M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tele 5 (firma)"

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Kraj, 10 czerwca 2010

Rejmer i Cieślak dołączają do Tele 5 i Polonia 1

Stacje telewizyjne Tele 5 i Polonia 1 mają nowych specjalistów ds. PR i promocji.

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 2 grudnia 2008

John Cleese robi karpia na Wigilię w spocie BZ WBK

BZ WBK wystartował z trzecią, przedświąteczną odsłoną reklamy kredytu gotówkowego z udziałem Johna Cleese'a. W świątecznym spocie komik wciela się...

Kraj, 1 września 2008

MCC i Equinox w akcji “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!"

Ruszyła kolejna edycja kampanii “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!". Kampanie edukacyjne na ten temat od pięciu lat prowadzi przemysł piwowarski...

Kraj, 31 lipca 2008

Tomasz Sieniutycz szefem biura reklamy spółki Call2Action

Tomasz Sieniutycz został dyrektorem biura reklamy nowej spółki Call2Action należącej do Grupy ASM. Przez ostatni rok piastował stanowisko szefa biura...

Kraj, 26 lutego 2008

Lukas Bank promuje w telewizji pożyczki gotówkowe

Lukas Bank rozpoczął kampanię kredytu gotówkowego. Przekaz opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii przygotowano...

Kraj, 5 października 2007

Red8 przygotował reklamy meksykańskich smaków w KFC

Poszerzenie oferty menu KFC o nowe meksykańskie smaki (Fiesta Qurrito) w promocyjnych cenach wspiera kampania w mediach. Jej kreację stworzyła...

Kraj, 30 maja 2007

Kanał ITV pojawi się w monitoringu AGB, Media5 brokerem stacji

Telewizja interaktywna ITV, należąca do Grupy Telestar, dołączyła do kanałów monitorowanych przez firmę badawczą AGB Nielsen Media Research. Sprzedażą czasu...

Kraj, 15 maja 2007

Wydawnictwo Murator otwiera bazę online z ofertą produktów dla przyszłych mam i małych dzieci

Wydawnictwo Murator stworzyło bazę www.dzieckozakupy.pl. Produkt uzupełnia magazyn shoppingowy wydawcy, półrocznik "Dziecko, zakupy i my", którego pierwszy tegoroczny numer właśnie...

Kraj, 10 maja 2007

Sanofi-Aventis wspiera lek No-Spa w nowej kampanii telewizyjnej

Firma farmaceutyczna Sanofi-Aventis rozpoczęła kampanię telewizyjną leku rozkurczowego No-Spa. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Publicis. Media zaplanował i zakupił...

Kraj, 15 marca 2007

BGŻ rozpoczął kampanię kredytów mieszkaniowych

Agencje McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide przygotowały kampanię kredytu mieszkaniowego Banku BGŻ. Jej pierwsza faza potrwa do 25...

Kraj, 6 października 2006

Przygodzki dyrektorem zarządzającym Ogilvy Interactive; Cieślak zarządza Ad Venture Team

Paweł Przygodzki objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Ogilvy Interactive należącej do Ogilvy Group Poland. Dotychczasowy szef firmy Dino Metaxas...

Kraj, 5 października 2006

Cyfrowy Polsat rozpoczyna kampanię reklamową i wprowadza nowy pakiet

Spółka Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej, rozpoczyna kampanię wizerunkową i prosprzedażową. Strategią i kreacją działań zajęła się agencja reklamowa Rozgłośnia....

Kraj, 20 września 2006

Tele 5 poszerza programming o program kulinarny

Od października w niedziele stacja Tele 5 (właściciel: Fincast) rozpocznie nadawanie cyklicznego programu kulinarnego "Francja od kuchni". Program będzie pokazywany...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Wartość ekspozycji marek w otoczeniu Leo Beenhakkera oszacowano na 3,9 mln zł

Z lipcowego badania telewizji pod kątem liczby oraz wyeksponowanych marek, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji...

Kraj, 13 lipca 2006

Canal Plus promuje ofertę sportową przed startem Orange Ekstraklasy

Canal Plus rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę sportową tuż przed startem nowego sezonu rozgrywek piłkarskich Orange Ekstraklasy. Canal Plus...

Kraj, 7 czerwca 2006

Polskie Radio kupiło prawa do transmitowania mundialu

Polskie Radio SA zakupiło prawa do transmitowania i relacjonowania mistrzostw świata w piłce nożnej 2006. Transmisje będą emitowane głównie na...

Kraj, 6 czerwca 2006

Frontline, preparat na pchły i kleszcze, jest reklamowany w telewizji

W telewizji wystartowała kampania Frontline, preparatu dla psów i kotów zwalczającego pchły i kleszcze. Adaptację spotu przygotowała agencja DSK, media...

Kraj, 25 maja 2006

Tomasz Sieniutycz przestał odpowiadać za marketing Tele 5 i Media 5

Tomasz Sieniutycz, dyrektor koordynujący działania marketingowe w spółce Fincast, rozstał się z firmą. Sieniutycz nadzorował działania kanału Tele 5 i...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Majowy "Murator" z dodatkami i kampanią multimedialną

Majowe wydanie miesięcznika "Murator" (Wydawnictwo Murator) wspiera multimedialna kampania obejmująca telewizję, prasę i internet. Numer ukazał się z płytą CD...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Dialog zmienia logo i hasło - rusza intensywna kampania promująca nowy wizerunek

Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog rusza z kampanią wizerunkową, która potrwa do 8 maja br. Promuje swój...

Kraj, 7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Kraj, 17 marca 2006

McDonald's rusza z szeroko zakrojonym programem wspierającym sponsoring mundialu

McDonald's Polska rozpoczyna szeroko zakrojoną akcję mundialową. Jej osią jest ogólnopolski konkurs plastyczny dla dzieci w wieku 6-10 lat. Jedenaścioro...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 14 lutego 2006

"Murator" wspiera akcję edukacyjną intensywnymi działaniami reklamowymi

Miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą "Dom bez...

Kraj, 10 lutego 2006

Tomasz Wołek poprowadzi nowy program publicystyczny w Tele 5

Na antenie Tele 5 pojawi się nowy program publicystyczny "Plusy dodatnie, plusy ujemne". Gospodarzem programu jest Tomasz Wołek, dyr. programowy...

Kraj, 6 lutego 2006

Cyfra Plus reklamuje się w związku z zimową olimpiadą

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Cyfry Plus kampanię związaną z rozpoczynającą się 10 lutego zimową olimpiadą w Turynie. Spot...

Kraj, 31 stycznia 2006

"Playboy" w podniesionym nakładzie i z gwiazdą Edytą Górniak w dwóch odsłonach

Lutowe wydanie "Playboya" (Marquard Media Polska) w podniesionym nakładzie do 130 tys. egz. wspiera kampania promocyjna przygotowana przez wydawcę. Pracami...

Kraj, 26 stycznia 2006

Opus B i Effective Media przygotowały kampanię leku Cirrus

Agencja reklamowa Opus B przygotowała strategię i kreację rozpoczynającej się właśnie kampanii preparatu na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Działania...

Kraj, 13 stycznia 2006

Nowe propozycje programowe mają pomóc Tele 5 pozyskać młodszą widownię

Stacja Tele 5 planuje na ten rok znaczące zwiększenie widowni młodszej - w wieku 16-25 lat. Stacja chce to osiągnąć...

Kraj, 11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Kraj, 10 stycznia 2006

Euro RSCG Warsaw i Media Planning Group przygotowały akcję impulsową Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii platformy Cyfra Plus. Kampania informuje o promocji i ma...

Kraj, 5 stycznia 2006

Red8 przygotował promocję Pepper Longer dla KFC

Restauracje sieci KFC wprowadzają do menu nową kanapkę Pepper Longer. Ich sprzedaż wspiera promocja, która potrwa do 20 lutego br....

Kraj, 13 grudnia 2005

Tele 5 wzmacnia pasmo publicystyczne

Kanał Tele 5 wzmacnia pasmo publicystyczne. Stacja poszerza ramówkę o nowy program "Gość Tele 5". Rozmowa w ramach tego cyklu...

Kraj, 5 grudnia 2005

Damsko-męska kampania Raiffeisen Banku

Agencja Opus B, która niedawno wygrała przetarg projektowy Raiffeisen Bank Polska SA, przygotowała kreację kampanii reklamującej mobilne konto. Oś kampanii...

Kraj, 21 listopada 2005

Cytryna przygotowała spot reklamowy dla firmy jubilerskiej Apart

Firma jubilerska Apart rozpoczęła przedświąteczną wizerunkową kampanię telewizyjną. Działania reklamowe potrwają do końca grudnia br. w stacjach: TVP1, TVP2, TVN,...

Kraj, 31 października 2005

Widowiskowa kampania Sony: 250 tys. kolorowych piłeczek skaczących po ulicach

W piątek 4 listopada Sony Poland startuje z widowiskową kampanią reklamową wprowadzającą nową linię telewizorów LCD Bravia. 30- i 60-sekundowe...

Kraj, 20 października 2005

Mołek, Holtz i Jungowska w kampanii społecznej "Kobieta a HIV"

Na zlecenie agendy ONZ ds. rozwoju (UNDP), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i agendy ONZ ds. uchodźców (UNHCR) ruszyła kampania społeczna...

Kraj, 20 września 2005

Lotos Oil reklamuje nowe oleje syntetyczne

16 września wystartowała kampania reklamowa Lotos Oil SA, której celem jest budowanie pozycji lidera świadomościowego w kategorii olejów silnikowych poprzez...

Kraj, 1 września 2005

No-Spa reklamuje się w konwencji filmu Jima Jarmuscha

Spoty reklamowe w konwencji filmu "Noc na ziemi" Jima Jarmuscha przygotowała agencja Publicis na potrzeby kampanii reklamowej leku rozkurczowego No-Spa...

Kraj, 31 sierpnia 2005

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello ultra

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową - chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Według AGB Polska czas emisji reklam wydłużył się o 119 godzin

Z monitoringu AGB Polska wynika, że w lipcu br. w porównaniu z lipcem 2004 r. wpływy z reklamy głównych stacji...

Kraj, 12 lipca 2005

Media 5 i Polonia Warszawa mogą sfinalizować umowę jeszcze w tym tygodniu

Umowa między Media 5 (biurem reklamy Tele 5) i klubem piłkarskim Polonia Warszawa prawdopodobnie zostanie sfinalizowana w tym tygodniu. Wcześniej...

Kraj, 28 czerwca 2005

Media 5 finalizuje rozmowy na temat zakupu klubu Polonia Warszawa

Media 5, biuro reklamy kanałów telewizyjnych Tele 5 i Polonia 1, finalizuje rozmowy na temat zakupu klubu piłkarskiego Polonia Warszawa....

Kraj, 9 czerwca 2005

Marcin Jaśkiewicz będzie menedżerem ds. zasobów w Biurze Reklamy TVP

1 lipca br. Marcin Jaśkiewicz obejmie stanowisko menedżera ds. zasobów w Biurze Reklamy TVP. Zastąpi Tomasza Puczkowskiego, który odszedł z...

Kraj, 7 czerwca 2005

Dekoral wspiera kampanią reklamową sprzedaż farb Polinak

Rozpoczęła się przygotowana przez Demo Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa białej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu...

Kraj, 30 marca 2005

PZL przygotował reklamy nowych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong

Tetley Polska prowadzi kampanię telewizyjną nowych aromatyzowanych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong. Reklama podkreśla walory smakowe produktu i siłę...

Kraj, 24 marca 2005

PZPN poszukuje sponsora tytularnego dla II ligi piłkarskiej

Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) poszukuje sponsora tytularnego dla drugiej ligi piłkarskiej. - Taki model, gdzie II ligę wspiera telewizja...

Kraj, 23 marca 2005

Tele 5 pokaże mecze III i IV ligi piłkarskiej oraz wybrane II ligi

Kanał Tele 5 (właściciel: Fincast) pokaże mecze III i IV ligi piłkarskiej, a także wybrane spotkania II ligi. Media 5,...