M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "T-Mobile (firma)"

Kraj, 12 maja 2017

T-Mobile ma więcej abonentów, ale przychody i zyski w dół

Przychody operatora zmalały o 4,6 proc. rok do roku, a EBITDA - o 17,2 proc.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Plus w walce o klientów prepaid: "Myślisz, że utknąłeś u operatora, bo zarejestrowałeś numer?"

Markę operatora reklamuje aktorka Magdalena Lamparska.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Arkadiusz Urban dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

Menedżer z 10-letnim doświadczeniem dołącza do jednej z agencji Publicis Media.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Jest odpowiedź T-Mobile na nową ofertę Plusha

Magentowy operator przypomina o marce Heyah.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

Zagranica, 10 marca 2017

Jeden z czołowych globalnych marketerów Mondeleza odchodzi

Phil Chapman, vice-president for marketing communication and brand equity, chce poszukać wyzwań poza Mondelezem.

Kraj, 7 marca 2017

Paweł Modzelewski head of strategy 24/7Communication

To nowe stanowisko w agencji.

Kraj, 22 lutego 2017

Publicis Communications wzmacnia Arc

Agencja pracuje obecnie m.in. dla T-Mobile.

Kraj, 20 lutego 2017

Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo]

W spocie występuje Bogusław Linda.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Kraj, 19 stycznia 2017

Iga Wachowicz z ZenithOptimedia do Value Media

Objęła stanowisko communication directora.

Kraj, 7 grudnia 2016

T-Mobile, UPC i Vectra też gwarantują prędkości minimalne internetu

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy od nowego roku ze względu na przepisy UE.

Kraj, 29 listopada 2016

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Kraj, 24 listopada 2016

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy

Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.

Kraj, 3 listopada 2016

T-Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię

Magentowy operator proponuje Smartfonerię - smartfony w najlepszych cenach. Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w rytmie "Merry Christmas Everyone" Shakin' Stevensa.

Kraj, 27 października 2016

Sebastian Olszowy nowym client service directorem Communication Unlimited

Były marketing & new business director Leo Burnett na nowym stanowisku.

Zagranica, 25 października 2016

AT&T przejmuje Time Warner

Transakcja ma wartość 83 mld dol.

Kraj, 14 października 2016

T-Mobile: Netflix bez opłat na 4 miesiące w najdroższym pakiecie SuperNet

Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.

Kraj, 14 września 2016

T-Mobile wprowadza nową komunikację

Prezes Sawicki deklaruje zakończenie rywalizacji cenowej.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 9 sierpnia 2016

T-Mobile reklamuje tanie tablety

Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.

Kraj, 2 sierpnia 2016

T-Mobile wzmacnia się wizerunkowo

Paneuropejska wizerunkowa kampania Deutsche Telekom z Andreą Bocellim trafia także do Polski.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Agata Czech strategiem MEC

Dołączyła do agencji jako senior performance strategist i odpowiada za obsługę klientów w zakresie marketingu efektywnościowego.

Kraj, 15 lipca 2016

Lotto partnerem tytularnym Ekstraklasy piłkarskiej

Umowa zostanie zawarta na jeden sezon z możliwością przedłużenia.

Kraj, 14 lipca 2016

Anna Karolewska dyrektorem marketingu HBO

Do końca 2015 r. związana była z Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Kraj, 1 czerwca 2016

Robert Lewandowski z Tomaszem Kotem śpiewają w duecie w kampanii T-Mobile

Za projekt reklamowy odpowiadają agencje: Leo Burnett, G7, Warszawa i Starcom.

Kraj, 31 maja 2016

Bartłomiej Gontarz przechodzi z SMG do White Paper Agency

W nowej agencji obejmuje stanowisko head of innovation.

Kraj, 31 maja 2016

Bank T-Mobile i Aliora zmienia ofertę

Największy "telekomowy" bank od 1 sierpnia wprowadzi zmiany w cenniku. Nie wszystkie są korzystniejsze dla klientów.

Kraj, 24 maja 2016

Olga Korolec nowym dyrektorem marketingu Onet-RASP

Piotr Bubak odchodzi z grupy.

Kraj, 18 maja 2016

Divante przygotowało serwis muzyczny dla T-Mobile

Agencja odpowiada za wdrożenie platformy Electronicbeats.pl.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Olga Kret została head of search w Digital Resolution

Będzie nadzorować kampanię i ofertę dla klientów OMD i Digital Resolution.

Kraj, 9 marca 2016

Play rozbuduje sieć mobilnego internetu

Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.

Kraj, 8 marca 2016

Alior Bank obsługuje już blisko 3 mln klientów

W ciągu minionego roku powiększył ich liczbę o 420 tys. - to m.in. efekt przejęcia Meritum Banku i rozwoju wspólnego przedsięwzięcia z T-Mobile.

Kraj, 17 lutego 2016

Eska i T-Mobile Electronic Beats promują nową platformę rozrywki i rozdają smartfony

Nowa platforma muzyczna zadebiutuje w kwietniu br.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 1 lutego 2016

Cleo z Kotem reklamują T-Mobile

Operator postanowił odświeżyć ofertę prepiad, a do jej reklamy, oprócz Tomasza Kota, zatrudnił piosenkarkę Cleo.

Kraj, 28 stycznia 2016

SMG integruje usługi kreatywne, produkcyjne i branded content w SMG LiquidThread

Zespołem pokieruje Łukasz Borek.

Kraj, 20 stycznia 2016

Szymon Rajca w Walk Digital

Senior digital designer dołączył do agencji.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Kraj, 8 stycznia 2016

Sebastian Olszowy rozstaje się z Leo Burnett

Marketing & new business director odchodzi z agencji.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Kraj, 10 listopada 2015

Rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.