinie przez dotychczasowego właściciela...

Kraj, 26 maja 2009

Marek Raczkowski rysuje reklamy dla ING

ING Bank Śląski kontynuuje swoje działania reklamowe, w których przekonuje odbiorców, że oszczędzać warto nawet w kryzysie (siebie prezentując oczywiście...

Kraj, 11 maja 2009

Beata Pawłowska dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska

Beata Pawłowska została nowym dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska (RUP), czwartego w kraju producenta piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje we wsparcie marki Strzelec

Royal Unibrew Polska (RUP), który rozpoczął niedawno ogólnopolską (i pierwszą od lat w telewizji) kampanię piwa marki Łomża (patrz DS...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Royal Unibrew inwestuje w Łomżę; liczy na 6-proc. wzrost sprzedaży

Marka piwa Łomża ma stać się mocną, ponadregionalną marką - zapowiada jej producent, Royal Unibrew Polska (RUP). Marketer poszerza jej...

Kraj, 22 lipca 2008

Gniedziejko-Płuciennik PR & sponsorship managerem Royal Unibrew Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik objęła stanowisko PR & sponsorship managera w firmie Royal Unibrew Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki....

Kraj, 13 marca 2008

Royal Unibrew zwiększa nakłady na marketing; stawia na marki regionalne

Royal Unibrew Polska (RUP) w ub.r. sprzedał ponad 784 tys. hektolitrów piwa, z czego uzyskał 122 mln zł przychodów. W...

Kraj, 2 października 2007

Royal Unibrew wprowadza Brok i Łomżę na rynek ogólnopolski

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie...

Kraj, 16 lutego 2007

Royal Unibrew za 126 mln zł kupi Browar Łomża

Duński Royal Unibrew A/S, właściciel marek piwnych m.in. Faxe, Strzelec, Brok, Cooler i Rybnickie, za 126 mln zł kupi od...

Kraj, 23 stycznia 2007

Ad Fabrika FCB prawdopodobnie przedłuży umowę z Royal Unibrew Polska

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która w ub.r. obsługiwała kilka marek piwa z portfolio Royal Unibrew Polska (Strzelec, Brok, Rybnickie),...

Kraj, 25 stycznia 2006

Karolina Żyła-Kałdońska brand managerem w Royal Unibrew Polska

Karolina Żyła-Kałdońska rozpoczęła pracę w firmie Royal Unibrew Polska na stanowisku brand managera. Zajmie się marketingiem piwa Faxe oraz lokalnej...

Kraj, 29 czerwca 2005

Royal Unibrew konsoliduje budżety reklamowe, nie wyklucza przetargów reklamowych

Firma Royal Unibrew Polska, należąca do koncernu Royal Unibrew A/S, konsoliduje budżety reklamowe wszystkich swoich marek piwa. Spółka powstała w...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Faxe Polska kupuje browary Brok i Perła, wkrótce decyzje dotyczące portfolio marek

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor m.in. piwa Faxe należący do duńskiej grupy browarów Bryggerigruppen (Danish Brewery Group...

Kraj, 23 marca 2005

Faxe zwleka z zakupem Brok-Strzelca, rewitalizacja marek wstrzymana

Duński browar Faxe zamierza sfinalizować zakup 100 proc. akcji browaru Brok-Strzelec SA w kwietniu br., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pomimo wcześniejszych...

Kraj, 21 stycznia 2005

Szopa-Milde kieruje marketingiem i sprzedażą Browarów Polskich Brok-Strzelec

Renata Szopa-Milde objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Browarach Polskich Brok-Strzelec. Od 2000 r. Szopa-Milde kierowała marketingiem firmy Felix...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Browary Polskie Brok - Strzelec promują swoje marki strefowo

Browary Polskie Brok - Strzelec będą rozwijać swoje marki w strefach miejskich i regionach. Jak powiedział Tymoteusz Kupiszewski, dyrektor ds....