M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tartare (marka)"

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 22 czerwca 2012

Krystyna Kowalewska brand managerem new business w Grupie Bongrain

Nowe stanowisko powstało w wyniku zmian w firmie.

Kraj, 23 marca 2011

What wzmacnia dział client service

Katarzyna Kowalczuk została nowym senior account managerem.

Kraj, 1 grudnia 2009

Bongrain wspiera działaniami trademarketingowymi nowy Tartare Duo

Bongrain Polska wprowadza do sprzedaży nowy produkt pod marką Tartare - Tartare Duo. Jak twierdzi producent, jest to innowacyjny produkt...

Kraj, 3 lipca 2008

Marcin Kalinowski dołączył do Bongrain SA

Marcin Kalinowski, junior brand manager marki Reven w Scandinavian Tobacco, odszedł z firmy. Kalinowski przeszedł do firmy Bongrain SA, gdzie...

Kraj, 11 maja 2007

Jean Salgi dyrektorem marketingu Bongrain

Jean Salgi został dyrektorem marketingu w Bongrain Polska. Wcześniej pracował w budapeszteńskim oddziale spółki. Portfel marek Bongrain tworzą m.in. Turek,...

Kraj, 10 października 2005

Bongrain realizuje w kampanii nową strategię dla marki Tartare

Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała najnowszą kampanię dla marki Tartare należącej do grupy Bongrain (pozostałe marki obsługiwane przez Ad Fabrika...

Kraj, 1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

Kraj, 21 stycznia 2004

Wkrótce nowa kampania reklamowa marki Turek

Pod koniec stycznia wystartuje nowa kampania reklamowa serów pleśniowych marki Turek należącej do Bongrain Polska Sp. z o.o. Kampania będzie...

Kraj, 29 marca 2002

Ad Fabrika FCB wygrała budżet marki Tartare

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki serków Tartare, należącej do firmy Toska Sp. z o.o....

Kraj, 27 lutego 2001

MEDIA GRUPY BONGRAIN W STARCOMIE

Starcom wygrał przetarg na scentralizowaną obsługę mediową Grupy Bongrain (planowanie strategiczne i zakup mediów dla wszystkich marek). Wywodząca się z...