M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "T-Mobile Polska (firma)"

Kraj, 26 marca 2019

T-Mobile repozycjonuje markę [wideo]

Telekom będzie przekonywał konsumentów, że jest wobec nich fair - "bez nonsensów".

Kraj, 29 stycznia 2019

T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu

Operator rozpoczyna sprzedaż telefonów bez umowy, także na raty.

Przetargi, 28 stycznia 2019

T-Mobile wybiera DDB & Tribal

Operator komórkowy zmienia agencję kreatywną.

Kraj, 21 listopada 2018

T-Mobile rozpoczyna przetarg kreatywny

Bronić się w nim będzie agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 19 listopada 2018

T-Mobile: nie będziemy ciąć wydatków na reklamy

Ważna dla rynku deklaracja.

Kraj, 9 listopada 2018

Znakomite wyniki T-Mobile

Przychody o 5 proc., a zysk - o 11 proc. w górę.

Kraj, 3 września 2018

T‑Mobile reklamuje ofertę rodzinną

Kampanię przygotowały: FCB Bridge2Fun, Tank, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa oraz ARC Worldwide.

Kraj, 14 sierpnia 2018

Rośnie liczba klientów T‑Mobile

Churn na najniższym od 2012 r. poziomie.

Kraj, 25 czerwca 2018

T-Mobile wybronił się przed 4,5 mln zł kary

Apelacja od kary nałożonej przez UOKiK okazała się skuteczna.

Kraj, 14 czerwca 2018

T‑Mobile reklamuje transfer wideo bez limitu w ofertach na kartę

Oferta streamingu wideo z 14 popularnych serwisów.

Kraj, 19 kwietnia 2018

T-Mobile reklamuje ofertę mobilnego internetu w zestawie z PlayStation

Kampania w TV i online.

Kraj, 17 kwietnia 2018

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii Heyah z 2015 r.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Agencja FCB Bridge2Fun zwiększyła przychody w ub.r. o 80 proc.

Jej przychody wzrosły o 3,2 mln zł.

Kraj, 19 marca 2018

T-Mobile zatrudniła Dorotę Wellman do reklam

Agencja FCB Bridge2Fun przygotowała serię reklam z jej udziałem.

Kraj, 9 marca 2018

T-Mobile zachęca: gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Mocna kampania wizerunkowa.

Kraj, 23 lutego 2018

T-Mobile też odczuwa koszty wojny cenowej

Operator odzyskuje jednak pomału rynek.

Kraj, 7 lutego 2018

Codemedia: Plus mocno zwiększył w ub.r. wydatki na reklamy w telewizji

Komórkowy operator zwiększył swoją aktywność reklamową w TV aż o 48 proc., ale rekordzistą okazała się marka OTC - Ibuprom.

Kraj, 19 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje domowy internet

"Tak dobry, że polecisz go sąsiadom".

Kraj, 15 stycznia 2018

Play też wprowadza "domowy" internet

Oferta kierowana do mieszkańców terenów słabiej zurbanizowanych.

Kraj, 9 stycznia 2018

T-Mobile znów z najlepszą statystyką przenoszenia numerów

W IV kwartale ub.r. magentowy operator znów więcej klientów przejął od innych operatorów, niż oddał.

Kraj, 2 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje sprzęt Huawei

Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.

Kraj, 21 grudnia 2017

T-Mobile zaoferuje usługi stacjonarne dzięki umowie z Orange

Magentowy operator chciały rozpocząć ich świadczenie jak najszybciej.

Kraj, 18 grudnia 2017

T-Mobile potwierdza wybór Mindshare

Strony nie informują, na jak długo została podpisana umowa.

Kraj, 5 grudnia 2017

Biedronka promuje swoją sieć komórkową

Do połowy przyszłego roku klienci Tu Biedronka 20 proc. swoich doładowań dostaną z powrotem na zakupy w dyskontach.

Kraj, 30 listopada 2017

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Kraj, 30 listopada 2017

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Kraj, 30 listopada 2017

T-Mobile reklamuje usługi dla biznesu

W kampanii operatora występują autentyczni przedsiębiorcy.

Kraj, 29 listopada 2017

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.

Kraj, 16 listopada 2017

Obsługą T-Mobile zajmie się prawdopodobnie Wavemaker

Starcom traci wieloletniego i ważnego klienta.

Kraj, 15 listopada 2017

Play największym operatorem komórkowym

Fioletowy operator jest już największy zarówno pod względem liczby klientów, jak i przychodów.

Kraj, 15 listopada 2017

Plus najostrzej walczy reklamowo

Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.

Kraj, 10 listopada 2017

Odnowa w T-Mobile przynosi rezultaty

Magentowy operator zwiększa bazę abonentów szósty kwartał z rzędu.

Kraj, 25 października 2017

Łukasz Piela wiceprezesem E-Kiosku

Awans dotychczasowego dyrektora zarządzającego do zarządu spółki.

Kraj, 17 października 2017

Były prezes T-Mobile w AmReście

Będzie odpowiadał za cyfryzację restauracji.

Kraj, 1 września 2017

Agencja Bridge2Fun zarobiła w I półroczu ponad 3,7 mln zł

Ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 4 lipca 2017

T-Mobile liczy, że nowa oferta pozwoli jej odzyskać rynek

Pełny "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin); ofertę wesprze intensywna kampania w mediach.

Kraj, 14 czerwca 2017

Sprytne zagranie reklamowe Playa o roamingu

Fioletowy operator zatrudnił reklamowo Martynę Wojciechowską, która swego czasu promowała Orange Travel.

Kraj, 29 maja 2017

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Kraj, 17 maja 2017

Agencja reklamowa Brigde2Fun zarobiła w I kw. br. 664 tys. zł

Przychody r./r. wzrosły o 132 proc. - do 1,74 mln zł.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Play zmienia rynkowy standard - środki na kontach prepaid ważne bezterminowo

Nową ofertę fioletowego operatora zareklamują Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.

Kraj, 22 marca 2017

Andreas Maierhofer nowym prezesem T-Mobile Polska

Elżbietę Wójcik na stanowisku szefa rynku masowego zastąpi Frederic Perron.

Kraj, 14 marca 2017

Tomasz Okulicz dołączył do zespołu Dynamo Film

Reżyser będzie współpracował z domem produkcyjnym na wyłączność.

Przetargi, 21 lutego 2017

Deutsche Telekom sprawdza domy mediowe

Właściciel T-Mobile rozpoczyna procedurę przetargową. Prawdopodobnie będzie ona dotyczyć również polskiego rynku.

Kraj, 9 stycznia 2017

15 mln zł kary dla T-Mobile za Granie na Czekanie

Operator zapowiada odwołanie się do sądu. UOKiK: kara i tak powinna być o 30 proc. wyższa.

Kraj, 28 listopada 2016

Piotr Bubak dyrektorem marketingu postpaid w T-Mobile

Były szef marketingu Nokii, a ostatnio Onet-RASP, będzie odpowiadał za marketing ofert abonamentowych magentowego operatora.

Kraj, 15 listopada 2016

UOKiK bada reklamy operatorów komórkowych zachęcających do rejestracji numerów prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Kraj, 12 października 2016

Bridge2Fun jedyną agencją ATL T-Mobile

Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.

Kraj, 27 września 2016

UOKiK zbada praktyki operatorów wobec użytkowników prepaid

Urząd oceni czy operatorzy komórkowi, nie zwracając użytkownikom prepaid niewykorzystanych środków, nie łamią prawa.