M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Taylor Nelson Sofres (firma)"

Zagranica, 8 sierpnia 2008

WPP krytykuje decyzję TNS o odrzuceniu oferty przejęcia

Sir Martin Sorrell, CEO holdingu reklamowego WPP Group, skrytykował odrzucenie przez TNS oferty przejęcia firmy za ponad 2,2 mld dol....

Zagranica, 7 sierpnia 2008

GfK rozmawia z Apax Partners o finansowym wsparciu połączenia z TNS

Niemiecka grupa badawcza GfK rozmawia z prywatnym funduszem Apax Partners na temat sfinansowania połączenia z Taylor Nelson Sofres. Zdaniem mediów...

Zagranica, 5 sierpnia 2008

WPP dopuszcza wrogie przejęcie udziałów w TNS za ponad 1 mld funtów

Martin Sorrell, CEO WPP Group, zapowiedział, że strategia jego holdingu dopuszcza wrogie przejęcie udziałów w firmie Taylor Nelson Sofres (TNS)...

Zagranica, 11 lipca 2008

GfK wykupi TNS przy wsparciu najbogatszych rodów

GfK zamierza przebić ofertę wrogiego przejęcia TNS przez WPP z pomocą najbogatszych rodów w Niemczech. Według mediów w grę wchodzą...

Zagranica, 10 lipca 2008

GfK zwiera szyki w fuzji z TNS; fiasko WPP?

Niemiecka firma badawcza GfK zdecydowała się wyłożyć gotówkę, by zabezpieczyć fuzję z Taylor Nelson Sofres (TNS). W opinii mediów GfK...

Zagranica, 8 lipca 2008

GfK krzyżuje szyki WPP w walce o TNS

Niemiecka agencja badań rynku GfK zaaprobowała plan fuzji z Taylor Nelson Sofres (TNS). Decyzja zapadła dzień po odrzuceniu przez TNS...

Zagranica, 16 maja 2008

Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji TNS i GFK

Firma badawcza Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji dwóch swoich konkurentów - Taylor Nelson Sofres (TNS) i GFK. Wcześniej mówiło...

Kraj, 7 maja 2008

Jarosław Pawlak przechodzi ze Stroera do Gemiusa

Jarosław Pawlak, dotychczas pełniący funkcję head of research and sales marketing w Grupie Stroer, został wiceprezesem zarządu w firmie badawczej...

Zagranica, 19 lutego 2008

TNS przejmuje szwedzką firmę Prospera Research

Taylor Nelson Sofres (TNS) przejmuje Prospera Research - szwedzką firmę badawczą pracującą dla sektora finansowego. Wartość transakcji nie została ujawniona....

Zagranica, 18 lipca 2006

TNS staje się celem przejęcia po tym, jak kurs akcji zaczął spadać

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres spodziewa się propozycji przejęcia udziałów od prywatnych firm. Ceny akcji TNS gwałtownie spadły dziesięć dni...

Kraj, 16 listopada 2005

ProMarka wciąż czeka na spotkanie z telewizjami w sprawie telemetrii

Stowarzyszenie ProMarka od czterech miesięcy oczekuje na spotkanie z głównym stacjami telewizyjnymi. W połowie lipca br. grupa mediowa stowarzyszenia złożona...

Zagranica, 18 października 2005

Kirkham odchodzi z TNS po 35 latach, Lowden nowym CEO sieci

Po 35 latach Mike Kirkham odchodzi z sieci badawczej Taylor Nelson Sofres (TNS). Ostatnio sprawował funkcję CEO. Na stanowisku zastąpi...

Kraj, 19 września 2005

TVN i Polsat uzgodnili stanowisko w sprawie połączonego panelu telemetrycznego

Stacje telewizyjne TVN i Polsat zapoznały się już z projektem połączonego panelu telemetrycznego, jaki opracowały firmy Taylor Nelson Sofres i...

Kraj, 8 sierpnia 2005

TNS i AGB przesłały nadawcom projekt połączenia paneli telemetrycznych

Międzynarodowe centrale instytutów badawczych Taylor Nelson Sofres i AGB Nielsen Media Research dostarczyły trzem głównym nadawcom telewizyjnym w Polsce projekt...

Zagranica, 1 czerwca 2005

Aegis i Taylor Nelson Sofres mają fatalne bilanse finansowe

Aegis i Taylor Nelson Sofres mają najgorsze bilanse finansowe spośród firm marketingowych notowanych na brytyjskiej giełdzie. Takie są wyniki badania...

Kraj, 25 sierpnia 2004

Kazimierz Piekarz dołączył do rady nadzorczej TNS OBOP

Kazimierz Piekarz, obecnie zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP SA ds. marketingu, został nowym członkiem rady nadzorczej instytutu TNS OBOP. Oprócz...

Kraj, 24 kwietnia 2003

TNS OBOP zmienia logo korporacyjne

Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy...

Zagranica, 22 kwietnia 2003

G2 rozpoczyna obsługę marki Lucky Strike, a OgilvyOne - Pall Mall

Agencja G2 należąca do grupy Grey Global przejmie od agencji 141 Worldwide obsługę marki Lucky Strike koncernu British American Tobacco....

Zagranica, 15 kwietnia 2003

Pięć agencji w przeglądzie DuPont

Koncern DuPont zaprosił pięć agencji do przeglądu na swój budżet full service. W rywalizacji udział wezmą FCB, McCann-Erickson, Ogilvy &...

Zagranica, 3 kwietnia 2003

Taylor Nelson Sofres chce przejąć NFO WorldGroup

Firma Taylor Nelson Sofres potwierdziła, że prowadzi negocjacje z holdingiem Interpublic Group of Cos. w sprawie przejęcia firmy badawczej NFO...

Zagranica, 20 marca 2003

Aeromexico wybrały agencję reklamową Crispin Porter & Bogusky

Linie lotnicze Aeromexico wybrały po przetargu do realizacji swojej najnowszej kampanii reklamowej agencję Crispin Porter & Bogusky. Wysokość budżetu jest...

Zagranica, 19 marca 2003

Miller mocniej podkreśla seks w swoich reklamach i krytykuje Francję

Amerykański browar Miller zamierza mocniej niż dotychczas wykorzystywać podteksty seksualne w swoich reklamach w najbliższych miesiącach. Jest to element strategii...

Zagranica, 14 marca 2003

23 agencje zaproszono do przetargu na trzy brandy Pfizera

Kompania farmaceutyczna Pfizer poinformowała, że wysłała zaproszenia do współpracy do 23 agencji reklamowych. Firma chce wyłonić agencję reklamową, która będzie...

Zagranica, 12 marca 2003

Amerykanie odnotowali 4,2-proc. wzrost wydatków na reklamę

W Stanach Zjednoczonych w ub.r. wydatki reklamowe były wyższe o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim - wynika z...

Kraj, 4 lutego 2003

Taylor Nelson Sofres wprowadza technologię PPMTM w Belgii

Taylor Nelson Sofres, w Polsce reprezentowana przez TNS OBOP, podpisała kontrakt z nadawcami telewizyjnymi i radiowymi skupionymi w VRT i...

Zagranica, 3 lutego 2003

Kellog podnosi ceny płatków śniadaniowych

Kellog Co., jeden z największych na świecie producentów płatków śniadaniowych, ogłosił, że podnosi ceny swoich produktów średnio o 2-2,5 proc....

Kraj, 31 stycznia 2003

Polacy niezbyt przychylni erotyce w reklamie

Co szósty Polak (17 proc.) twierdzi, że reklamy z elementami erotycznymi oburzają go na tyle, że powinny być zakazane -...

Zagranica, 31 stycznia 2003

OMD wygrał budżet mediowy Office Depot

Dom mediowy OMD należący do Omnicom Group wygrał oceniany na 200 mln dol. globalny budżet mediowy Office Depot. OMD będzie...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Wydatki na reklamę w USA wzrosną w 2003 r. o 3,3 proc.

Wydatki na reklamę wzrosną w tym roku w USA do 117,5 mld dol., co oznacza wzrost o 3,3 proc. w...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Taylor Nelson Sofres podpisał umowę z koncernem IBM

Taylor Nelson Sofres (TNS) - firma informacji marketingowej - podpisał umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym...

Kraj, 17 stycznia 2003

Dobra reklama? - przede wszystkim "prawdziwa"

Dobra reklama powinna być przede wszystkim "prawdziwa", wynika z badań "Reklama na co dzień" przeprowadzonych przez Taylor Nelson Sofres (w...

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Kraj, 17 września 2002

TNS OBOP i Arbitron planują pomiar telewizji i radia metodą PPM

Firma badawcza TNS OBOP wraz z amerykańskim partnerem firmą Arbitron planują wprowadzenie na polski rynek nowej metody badania oglądalności telewizji...

Zagranica, 21 sierpnia 2002

Bates stracił budżet Wendy International wart 312 mln dol.

Sieć reklamowa Bates, należąca do grupy Cordiant Communications, straciła budżet koncernu Wendy International oceniany na 312 mln dol. Budżet ten,...

Zagranica, 7 czerwca 2002

Mediaedge:CIA obsłuży wart 50 mln dol. budżet prasowy Masterfoodsa

Należący do grupy WPP dom mediowy Mediaedge:CIA został wybrany do obsługi wartego 50 mln dol. budżetu na zakup mediów prasowych...

Zagranica, 28 maja 2002

Land Rover rozpoczyna w USA kampanię sportowego modelu Range Rover

Należący do Ford Motor Co. Land Rover North America rozpoczął intensywną kampanię prasową swojego udoskonalonego modelu sportowego Range Rover. Autorem...

Zagranica, 21 maja 2002

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...

Zagranica, 26 lutego 2002

Gatorade kontra Powerade

PepsiCo. zastanawia się nad zmianą strategii wobec swojej marki Gatorade po tym, jak Coca-Cola wkroczyła na rynek z konkurencyjną marką...

Zagranica, 6 września 2001

FUZJA HEWLETT-PACKARD CO. ORAZ COMPUTER CORP. W USA ZMIENI WIZERUNEK BRANŻY

Ogłoszona fuzja Hewlett-Packard Co. oraz Compaq Computer Corp. zasadniczo zmieni wizerunek branży IT. Wartość przejęcia szacowana jest na 25 mld...

Zagranica, 23 sierpnia 2001

TELETURNIEJ "MILIONERZY" PO CHIŃSKU

Odnoszący światowy sukces amerykański teleturniej "Milionerzy" zdobywa coraz większą grupę widzów w Chinach. Emitowany przez Channel 8, którego właścicielem jest...