M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tatra (marka)"

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Point of View wygrała przetarg Tatry

Agencja zadba o media społecznościowe tej marki.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Kraj, 21 kwietnia 2015

"Miliony piw są w Tatrach" nowy spot komunikuje promocję konsumencką [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję - Tango Production.

Kraj, 2 kwietnia 2015

8,5 mln puszek piwa w promocji Tatry do końca września

Producent realizuje największą w historii tej marki promocję sprzedażową.

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 25 lutego 2015

Tatra z nową kampanią od Heart & Brain [wideo]

Marka komunikuje współpracę z GOPR.

Kraj, 23 października 2014

Grupa Żywiec: przychody niższe o blisko 10 proc., a zysk o 30 proc.

Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Zyski Grupy Żywiec spadły o połowę

Wolumen sprzedaży wyniósł 5,1 mln hl piwa w porównaniu z 5,3 mln hl w analogicznym okresie ub.r. Rynek urósł ilościowo o 0,7 proc., jednak wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 27 maja 2014

Tatra rusza z kampanią reklamową

Przekaz ma wzmacniać wizerunek marki jako piwa dla "prawdziwych facetów z charakterem".

Kraj, 13 grudnia 2013

GoldenSubmarine powiększa dział strategii

Do agencji dołączyli Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 24 października 2013

Sprzedaż Grupy Żywiec w górę, ale zyski w dół

Drugi na rynku producent piwa zanotował wyższe obroty, ale spadła mu rentowność.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Grupa Żywiec obroniła wynik mimo słabszej pogody

Drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce zaprezentował dane za pierwszą połowę roku.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Grupa Żywiec wprowadza nowy smak Warki Radler

Warka rozpoczyna komunikację dotyczącą wprowadzenia na polski rynek jabłkowego wariantu marki.

Kraj, 5 marca 2013

Tatra powraca z nową komunikacją.

Po dłuższej nieobecności w mediach Tatra powraca z nową komunikacją.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Przetargi, 5 lutego 2013

Przetarg digitalowy dla marki Tatra

Grupa Żywiec wybiera agencję dla swojej największej pod względem wolumenu marki.

Kraj, 31 stycznia 2013

Żywiec w nowej odsłonie

Marka piwa odświeży wizerunek.

Przetargi, 27 listopada 2012

PZL będzie pracować dla marki Łomża

Agencja, która przez lata pracowała dla Kompanii Piwowarskiej, a ostatnio dla Grupy Żywiec, teraz zajmie się wsparciem sztandarowej marki Browarów Regionalnych "Łomża".

Przetargi, 20 listopada 2012

Heart & Brain będzie realizowała reklamy marki piwa Tatra

W finale przetargu pokonała agencję Young & Rubicam.

Przetargi, 8 października 2012

Przetarg Tatry na finiszu

Marketer przygląda się ofertom dwóch agencji.

Kraj, 25 lipca 2012

Y&R i Opus B walczą w dogrywce o budżet Tatry

W trwającym równolegle przetargu na obsługę marki Żywiec wciąż trwają badania konceptów.

Kraj, 3 lipca 2012

InDreams wzmacnia zespół

Specjalizująca się w usługach typu incentive travel agencja InDreams wzmacnia struktury interactive. Do zespołu dołączyła Katarzyna Sęk.

Przetargi, 13 czerwca 2012

Tatra szuka agencji

Grupa Żywiec wybierze agencję dla swojej marki.

Przetargi, 7 maja 2012

MediaVest zdobył budżet Grupy Żywiec

Właściciel Grupy Żywiec w efekcie międzynarodowego przetargu przenosi obsługę mediową do MediaVest.

Kraj, 28 marca 2012

Nie będzie PET-a, za to będzie husaria

Marka Warka chce wykorzystać patriotyczne sentymenty Polaków.

Kraj, 22 marca 2012

Grupa Żywiec skupi komunikację ATL na pięciu markach

Marketer liczy, że dzięki temu zwiększy efektywność alokacji swojego budżetu mediowego.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 lutego 2012

Grupa Żywiec spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa

Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Kraj, 5 grudnia 2011

Żywiec wspiera debiut Tatry Grzaniec

Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL i aktywności w miejscach sprzedaży.

Przetargi, 1 grudnia 2011

Globalny przetarg mediowy Heinekena dotyczy Polski

Marketer postanowił skonsolidować swój budżet w jednej agencji.

Kraj, 17 listopada 2011

Grupa Żywiec będzie reklamowała sezonową Tatrę Grzaniec

Kampanię reklamową nowego produktu przygotowuje agencja PZL

Kraj, 14 listopada 2011

Z PZL do Polyester Studio

Były senior account executive PZL Paweł Nastański został new business managerem w Polyestrze.

Kraj, 14 października 2011

Harnaś nie wraca do ceny 1,99 zł

Carlsberg Polska wprowadza nową szatę graficzną piwa Harnaś i utrzymuje cenę 2,1 zł za butelkę.

Kraj, 10 października 2011

Grupa Żywiec angażuje się w wojnę cenową

Marketer ponownie zdecydował się na obniżenie ceny marki Tatra.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Kraj, 6 września 2011

Większy share of voice Grupy Żywiec

Drugi producent piwa na rynku mocno inwestuje w tym roku w reklamę.

Przetargi, 10 sierpnia 2011

PZL będzie pracował dla marki Żywiec

W finale konkursu agencja pokonała G2 z Amsterdamu.

Kraj, 25 lipca 2011

Żywiec odświeża opakowania Tatry

Marketer zmienia szatę graficzną piwa po czterech latach.

Kraj, 25 lipca 2011

Robert Witkowski dyr. kreatywnym Momentum Worldwide

Do agencji przeszedł z Change Integrated.

Kraj, 21 marca 2011

Ulepszanie Harnasia

Marka z portfolio Carlsberg Polska stopniowo zmienia komunikację i więcej mówi o jakości. Efekty już widać.

Kraj, 9 marca 2011

Żubr nie będzie walczyć ceną

Obniżka ceny marki do 1,99 zł ma charakter taktyczny i wyłącznie handlowy - deklaruje Kompania Piwowarska.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Kraj, 14 stycznia 2011

Grupa Żywiec odświeża markę Warka

Odświeżony wizerunek marki Warka producent będzie mocno wspierał reklamowo.

Kraj, 17 listopada 2010

PZL pracuje dla Heineken Rosja

Polska agencja reklamowa zajmie się kreacją reklam dla dwóch rosyjskich marek piwa.