M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Supermarket News (marka)"

Kraj, 4 stycznia 2008

"Detal Dzisiaj Network" staje się miesięcznikiem o magazynowym charakterze

Czasopismo handlowe "Detal Dzisiaj Network" zmienia od stycznia częstotliwość i formułę. Z dwutygodnika stanie się miesięcznikiem, bardziej o charakterze magazynowym...

Kraj, 10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

Kraj, 14 września 2006

"Handel" pierwszy w najnowszym badaniu RMT

Dwutygodnik "Handel" (Polskie Wydawnictwo Fachowe) uzyskał najwyższe czytelnictwo w najnowszej fali badania czytelnictwa prasy handlowej Retail Media Track. Badanie przeprowadził...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 28 października 2005

Cafe Prima wprowadza nowy produkt, rusza kampania reklamowa

Cafe Prima (Prima SA) wprowadza na rynek kawę Guaranesa. Jest to napój kawowy z dodatkiem guarany. Z początkiem listopada rusza...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Bols odświeża wizerunek Bols Vodka

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła nową butelkę i odświeża wizerunek swojego flagowego produktu - wódki Bols. W ciągu swej...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Trade Press zajmie się sprzedażą reklam w "Mini Fakcie"

Spółka Trade Press, wydawca m.in. "Detalu Dzisiaj" i "Supermarket News", podpisała umowę z Axel Springer Polska, na mocy której firma...

Kraj, 23 maja 2005

Trade Press wprowadza produkt online "Nowości & Promocje FMCG"

Trade Press, wydawca między innymi tytułów prasy handlowej "Supermarket News" i "Detal Dzisiaj", a także katalogu internetowego "Sieci Detaliczne w...

Kraj, 4 maja 2005

Hochland będzie wspierał nowe serki topione Creme Royal

Hochland Polska wprowadzi do sprzedaży nowy wariant serków topionych Creme Royal ze szczypiorkiem i ziołami i będzie je wspierał kampanią...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Kraj, 9 listopada 2004

"Puls Biznesu" z dodatkiem "Supermarket News" poświęconym brytyjskim inwestycjom w Polsce

Dwutygodnik dla menedżerów handlu detalicznego "Supermarket News" (Trade Press) wydał dodatek specjalny poświęcony inwestorom z Wielkiej Brytanii działającym w Polsce....

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 28 września 2004

Jogurty Onkena z linii zimowej w telewizji do końca roku

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja...

Kraj, 16 sierpnia 2004

We wrześniu nowa kampania serków Turek

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową...

Kraj, 16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

Kraj, 21 czerwca 2004

Zupy na lato z owoców i mleka Nestle

Zupy w proszku z owocami rozpuszczane w mleku będące nowością rynkową wprowadził koncern Nestle Polska pod marką Winiary. Oferta reklamowana...

Kraj, 17 maja 2004

SK ZKDP uznał argumenty o reasumpcję w sprawie wydawców prasy handlowej

Sąd Koleżeński Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (SK ZKDP) uznał za słuszne argumenty przedstawione we wniosku pełnomocnika wydawnictwa Trade Press (wydawcy...

Kraj, 7 maja 2004

Metro Group największą siecią handlową według rankingu Trade Press

Metro Group to największa sieć handlowa w Polsce - wynika z najnowszego rankingu wydawnictwa Trade Press i redakcji "Supermarket News"....

Kraj, 5 maja 2004

Hochland rozbudowuje linię serów Almette

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant serów twarogowych Almette z ogórkiem i ziołami. Do tej pory pod tą marką...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP

Wydawnictwo Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy) na jego temat wraz z wnioskiem...

Kraj, 19 stycznia 2004

"Supermarket News" insertem reklamowym w "Pulsie Biznesu"

"Supermarket News", dwutygodnik branżowy wydawnictwa Trade Press, raz w miesiącu będzie dołączany do dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). ""Supermarket...

Kraj, 2 grudnia 2003

Nowy dodatek specjalny do "Supermarket News"

(Trade Press) Najnowszy numer (21) dwutygodnika handlowego "Supermarket News" został wzbogacony o nowy dodatek tematyczny "Francja w Polsce". "Supermarket News"...

Kraj, 20 października 2003

Hochland rozbudowuje linię serów pleśniowych marki Valbon

Firma Hochland Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nowy produkt - ser pleśniowy Valbon Bleu - do tej pory...

Kraj, 30 lipca 2003

Trade Press oferuje internetowy katalog sieci handlowych w Polsce

Wydawnictwo Trade Press Sp. z o.o., wydawca tytułów prasy handlowej "Detal Dzisiaj" i "Supermarket News", przygotowało internetowy katalog teleadresowy i...

Kraj, 3 lipca 2003

Dwie mutacje "Detalu Dzisiaj", z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez nich

"Detal Dzisiaj", dwutygodnik detalistów FMCG wydawnictwa Trade Press, ma od teraz dwie mutacje: z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Hochland poszerza linię serków marki Kanapkowy

Hochland Polska wprowadza na rynek nowy produkt - serek twarogowy Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem. Premiera tego produktu zostanie wsparta...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Kaliszanka planuje wsparcie reklamowe nowych Grześków

Fabryka Pieczywa Cukierniczego "Kaliszanka" wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty wafli Grześki - o smaku kokosowym i o smaku bananowym...

Kraj, 21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Kraj, 26 listopada 2002

Właściciele sklepów spożywczych sięgają po "Poradnik Handlowca"

Agencja Badań Rynku "Opinia" przeprowadziła na początku listopada 2002 r. badanie mające na celu określenie poziomu dotarcia specjalistycznej prasy handlowej...

Kraj, 14 listopada 2002

Art FM przygotowała kampanię marki Kucharek wartą 1 mln dol.

Agencja reklamowa Art FM przygotowała kampanię reklamową przyprawy do potraw Kucharek dla firmy Prymat. Budżet kampanii, która rozpocznie się 15...

Kraj, 22 października 2002

Ruszyła kampania reklamowa nowej kawy Maspeksu

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Maspeksu Wadowice - La Festa Cappuccino Cremo. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...

Kraj, 10 maja 2002

"Wiadomości Handlowe" - nowy tytuł prasy handlowej

Powstało kolejne pismo handlowe. Wydawcą nowych "Wiadomości Handlowych" jest spółka z wyłącznie polskim kapitałem Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. Jednym...

Kraj, 16 kwietnia 2002

Hochland Polska wprowadza na rynek krążek Mix Light

Firma Hochland Polska wprowadza na polski rynek krążek Mix Light zawierający porcje sera niskotłuszczowego o różnych smakach. Wprowadzany na rynek...

Kraj, 7 marca 2002

Browar Belgia wprowadza na rynek piwo Wojak

Browar Belgia z Kielc wprowadza na rynek nowe piwo o nazwie Wojak. Jest to produkt tani (od 1,37 do 2,18...

Kraj, 18 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej nie porozumieli się w sprawie standardu badań

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej, które odbyło się 14 grudnia br. w Poznaniu, nie przyniosło...

Kraj, 12 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej spotkają się w sprawie badań czytelnictwa

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej odbędzie się 14 grudnia br. w Poznaniu. Podczas spotkania omawiana...

Kraj, 23 października 2001

Ruszyła pierwsza fala badania prasy handlowej - RMT

Retail Media Track (RMT), czyli badanie czytelnictwa prasy handlowej, jest faktem dokonanym. Ruszyła pierwsza fala badania. Jej wyniki dotrą do...

Kraj, 27 września 2001

I.D.C. POLONIA WSPIERA REKLAMĄ WEJŚCIE NOWEGO PRODUKTU

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....

Kraj, 24 września 2001

STORCK WSPIERA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU

1 października br. rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa nowego produktu firmy cukierniczej Storck Sp. z o.o. "Reklama wesprze wejście na...

Kraj, 31 sierpnia 2001

PZL ODŚWIEŻA WIZERUNEK MAZOWSZANKI

ESI Distribution rozpoczęła kampanię reklamową wody Mazowszanka. Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL. "ESI Distribution zależy na...

Kraj, 3 sierpnia 2001

"VIDEO BUSINESS NEWS" Đ CZWARTY MAGAZYN TRADE PRESSU

Trade Press wyda swój czwarty własny tytuł. "Video Business News" ukaże się po raz pierwszy za tydzień, 10 sierpnia br....