M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Świat Kobiety (marka)"

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Kraj, 3 lutego 2015

Kampania Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, prasie oraz internecie.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 4 grudnia 2012

Dorota Maj pokieruje "Olivią"

Miesięcznik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 27 września 2012

"Newsweek Polska" po ośmiu miesiącach przed "Tele Tygodniem" we wpływach reklamowych

Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.

Kraj, 28 marca 2012

Bakalland powtarza kampanię sprzed roku

Za kreację odpowiada agencja Fat Baby.

Kraj, 14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

Kraj, 28 lutego 2012

Po "Naj" Bauer kupuje "Olivię"

W ciągu kilku ostatnich dni Wydawnictwo Bauer stało się niemal monopolistą na rynku poradników.

Kraj, 27 lutego 2012

"Naj Magazyn" przechodzi z G+J do Bauera

G+J Polska sprzedał Bauerowi magazyn "Naj". Teraz chce się skupić na segmencie premium.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 3 października 2011

Mastercook uderza jesienią

Firma prowadzi wizerunkowo-sprzedażową kampanię sprzętu AGD.

Kraj, 14 lipca 2011

"Kobieta i Życie" po liftingu

Wydawnictwo Bauer odświeża kolejny magazyn.

Kraj, 5 lipca 2011

"Świat Kobiety" odświeżony i droższy

Poradnikowy miesięcznik jest merytorycznie bogatszy, a podstawowa wersja nieco podrożała.

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Bakalland i masy krówkowe

Marketer przygotował działania komunikacyjne związane ze świętami wielkanocnymi.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 9 grudnia 2010

Święta przyprawione radością

Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.

Kraj, 8 grudnia 2010

Trwa akcja "Złota strefa Visa"

Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.

Kraj, 29 października 2010

Bauer zmienia cennik pod konkurencję

Nowy cennik reklam w magazynach Bauera ma być dopasowany do konkurencji. Tylko brutto.

Kraj, 18 października 2010

"Świat Kobiety" docelowo rezygnuje z gadżetów

Wyniki sprzedażowe pierwszego bezgadżetowego wydania magazynu zachęciły wydawcę do kontynuowania tej strategii.

Kraj, 18 sierpnia 2010

"Naj" sprzedaje ponad 200 tys. egzemplarzy

Po przejściu na miesięczny cykl wydawniczy "Naj" dwa pierwsze wydania sprzedały się w nakładzie odpowiednio 215 tys. egz. i ok. 245 tys. egz. Większość tytułów z tego segmentu notuje jednak znacznie wyższą sprzedaż.

Kraj, 17 czerwca 2010

Żuravit SOS tylko w mediach Bauera

Bauer Media przygotował kolejny projekt w dziale oferty multimedialnej.

Kraj, 25 maja 2010

Communication Unlimited dla Kerrygold

Konkurs "Do pełni smaku" promuje irlandzkie masło Kerrygold.

Kraj, 14 maja 2010

Dla młodych zabieganych kobiet

Balsam Nivea Q10 promowany w mediach.

Kraj, 11 maja 2010

Smako-Łyk do obiadu

Mistrzowie kuchni w kampanii Smako-Łyka.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 12 listopada 2009

Nivea precyzyjnie targetuje reklamę marki Eucerin

Nivea Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową linii kremów wypełniających zmarszczki Eucerin Hyaluron-Filler. Jest ona elementem kampanii reklamowej dla produktów Anti-Age...

Kraj, 13 października 2009

Bakuś ma nową strategię komunikacji - ruszyła kampania z matkami znanych sportowców

"Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama!" - pod takim hasłem prowadzone są najnowsze działania komunikacyjne dziecięcej marki serków Bakuś...

Kraj, 25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Bebilon chce zwiększyć rozpoznawalność wśród mam

Bebilon, marka dziecięcych produktów żywieniowych Nutricii (Grupa Danone), chce zwiększyć rozpoznawalność i utrwalić wizerunek jako eksperta w zakresie odporności. Celem...

Kraj, 24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 16 września 2008

Bauer wprowadza zmiany w dziale reklamy pism poradnikowych

Wydawnictwo Bauer poszerza dział reklamy "Świata Kobiety" o nowe osoby. Jest to związane z poszerzeniem kompetencji tej struktury o sprzedaż...

Kraj, 12 września 2008

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Pocztówki z Grecji jako reklamy przyprawy Kamisa

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzonej na początku sierpnia Przyprawy Kuchni Greckiej Kamis, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe. Działania potrwają...

Kraj, 30 lipca 2008

ID Advertising przygotował kampanię prasową dla Lioton 1000

Agencja reklamowa ID Advertising zorganizowała kampanię prasową dla żelu przeciwzapalnego Lioton 1000 (Berlin Chemie AG). Pierwsza linia kampanii promocyjnej zorganizowana...

Kraj, 10 lipca 2008

Wystartowała kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram"

Rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" (o planach dotyczących tej kampanii informowaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 20 czerwca 2008

Krzysztof Kowalski szefem działu reklamy pism kobiecych poradnikowych w Bauerze

Krzysztof Kowalski od 1 lipca obejmie stanowisko kierownika działu reklamy pism kobiecych poradnikowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie...

Kraj, 10 czerwca 2008

PepsiCo rusza z konkursem konsumenckim "OnaToma"

PepsiCo po raz drugi rusza z ogólnopolskim konkursem "Ona Toma" realizowanym w ramach promocji soków i nektarów marki Toma. Celem...

Kraj, 30 maja 2008

Agencje z grupy McCann przygotowały kampanię na 70-lecie Nescafe

Kawa rozpuszczalna Nescafe należąca do Nestle obchodzi w tym roku 70-lecie istnienia. W kwietniu rozpoczęła się kampania poświęcona tej rocznicy....

Kraj, 16 maja 2008

ASA wspiera loterią i kampanią prasową dwa nowe suplementy diety

Firma ASA specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych powiększyła portfolio produktów o kolejne dwa preparaty. Producent wprowadza...