M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "T-Mobile Polska (firma)"

Kraj, 4 lipca 2019

T-Mobile i Cyfrowy Polsat współpracują

T-Mobile będzie sprzedawać pakiety Ipla i Eleven Sports.

Kraj, 1 lipca 2019

T-Mobile reklamuje ofertę Magenta-1

Kampanię "To nonsens, że rozrywka wysiada" przygotowały: DDB, VMLY&R, ARC Worldwide oraz Mindshare.

Kraj, 1 lipca 2019

T-Mobile podnosi ceny

Fala podwyżek na rynku usług komórkowych.

Kraj, 27 czerwca 2019

T-Mobile wchodzi na rynek stacjonarny

Oferta pod marką Magenta 1 to nowy rozdział w historii firmy - zapowiada operator.

Kraj, 24 maja 2019

T‑Mobile reklamuje "Video bez limitu danych" [wideo]

Kampanię ATL przygotowała jeszcze agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 10 maja 2019

T-Mobile zadowolone z I kwartału

- Cieszy nas nawet niewielki wzrost EBITDA - mówi prezes Andreas Maierhofer.

Kraj, 26 marca 2019

T-Mobile repozycjonuje markę [wideo]

Telekom będzie przekonywał konsumentów, że jest wobec nich fair - "bez nonsensów".

Kraj, 29 stycznia 2019

T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu

Operator rozpoczyna sprzedaż telefonów bez umowy, także na raty.

Przetargi, 28 stycznia 2019

T-Mobile wybiera DDB & Tribal

Operator komórkowy zmienia agencję kreatywną.

Kraj, 21 listopada 2018

T-Mobile rozpoczyna przetarg kreatywny

Bronić się w nim będzie agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 19 listopada 2018

T-Mobile: nie będziemy ciąć wydatków na reklamy

Ważna dla rynku deklaracja.

Kraj, 9 listopada 2018

Znakomite wyniki T-Mobile

Przychody o 5 proc., a zysk - o 11 proc. w górę.

Kraj, 3 września 2018

T‑Mobile reklamuje ofertę rodzinną

Kampanię przygotowały: FCB Bridge2Fun, Tank, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa oraz ARC Worldwide.

Kraj, 14 sierpnia 2018

Rośnie liczba klientów T‑Mobile

Churn na najniższym od 2012 r. poziomie.

Kraj, 25 czerwca 2018

T-Mobile wybronił się przed 4,5 mln zł kary

Apelacja od kary nałożonej przez UOKiK okazała się skuteczna.

Kraj, 14 czerwca 2018

T‑Mobile reklamuje transfer wideo bez limitu w ofertach na kartę

Oferta streamingu wideo z 14 popularnych serwisów.

Kraj, 19 kwietnia 2018

T-Mobile reklamuje ofertę mobilnego internetu w zestawie z PlayStation

Kampania w TV i online.

Kraj, 17 kwietnia 2018

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii Heyah z 2015 r.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Agencja FCB Bridge2Fun zwiększyła przychody w ub.r. o 80 proc.

Jej przychody wzrosły o 3,2 mln zł.

Kraj, 19 marca 2018

T-Mobile zatrudniła Dorotę Wellman do reklam

Agencja FCB Bridge2Fun przygotowała serię reklam z jej udziałem.

Kraj, 9 marca 2018

T-Mobile zachęca: gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Mocna kampania wizerunkowa.

Kraj, 23 lutego 2018

T-Mobile też odczuwa koszty wojny cenowej

Operator odzyskuje jednak pomału rynek.

Kraj, 7 lutego 2018

Codemedia: Plus mocno zwiększył w ub.r. wydatki na reklamy w telewizji

Komórkowy operator zwiększył swoją aktywność reklamową w TV aż o 48 proc., ale rekordzistą okazała się marka OTC - Ibuprom.

Kraj, 19 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje domowy internet

"Tak dobry, że polecisz go sąsiadom".

Kraj, 15 stycznia 2018

Play też wprowadza "domowy" internet

Oferta kierowana do mieszkańców terenów słabiej zurbanizowanych.

Kraj, 9 stycznia 2018

T-Mobile znów z najlepszą statystyką przenoszenia numerów

W IV kwartale ub.r. magentowy operator znów więcej klientów przejął od innych operatorów, niż oddał.

Kraj, 2 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje sprzęt Huawei

Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.

Kraj, 21 grudnia 2017

T-Mobile zaoferuje usługi stacjonarne dzięki umowie z Orange

Magentowy operator chciały rozpocząć ich świadczenie jak najszybciej.

Kraj, 18 grudnia 2017

T-Mobile potwierdza wybór Mindshare

Strony nie informują, na jak długo została podpisana umowa.

Kraj, 5 grudnia 2017

Biedronka promuje swoją sieć komórkową

Do połowy przyszłego roku klienci Tu Biedronka 20 proc. swoich doładowań dostaną z powrotem na zakupy w dyskontach.

Kraj, 30 listopada 2017

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Kraj, 30 listopada 2017

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Kraj, 30 listopada 2017

T-Mobile reklamuje usługi dla biznesu

W kampanii operatora występują autentyczni przedsiębiorcy.

Kraj, 29 listopada 2017

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.

Kraj, 16 listopada 2017

Obsługą T-Mobile zajmie się prawdopodobnie Wavemaker

Starcom traci wieloletniego i ważnego klienta.

Kraj, 15 listopada 2017

Play największym operatorem komórkowym

Fioletowy operator jest już największy zarówno pod względem liczby klientów, jak i przychodów.

Kraj, 15 listopada 2017

Plus najostrzej walczy reklamowo

Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.

Kraj, 10 listopada 2017

Odnowa w T-Mobile przynosi rezultaty

Magentowy operator zwiększa bazę abonentów szósty kwartał z rzędu.

Kraj, 25 października 2017

Łukasz Piela wiceprezesem E-Kiosku

Awans dotychczasowego dyrektora zarządzającego do zarządu spółki.

Kraj, 17 października 2017

Były prezes T-Mobile w AmReście

Będzie odpowiadał za cyfryzację restauracji.

Kraj, 1 września 2017

Agencja Bridge2Fun zarobiła w I półroczu ponad 3,7 mln zł

Ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 4 lipca 2017

T-Mobile liczy, że nowa oferta pozwoli jej odzyskać rynek

Pełny "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin); ofertę wesprze intensywna kampania w mediach.

Kraj, 14 czerwca 2017

Sprytne zagranie reklamowe Playa o roamingu

Fioletowy operator zatrudnił reklamowo Martynę Wojciechowską, która swego czasu promowała Orange Travel.

Kraj, 29 maja 2017

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Kraj, 17 maja 2017

Agencja reklamowa Brigde2Fun zarobiła w I kw. br. 664 tys. zł

Przychody r./r. wzrosły o 132 proc. - do 1,74 mln zł.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Play zmienia rynkowy standard - środki na kontach prepaid ważne bezterminowo

Nową ofertę fioletowego operatora zareklamują Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.

Kraj, 22 marca 2017

Andreas Maierhofer nowym prezesem T-Mobile Polska

Elżbietę Wójcik na stanowisku szefa rynku masowego zastąpi Frederic Perron.

Kraj, 14 marca 2017

Tomasz Okulicz dołączył do zespołu Dynamo Film

Reżyser będzie współpracował z domem produkcyjnym na wyłączność.