M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "T-Mobile (firma)"

Kraj, 10 maja 2018

T-Mobile wciąż na fali wzrostu

To już siódmy kwartał z rzędu, w którym operatorowi rośnie liczba klientów kontraktowych, poprawiają się też wyniki finansowe.

Kraj, 23 marca 2018

Piotr Bubak awansuje w T-Mobile na dyrektora całego marketingu B2C

Zastąpi Piotra Markowskiego, który zostanie dyrektorem pionu B2B.

Kraj, 28 lutego 2018

Pomimo ograniczenia nakładów reklamowych Play w ub.r. urósł

Fioletowemu operatorowi przybyło ponad 800 tys. klientów, a przychody wzrosły o 9 proc. W wyniku wojny cenowej ucierpiała jednak rentowność biznesu.

Kraj, 12 lutego 2018

Lidl wydał w styczniu na reklamy 35 mln zł

Branża handlowa przełamała dominację telewizji w budżetach reklamowych, w styczniu ponad połowę budżetów przeznaczyła na reklamy radiowe - wynika z danych IMM.

Kraj, 11 stycznia 2018

Anna Karolewska odeszła z HBO Polska

Firma bez dyrektora marketingu. Trwa rekrutacja.

Kraj, 20 grudnia 2017

T-Mobile wzmacnia działy sprzedaży i obsługi klientów

Magdalena Opara obejmie stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży pośredniej, a Agnieszka Dudek awansuje na dyrektora departamentu customer experience.

Kraj, 4 grudnia 2017

Ida Jabłońska zakłada impresariat Dreamers

Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.

Kraj, 20 listopada 2017

T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Przetargi, 15 listopada 2017

GroupM przejmie planowanie i zakup mediów T-Mobile

Starcom straci klienta, ale rola nowego partnera może być nieco ograniczona - marketer przejmie na siebie część zadań i może je zlecać także innym podmiotom.

Kraj, 13 listopada 2017

Alior i T-Mobile tworzą w Rumunii telekomowy bank

Model biznesowy wzorowany na trzyletniej współpracy w Polsce.

Kraj, 17 października 2017

Klienci T-Mobile w najnowszej kampanii operatora

T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.

Kraj, 26 września 2017

Valkea Media wzmacnia dział strategii

Judyta Nekanda-Trepka objęła stanowisko stratega w grupie mediowej Valkea Media.

Kraj, 13 września 2017

T-Mobile z ofertą mobilnego internetu dla domów, ruszy duża kampania

To będzie kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

Kraj, 18 sierpnia 2017

Piotr Nowicki w dziale strategii Albedo Marketing

Przeszedł z V&P.

Kraj, 16 sierpnia 2017

Piotr Nowicki kolejnym strategiem w Albedo Marketing

Wcześniej związany był z agencją V&P.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Malwina Wróblewska na czele business development w LiquidThread

Do tej pory pracowała w dziale obsługi klienta.

Kraj, 21 lipca 2017

T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo]

Rusza nowa kampania reklamowa.

Zagranica, 26 czerwca 2017

Virgin Mobile: rozmowy, SMS-y i dane za dolara rocznie

Chcąc zmienić układ sił na amerykańskim rynku telefonii komórkowej, sieć podpisała umowę z Apple.

Kraj, 21 czerwca 2017

Martyna Grzesiak account directorem w agencji H2O

Nowo utworzone stanowisko obejmuje osoba z 15-letnim doświadczeniem w branży.

Kraj, 7 czerwca 2017

Agnieszka Węglarska i Łukasz Pyrka w Isobar Polska

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 12 maja 2017

T-Mobile ma więcej abonentów, ale przychody i zyski w dół

Przychody operatora zmalały o 4,6 proc. rok do roku, a EBITDA - o 17,2 proc.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Plus w walce o klientów prepaid: "Myślisz, że utknąłeś u operatora, bo zarejestrowałeś numer?"

Markę operatora reklamuje aktorka Magdalena Lamparska.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Arkadiusz Urban dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

Menedżer z 10-letnim doświadczeniem dołącza do jednej z agencji Publicis Media.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Jest odpowiedź T-Mobile na nową ofertę Plusha

Magentowy operator przypomina o marce Heyah.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

Zagranica, 10 marca 2017

Jeden z czołowych globalnych marketerów Mondeleza odchodzi

Phil Chapman, vice-president for marketing communication and brand equity, chce poszukać wyzwań poza Mondelezem.

Kraj, 7 marca 2017

Paweł Modzelewski head of strategy 24/7Communication

To nowe stanowisko w agencji.

Kraj, 22 lutego 2017

Publicis Communications wzmacnia Arc

Agencja pracuje obecnie m.in. dla T-Mobile.

Kraj, 20 lutego 2017

Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo]

W spocie występuje Bogusław Linda.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Kraj, 19 stycznia 2017

Iga Wachowicz z ZenithOptimedia do Value Media

Objęła stanowisko communication directora.

Kraj, 7 grudnia 2016

T-Mobile, UPC i Vectra też gwarantują prędkości minimalne internetu

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy od nowego roku ze względu na przepisy UE.

Kraj, 29 listopada 2016

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Kraj, 24 listopada 2016

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy

Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.

Kraj, 3 listopada 2016

T-Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię

Magentowy operator proponuje Smartfonerię - smartfony w najlepszych cenach. Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w rytmie "Merry Christmas Everyone" Shakin' Stevensa.

Kraj, 27 października 2016

Sebastian Olszowy nowym client service directorem Communication Unlimited

Były marketing & new business director Leo Burnett na nowym stanowisku.

Zagranica, 25 października 2016

AT&T przejmuje Time Warner

Transakcja ma wartość 83 mld dol.

Kraj, 14 października 2016

T-Mobile: Netflix bez opłat na 4 miesiące w najdroższym pakiecie SuperNet

Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.

Kraj, 14 września 2016

T-Mobile wprowadza nową komunikację

Prezes Sawicki deklaruje zakończenie rywalizacji cenowej.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 9 sierpnia 2016

T-Mobile reklamuje tanie tablety

Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.

Kraj, 2 sierpnia 2016

T-Mobile wzmacnia się wizerunkowo

Paneuropejska wizerunkowa kampania Deutsche Telekom z Andreą Bocellim trafia także do Polski.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowi dyrektorzy kreatywni w Ogilvy & Mather

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia - Tytus Klepacz i Maciej Twardowski rozpoczną pracę w agencji 1 listopada br.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Agata Czech strategiem MEC

Dołączyła do agencji jako senior performance strategist i odpowiada za obsługę klientów w zakresie marketingu efektywnościowego.

Kraj, 15 lipca 2016

Lotto partnerem tytularnym Ekstraklasy piłkarskiej

Umowa zostanie zawarta na jeden sezon z możliwością przedłużenia.