M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TBWA Warszawa (firma)"

Kraj, 15 kwietnia 2014

TBWA Warszawa hubem dla Aquafresh w regionie CEE

GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 7 marca 2014

Michał Soroczyński odchodzi z agencji Paralotna

Z agencją żegna się dyrektor zarządzający.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Marcin Gerc nowym dyr. zarządzającym Kantar Media

Zastąpił Arkadiusza Drulisa, który z końcem roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 22 maja 2012

Layouty sprzed 8 lat w kolejnej odsłonie kampanii Frugo

FoodCare nadal oskarża Maspex o kradzież koncepcji kampanii.

Kraj, 18 maja 2012

FoodCare: Maspex pasożytuje na renomie Frugo

Maspex nie rozumie zarzutów konkurenta.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Nowy szef Lothar Böhm Warsaw

Stanowisko managing directora agencji specjalizującej się w designie opakowań objął Marcin Gerc.

Kraj, 5 czerwca 2008

Marek Kurkowski szefem warszawskiego oddziału Supremum Group

Ruszył warszawski oddział krakowskiej agencji Supremum Group (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 26 maja br.). Jego szefem jest...

Kraj, 17 stycznia 2008

Justyna Bublijewska regional account managerem SoHo Square

Justyna Bublijewska objęła w agencji reklamowej SoHo Square (Ogilvy Group Poland) stanowisko regional account managera. Wspólnie z Marcinem Kieszczyńskim, który...

Kraj, 5 stycznia 2006

Nissan Sales CEE zapowiada zwiększenie wydatków na marketing

Nissan Sales Central & Eastern Europe inauguruje działalność w Polsce. Po likwidacji spółki Nissan Poland nowa spółka z siedzibą w...

Kraj, 12 lipca 2005

TBWA będzie obsługiwać globalny budżet Danone'a razem z Y&R, w Polsce bez zmian

Koncern Danone zdecydował się na globalne przekazanie części swojego budżetu reklamowego agencji TBWA Worldwide. Przez ostatnie siedem lat jedyną agencją,...

Kraj, 20 kwietnia 2004

154 prace na short-liście Konkursu KTR-u, najwięcej nominacji ma Leo Burnett

Najwięcej nominacji na short-liście Konkursu KTR-u, bo aż 40, ma na swoim koncie agencja Leo Burnett. Pozostali nominowani to: Ad...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Adidas kończy przygotowania do kampanii wizerunkowej

Adidas Poland sp. z o.o. uruchomi na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca października i będzie częścią...

Kraj, 28 kwietnia 2003

Młodzi Kreatywni 2003

Agencja marketingowa Best, oficjalny przedstawiciel Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions w Polsce, organizuje po raz kolejny Konkurs Młodych Kreatywnych. Patronem...

Kraj, 10 lutego 2003

Agencja reklamowa TBWA Warszawa zdobyła budżet piwa Dębowe Mocne

Agencja reklamowa TBWA Warszawa zdobyła budżet strategiczno-kreatywny marki piwa Dębowe Mocne należącej do Kompanii Piwowarskiej SA. Umowa w tej sprawie...

Kraj, 9 sierpnia 2002

Agnieszka Gozdek planerem strategicznym w D'Arcy

Agnieszka Gozdek została planerem strategicznym w agencji reklamowej D'Arcy, zastępując na tym stanowisku Michała Soroczyńskiego, który został dyr. strategicznym w...

Kraj, 6 sierpnia 2002

Michał Soroczyński dyr. strategicznym agencji TBWA

Michał Soroczyński został dyr. strategicznym agencji reklamowej TBWA Warszawa. Wcześniej przez półtora roku pracował w agencji D'Arcy, gdzie zajmował stanowisko...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Kampania telewizyjna zmienionych "Pani" i "Urody" ruszy we wrześniu

Magazyny "Pani" i "Uroda", wydawane przez Edipresse Polska, rozpoczną telewizyjną kampanię reklamową we wrześniu br. Kreację spotów telewizyjnych dla obu...

Kraj, 10 lipca 2002

Marek Kurkowski objął funkcję commercial director w Best M&P

Marek Kurkowski został mianowany na stanowisko commercial directora w firmie Best Marketing & Promotion, która zajmuje się reklamą kinową. Stanowisko...

Kraj, 4 czerwca 2002

Kampania reklamowa produktów do opalania Nivea

Koncern Beiersdorf-Lechia rozpoczął produktową kampanię promującą serię kosmetyków do opalania "Nivea Sun". Celem kampanii jest promocja produktów Nivea. Kreację przygotowała...

Kraj, 10 grudnia 2001

Domy mediowe Media Direction i OMD Poland łączą się w jedną firmę

Domy mediowe Media Direction i OMD należące do tej samej grupy Omnicom łączą się, tworząc jedną firmę pod marką OMD....

Kraj, 6 grudnia 2001

W przyszłym roku PZU będzie promować nowy produkt ubezpieczeniowy

Będzie to ubezpieczenie zdrowotne - rozszerzona wersja podstawowego produktu PZU - ubezpieczenia pracowniczego. Każdy z ubezpieczonych będzie miał możliwość korzystania...

Kraj, 19 listopada 2001

Wystartowała kampania wizerunkowa NOM

Dziś rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) świadczącego międzymiastowe połączenia telefoniczne (tzw. prefiks). Kampania potrwa do 21...

Kraj, 22 października 2001

OS3 Multimedia stworzyła nowy serwis dla firmy Trafik

Agencja interaktywna OS3 Multimedia uruchomiła nową witrynę przygotowaną dla firmy Trafik, świadczącej usługi związane z technologią DVD. Jej debiut nastąpił...

Kraj, 5 września 2001

BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY KREDYT BANKU W NOS/BBDO

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Kredyt Banku w zakresie strategii i kreacji. Informacja o jego wysokość...

Kraj, 3 września 2001

NOM NIE WIE, KIEDY ROZPOCZĄĆ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ma zamiar w ciągu najbliższych tygodni wystartować z kampanią promującą swoje usługi. Dokładny termin...

Kraj, 24 sierpnia 2001

NOWA TWARZ REKLAM NIVEI

Koncern Beiersdorf-Lechia wybrał nową twarz do reklamy linii kosmetyków Nivea. Została nią Anna Adach, 22-letnia mieszkanka Łodzi, która wzięła udział...

Kraj, 17 lipca 2001

LETNIA PROMOCJA KOSMETYKÓW NIVEA

Beiersdorf-Lechia rozpoczął letnią akcję promocyjną dla handlowców i konsumentów. Promocją, której celem jest wzrost sprzedaży, objęto większość linii kosmetyków Nivea....

Kraj, 11 lipca 2001

FIRMY TYTONIOWE WSPIERAJĄ PROFILAKTYKĘ NIEPALENIA WŚRÓD MŁODZIEŻY

Polskie oddziały światowych koncernów tytoniowych przygotowały kampanię społeczną stanowiącą część programu profilaktyki niepalenia wśród młodzieży. Reklamy nadawane są w muzycznym...

Kraj, 4 lipca 2001

TBWA PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ NOM DLA PREFIKSU 1044

Agencja reklamowa TBWA Warszawa przygotuje strategię i kreację kampanii reklamowej prefiksu 1044 dla Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), który jest na...

Kraj, 27 czerwca 2001

SPROSTOWANIE

W Dziennym Serwisie MiMP z dnia 22 czerwca br. błędnie podaliśmy, że agencja Ciszewski PR rozpoczęła współpracę z firmą Beiersdorf...

Kraj, 30 kwietnia 2001

BUDŻET FIRMY NOM, WART 35 MLN ZŁ, W TBWA WARSZAWA

Agencja reklamowa TBWA Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego nowej firmy na rynku telekomunikacyjnym Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM). Z...

Kraj, 5 kwietnia 2001

BEIERSDORF LECHIA WPROWADZA NOWĄ MARKĘ - NIVEA BABY

Beiersdorf Lechia wprowadza na rynek nową markę kosmetyków dla dzieci i niemowląt - Nivea Baby. Linia składa się z dziewięciu...

Kraj, 16 marca 2001

MICHELIN POLSKA WYBRAŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Agencja Multi-Event Communications wygrała przetarg na obsługę w zakresie działań public relations dla czterech marek opon (Kormoran, BFGoodrich, Kleber, Michelin)...

Kraj, 14 marca 2001

J. WALTER THOMPSON/PARINTEX POZOSTANIE AGENCJĄ DAEWOO

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex ponownie wygrała przetarg na obsługę reklamową Daewoo Motors Polska. Przetarg został rozstrzygnięty 28 lutego br.,...