Za przygotowanie akcji odpowiadają Q&A Communiations oraz Maxus.
Sieć podkreśla lokalność swoich produktów i brak konserwantów.
Sieć kanapkowa ruszyła z dużą kampanią.
Tony Pace zakłada własną firmę konsultingową Cerebral Graffiti.
Marka reaguje na to, co się dzieje na boisku, w czasie rzeczywistym na ekranach na stadionie.
Sieć restauracji szybkiej obsługi wybrała agencję odpowiedzialną za komunikację.
Piłkarz wszech czasów zachwala kanapkę z tuńczykiem. Sieć globalnie adaptowała polski projekt w social mediach.
Motywy z filmu "Muppety: Poza prawem" będą wykorzystywane w najnowszej promocji sieci.
Ambitne plany sieci są przewidziane na sześć lat.
Akcja komunikuje nowego sandwicza - Kurczak Cordon Bleu - dostępnego w limitowanej ofercie.
Sieć, która ma już ma więcej restauracji na świecie niż McDonald's, nie zwalnia tempa.
Sieć wchodzi w kategorię kojarzoną dotychczas z McDonald's.
Sieć dyskontów i fast food nawiązały współpracę w Wielkiej Brytanii.
Przedłuża się proces rekrutacji dyrektora marketingu sieci.
Były szef Wydawnictwa Zwierciadło i menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie do Polski Subwaya dołączyli do rady nadzorczej AWR "Wprost".
Sieć od 1 marca będzie miała w swoich szeregach nowego managera.
Sieć bez marketing managera regionu CEE.
Na działania promujące swoje produkty jako zdrowe Subway przeznaczy milion dolarów.
Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji i materiałów PR wpierających rozwój franczyzy marki w Polsce.
Do Federalnej Komisji Handlu (FTC) wpłynęła skarga grupy konsumentów.
Sieć namówiona przez władze uniwersytetu w Indiach będzie w lokalu serwować tylko kanapki bez mięsa.
Sieć kanapkowa podbiła serca użytkowników portalu.
Sieć będzie szybko gonić lidera polskiego rynku - McDonald'sa.
Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.
Sieć będzie testować nowy koncept sprzedażowy.
Sieć rozszerza ofertę o format restauracji drive-thru.
Globalnym partnerem firmy przy tym przedsięwzięciu będzie Velti.
Agencja zajmuje się promocją marek w największych wyścigach samochodowych.
Gigant wyszukiwarkowy wprowadza nowy rodzaj płatności i promocji mobilnych.
Sieć chce uszczknąć coś dla siebie z rosnącego rynku konsumpcji kawy out-of-home.
Informacja o nich znajdzie w menu blisko 1,2 tys. restauracji sieci w Wielkiej Brytanii.
Sieć chce otworzyć w tym roku 15 lokali, wybrała agencję do działań ogólnopolskich.