M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tele Świat (marka)"

Kraj, 30 kwietnia 2015

Agnieszka Holland w kampanii serialu "Dziecko Rosemary"

Kampania potrwa trzy tygodnie i obejmie telewizję, prasę, radio i internet.

Kraj, 3 grudnia 2014

Ewa Wąsikowska-Tomczyńska w Grupie Super Express

Będzie odpowiadać m.in. za tygodnik "SE TV".

Kraj, 14 sierpnia 2014

TV Puls promuje swoje seriale

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

Kraj, 28 marca 2014

Bauer zmniejsza częstotliwość kolejnych TV-guide'ów

Po subsegmencie premium teraz wydawca tworzy grupę dwutygodników telewizyjnych w formacie kompaktowym.

Kraj, 4 marca 2014

Artur Kosiński ponownie w Bauerze

Były naczelny "Kropki TV" wrócił do Wydawnictwa Bauer.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Bauer szykuje duże uderzenie reklamowe TV-guide'ów

Wszystkie wydania wrześniowe czterech magazynów telewizyjnych będą wsparte kampanią.

Kraj, 28 czerwca 2013

Bauer reorganizuje segment TV-guide'ów

Wydawnictwo wprowadza trzy redakcyjne platformy tematyczne.

Kraj, 17 lutego 2011

BBC Knowledge chce większej świadomości swojego brandu

Ruszyła kampania promująca kanał w telewizji, prasie i internecie.

Kraj, 8 grudnia 2010

Trwa akcja "Złota strefa Visa"

Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Comedy Central będzie reklamować swoje nowości

Stacja telewizyjna wkrótce rozpocznie kampanię reklamową trzech nowych produkcji. Kreację przygotowała agencja Change wybrana w przetargu.

Kraj, 1 marca 2010

Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe

Kanał filmowy Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe. Do końca marca prowadzone będą dwie kampanie - promująca cykl "Ale kino! vs....

Kraj, 16 lutego 2010

Comedy Central promuje się w TV-guide'ach

Rozpoczęła się kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska. W działaniach promocyjnych stacji wykorzystano różnorodne formy reklamowe dostępne w TV-guide'ach (okienka...

Kraj, 25 września 2009

Move-On będzie pracować dla stacji Ale Kino!

Kanał filmowy Ale Kino! rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Move-On. Będzie się ona zajmować kompleksowym przygotowywaniem kampanii reklamowych tej stacji....

Kraj, 17 września 2009

Bauer tworzy segment dwutygodników telewizyjnych

Wydawnictwo Bauer z końcem września br. wprowadzi na rynek dwa dwutygodniki telewizyjne. Jeden z nich - "TV14" - będzie zupełnie...

Kraj, 14 września 2009

"Tele Świat" zmienia cykl na dwutygodniowy

21 września ukaże się pierwsze wydanie magazynu "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) jako dwutygodnika - dotychczas ten TV-guide był tygodnikiem. Pierwsze...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 24 sierpnia 2009

TVP2 rusza z promocją jesiennej ramówki

Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria...

Kraj, 22 maja 2009

Zone Reality promuje pasmo kryminalne

Kanał Zone Reality rozpoczął kampanię reklamową promującą blok serii kryminalnych tej anteny. Wspierane są m.in.: "Zbrodnie i śledztwa", "Medycyna sądowa"...

Kraj, 14 maja 2009

Ale Kino! wzmacnia wizerunek w jubileuszowej kampanii

Kanał filmowy Ale Kino! (Canal Plus Cyfrowy) prowadzi kampanię reklamową związaną z 10. urodzinami stacji. Cele kampanii to wzmocnienie wizerunku...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Kreatyna i MediaCom przygotowały nową kampanię Vectry

Ruszyła kampania promocyjna firmy Vectra, dostawcy usług telekomunikacyjnych, w tym TV kablowej. Działania prowadzone są pod hasłem "Jesteś super! Należy...

Kraj, 4 marca 2009

Link4 chce walczyć ze stereotypem, że tańszy znaczy gorszy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 oferujące ubezpieczenia direct (przez telefon i internet) rozpoczyna kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej z udziałem satyryków Grzegorza...

Kraj, 3 marca 2009

Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 15 grudnia 2008

Bauer odświeża "Tele Świat", Musiał z-cą naczelnego pisma

Wydawnictwo Bauer odświeżyło wygląd i zawartość magazynu telewizyjnego "Tele Świat". Jego objętość wzrosła o 16 stron (łącznie 116 stron), wprowadzono...

Kraj, 24 listopada 2008

Bauer wprowadza zmiany na stanowiskach naczelnych TV-guide'ów

Nową naczelną tygodnika "Tele Świat" została Ewa Wąsikowska-Tomczyńska, dotychczas naczelna "Super TV". Jej zastępcą został Robert Pieńkowski, poprzednio związany z...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 2 września 2008

Z "Tele Tygodnia" i "Tele Świata" odchodzą naczelni

Dwa tygodniki telewizyjne grupy premium Wydawnictwa Bauer rozstały się ze swoimi redaktorami naczelnymi. Z "Tele Tygodnia" odszedł Tomasz Miłkowski, a...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Walkowska-Geyderowicz dyrektorem wydawniczym w Bauerze

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz obejmuje stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu premium TV w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadać za magazyny telewizyjne z segmentu premium...

Kraj, 11 czerwca 2008

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych, odszedł z Bauera

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer, odszedł z firmy. Powody rozstania nie są podawane. Nieznane są także...

Kraj, 14 maja 2008

Bauer startuje z działalnością fonograficzną

Wydawnictwo Bauer rozpoczyna nową działalność. Rejestruje Bauer Music, które wprowadza spółkę na rynek fonograficzny. W koncernie Bauer Polska jest prekursorem...

Kraj, 18 marca 2008

Bank Ochrony Środowiska realizuje równolegle dwie kampanie

Bank Ochrony Środowiska SA prowadzi równocześnie dwie kampanie - wizerunkową i produktową. Agencja reklamowa Schulz odpowiada za kreację, produkcję spotu...

Kraj, 12 lutego 2008

Anna Dąb-Kostrzewska szefem redakcji "Tele Świata"

Anna Dąb-Kostrzewska objęła stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Tele Świat" należącego do Wydawnictwa Bauer. Zastąpiła Artura Kosińskiego, który rozpoczął pracę w...

Kraj, 20 grudnia 2007

Łukasz Modelski zastępcą naczelnego "Twojego Stylu"

Łukasz Modelski został zastępcą redaktora naczelnego "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Dołączy do Joanny Lorynowicz, która pełni tę funkcję w magazynie...

Kraj, 13 grudnia 2007

Magdalena Adamcio nową naczelną tygodnika "Kropka TV"

Magdalena Adamcio została nową redaktor naczelną ogólnopolskiego tygodnika telewizyjnego "Kropka TV" (spółka P&P) dystrybuowanego wyłącznie w sieci sklepów Biedronka. Do...

Kraj, 7 listopada 2007

Przebój Armstronga w jesiennej kampanii Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Jej główny element, spoty telewizyjne podkreślające rodzinny wizerunek platformy, będą obecne na antenach: Polsatu,...

Kraj, 30 marca 2007

Ad Fabrika FCB, Arip i MediaVest przygotowały nową kampanię dla UPC

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, która informować będzie o nowych pakietach telefonicznych sieci. Strategię i kreację działań ATL...

Kraj, 8 grudnia 2006

RMF FM wspiera kampanią coroczną akcję "Choinki pod choinkę"

Już w najbliższy poniedziałek startuje coroczna akcja radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Od 11 do 22 grudnia br. w...

Kraj, 8 grudnia 2006

Wydawnictwo Bauer tworzy pakiet reklamowy Bauer Man

Wydawnictwo Bauer wprowadziło do swojej oferty reklamowej pakiet Bauer Man. Opiera się on na magazynach: "Auto Moto", "Motor", "PC Format",...

Kraj, 5 grudnia 2006

Elite Cafe w nietypowy sposób buduje wizerunek kawy Pedro's

- Aby stworzyć doskonałą kawę, potrzeba było milionów prób. Powstały dwie starannie wyselekcjonowane próbki, spośród których Państwo wybiorą jedną, tę...

Kraj, 29 listopada 2006

Zmiany w cennikach na 2007 r. w wybranych tytułach Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w cennikach w wybranych tytułach na rok 2007. Podwyżki cen będą obowiązywać od 1 stycznia 2007...

Kraj, 7 czerwca 2006

"Super TV" zmienia okładkę; dalsze przeobrażenia w grupie TV-guide'ów Bauera

Tygodnik "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) zmienił charakter okładki, co zapoczątkowuje planowane przez wydawcę przeobrażenia w piśmie. Modyfikacja okładki "Super TV"...

Kraj, 10 kwietnia 2006

TVN Style po relaunchu zwraca się do kobiet "spełnionych w pracy i w domu"

Relaunch marki TVN Style oraz wprowadzenie nowej ramówki będą wsparte kampanią reklamową. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, która już...

Kraj, 12 grudnia 2005

Bauer tworzy segment TV-guide'ów Premium TV. Kampania za ok. 3 mln zł

Wydawnictwo Bauer tworzy segment wysokiej jakości TV-guide'ów Premium TV, w którym znajdą się trzy tygodniki: "Tele Tydzień", "Tele Świat" i...

Kraj, 28 listopada 2005

C3 chce sprzedawać karty telefoniczne Tele2 jako gadżety reklamowe

C3, spółka należąca do grupy operatora Tele2, będzie oferowała jako upominki reklamowe karty telefoniczne umożliwiające np. tańsze połączenia międzynarodowe. Spółka...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Orlen Oil reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil rozpoczyna kampanię linii olejów Platinum. Kampania potrwa do 15 maja, kontynuowane są w niej założenia z kampanii ubiegłorocznej...

Kraj, 7 stycznia 2005

Bauer podnosi ceny powierzchni reklamowej w swoich magazynach

Wydawnictwo Bauer podniosło od stycznia ceny reklam w niektórych tytułach. Jak generalnie uzasadnił wydawca, podwyżka jest spowodowana zmianą pozycji rynkowej...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Kanał Europa Europa przygotowuje wiosenną kampanię

Telewizyjny kanał Europa Europa poświęcony kinu europejskiemu rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową promującą programing stacji. Działania będą miały na...

Kraj, 26 marca 2004

Modelski rozpoczyna prace nad nowym projektem Wydawnictwa Bauer

Redaktorem naczelnym tygodnika "Tele Świat" został Jarosław Brożek, dotychczasowy redaktor naczelny tygodników "Super TV" i "Tele Max". Wakat po nim...

Kraj, 8 marca 2004

Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową

Platforma cyfrowa Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i prosprzedażowym. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG...

Kraj, 29 października 2003

Cyfra Plus rozpoczęła kolejną sprzedażową kampanię reklamową

(Canal Plus/Cyfra Plus) Ruszyła nowa sprzedażowa kampania reklamowa Cyfry Plus. Prezentuje ona walory platformy oraz informuje o nowej atrakcyjnej ofercie...