M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tele2 (firma)"

Kraj, 1 marca 2010

Saatchi & Saatchi Digital powiększa client service

Saatchi & Saatchi Digital (interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi) powiększa dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyli Rafał Łuszczyk na...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Na rynku pojawiła się agencja eventowa Endorfina Events

Na polskim rynku zaczęła działać agencja eventowa Endorfina Events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion. Agencja specjalizuje się...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Kraj, 16 grudnia 2008

Trzy nowe osoby w Media Contacts

Aleksandra Wojakowska, Agnieszka Komuda oraz Kamil Pstrągowski rozpoczęli pracę w Media Contacts, internetowym domu mediowym. Wojakowska pracowała wcześniej jako performance...

Kraj, 22 września 2008

Change odpowiada za internetowy projekt dla Netii

Interaktywny teleturniej telewizyjny w internecie stanowi podstawę akcji promocyjnej związanej z 18-leciem firmy Netia. Projekt odbywa się na stronach www.netia18.pl...

Kraj, 2 września 2008

Pan Dobry i Pan Tani w kampanii internetu w Tele2

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania "Pan...

Kraj, 28 lipca 2008

Magazyn "Dlatego!" za darmo nad Bałtykiem

Magazyn "Dlaczego?" (Media Point Group) wydał wakacyjną edycję pod tytułem "Dlatego!". Jest ona dystrybuowana bezpłatnie na nadbałtyckich plażach. 56 stron...

Kraj, 25 lipca 2008

Tele2 promuje ideę dbania o środowisko

Agencja K2 Internet przygotowała dla Tele2 serwis www.noco2.pl promujący ideę dbania o środowisko przy jednoczesnym oszczędzaniu domowych i firmowych finansów....

Kraj, 22 lipca 2008

ACR uruchamia program afiliacyjny dla Gold Finance

Dom mediowy ACR SA uruchomił dla doradcy finansowego Gold Finance program afiliacyjny. W ramach sieci afiliacyjnej Zanox klient będzie sprzedawał...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Tele2 Polska zwiększa przychody, na reklamy wyda w br. 20 mln zł netto

Szwedzki operator Tele2 po raz pierwszy ujawnił wyniki polskiego oddziału. W I kw. br. Tele2 Polska miał 302 mln koron...

Kraj, 13 marca 2008

Quelle będzie korzystać w Polsce z usług Zanoksa

Dom wysyłkowy Quelle będzie korzystać w Polsce z usług Zanoksa. Firma oferuje usługi e-marketingowe w modelu pay per action, czyli...

Kraj, 21 lutego 2008

Specjalista ds. marketingu afiliacyjnego Zanox otwiera polski oddział

Firma Zanox, działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, otwiera oddział w Polsce. Dotychczas niemiecka firma funkcjonowała na polskim rynku za pośrednictwem...

Kraj, 25 stycznia 2008

"Aktivist" ruszył ze specjalnymi zimowymi wydaniami dla turystów

Wydawnictwo Valkea Media przygotowało specjalny zimowy projekt wydawniczy "Aktivist na stoku". Magazyn będzie ukazywał się co sobotę, począwszy od 26...

Kraj, 2 października 2007

Jakub Bielerzewski digital directorem w Starcom MediaVest

Jakub Bielerzewski został digital directorem w grupie Starcom MediaVest Group. Będzie odpowiadał za rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów cyfrowych...

Przetargi, 10 sierpnia 2007

Tele2 wybiera dom mediowy w regionie

Tele2, operator telekomunikacyjny, prowadzi regionalny przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obejmuje on m.in. polski rynek, na którym budżet mediowy Tele2...

Kraj, 21 czerwca 2007

Dariusz Turek dołączył do agencji Cursor

Do grona menedżerów agencji Cursor dołączył Dariusz Turek, który na nowo utworzonym stanowisku financial products managera będzie odpowiedzialny za projekty...

Kraj, 8 grudnia 2006

RMF FM wspiera kampanią coroczną akcję "Choinki pod choinkę"

Już w najbliższy poniedziałek startuje coroczna akcja radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Od 11 do 22 grudnia br. w...

Kraj, 18 września 2006

Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2

"Począwszy od dnia 11 września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym "Uwaga!" emitowanym przez stację TVN widzom...

Kraj, 4 września 2006

Sprostowanie: Tele2 współpracuje z agencją reklamową ID Advertising

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 1 września br. zatytułowanej "Tele2 uderza w TP SA, wprowadzając abonamenty telefoniczne;...

Kraj, 7 lipca 2006

Tele2 pomaga przy wyborze taryfy przez internet

Operator telekomunikacyjny Tele2 uruchomił na swojej stronie internetowej program Doradca On-Line mający ułatwić użytkownikom wybór najlepszego dla nich planu taryfowego....

Kraj, 19 maja 2006

OS3 przygotowała nowy serwis korporacyjny dla operatora Tele2

Operator telekomunikacyjny Tele2 uruchomił nowy serwis WWW (tele2.pl). Przygotowała go agencja interaktywna OS3 Multimedia. Celem nowego serwisu jest odświeżenie wizerunku...

Kraj, 9 lutego 2006

Chudzik-Zielińska koordynuje działania fieldowe dla Unilevera w agencji Polymus

Magda Chudzik-Zielińska jest nowym project managerem w agencji reklamowej Polymus. Będzie członkiem zespołu pracującego nad działaniami field marketingu i merchandisingiem....

Kraj, 3 lutego 2006

Nowi pracownicy w agencji S4

Do działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył nowy copywriter Bartosz Grędysa. Zdobywał doświadczenie, współpracując z radiową Trójką, MTV Polska oraz...

Kraj, 8 grudnia 2005

PCM wprowadza do oferty komunikację SMS i e-mail

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) wprowadza do oferty komunikację SMS i e-mail. Firma będzie oferować marketerom masową wysyłkę wiadomości w tych...

Kraj, 28 listopada 2005

C3 chce sprzedawać karty telefoniczne Tele2 jako gadżety reklamowe

C3, spółka należąca do grupy operatora Tele2, będzie oferowała jako upominki reklamowe karty telefoniczne umożliwiające np. tańsze połączenia międzynarodowe. Spółka...

Kraj, 28 października 2005

Starcom Next wykorzystuje guerilla marketing w kampanii Tele2

Starcom Next, należąca do domu mediowego Starcom struktura zajmująca się nowymi mediami, wykorzystał niestandardowe działania z zakresu guerilla marketing jako...

Kraj, 21 stycznia 2005

UOKiK gani Tele2, operator ripostuje, że błędy już naprawił

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że operator telekomunikacyjny Tele2 Polska złamał prawo, utrudniając klientom rezygnację z usług i nie...

Kraj, 1 grudnia 2004

Chili Communications wprowadza usługę konsultingową o nazwie ComCom

Agencja reklamowa Chili Communications wprowadza do swojego portfolio usługę opracowywania efektywnych strategii komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy o nazwie...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 25 października 2004

Kampania autorstwa Artegence promuje usługi dial-up firmy Tele2

Kampania e-mailingowa autorstwa agencji Artegence promuje usługi dial-up firmy Tele2. Akcja prezentuje jedną z głównych zalet usługi - niższą cenę...

Kraj, 23 lipca 2004

New Age Media do każdego tygodnia kampanii wykupionej w sierpniu dodaje tydzień gratis

Broker reklamy kinowej New Age Media wprowadził specjalną ofertę dla reklamodawców planujących promowanie się w wakacje. Oferta obowiązuje przez cały...

Kraj, 23 czerwca 2004

Centrum Telemarketingowe CTM przystępuje do SMB

Centrum Telemarketingowe CTM przystąpiło do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jako jedyna duża firma telemarketingowa CTM nie był dotychczas członkiem tej...

Kraj, 8 czerwca 2004

TP SA nie rozumie klientów, Netia oceniana najlepiej wśród operatorów niezależnych - badania TNS OBOP

Telekomunikacja Polska SA jest przez klientów biznesowych oceniana najbardziej skrajnie spośród telekomów. Z jednej strony jest uważana za operatora najbardziej...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Euro RSCG 4D zamierza poszerzyć usługi o direct respons advertising

Firma marketing services Euro RSCG 4D wraz ze zmianą nazwy (wcześniej Euro RSCG Dialog) zamierza poszerzyć portfolio swoich usług. W...

Kraj, 28 stycznia 2004

Testardo Red Cell - oficjalnie za miesiąc

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP agencji Bates ma zostać włączona do struktur sieci Red...

Kraj, 4 grudnia 2003

Na razie w Polsce dwie firmy Red Cell

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP sieci Bates sieciowo ma zostać włączona do struktur sieci...

Kraj, 22 października 2003

Agencja Testardo-Bates zmieniła nazwę na Testardo Red Cell

Testardo-Bates zmienia nazwę na Testardo Red Cell zgodnie z decyzją zarządu sieci Red Cell. Oznacza to, że powoli wyjaśnia się...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Iwona Piwek obejmie stanowisko development executive w Starcomie

Iwona Piwek, dotychczasowa account manager w firmie reklamy zewnętrznej AMS SA, obejmie od września br. stanowisko development executive w dziale...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Europejska sieć Bates ma wejść do struktur agencji Red Cell

Jak informuje serwis branżowy "BrandRepublic", holding WPP Group zadecydował o tym, że 15 europejskich oddziałów sieci agencji reklamowej Bates ma...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Dom mediowy Starcom tworzy nowy zespół kliencki

Po wygraniu przez dom mediowy Starcom budżetu mediowego firmy Tele2 (DS "MMP" z 31 lipca), niezależnego operatora połączeń międzynarodowych i...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy wygrała przetarg na obsługę fullserwisową Netii

Firma Netia Telekom rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu strategiczno-kreatywnego. Przetarg wygrała agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy. Wysokość budżetu nie została...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Mediaedge:cia pracuje dla Energisu po wygranym przetargu

Firma Energis Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, której celem jest wzrost rozpoznawalności marki Energis oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Kreację...

Kraj, 20 stycznia 2003

Agencja reklamowa Brain przygotowała nową kampanię Netii Telekom

Netia Telekom SA rozpocznie w tym tygodniu kampanię reklamową wprowadzającą na rynek swoją nową ofertę - telefoniczne połączenia międzynarodowe. Stategię...

Kraj, 16 września 2002

Planerzy z MindShare najlepsi na warsztatach radiowych Brokera FM

Zespół planerów z domu mediowego MindShare Polska w składzie Magda Kolenkiewicz, Aneta Stańczak, Daria Draszczyk, Edward Korbel wygrał konkurs na...

Kraj, 20 czerwca 2001

CZAJKOWSKI I BRAJDIĆ ZAMYKAJĄ SWOJĄ AGENCJĘ

Po niemal czterech latach istnienia polski rynek opuszcza agencja reklamowa Czajkowski & Brajdić (C&B). Podstawową tego przyczyną jest jej zła...

Kraj, 8 czerwca 2001

W CZAJKOWSKI & BRAJDIC REDUKCJE PRZED RESTRUKTURYZACJA

W ciągu ostatnich tygodni w agencji C&B miały miejsce poważne redukcje zatrudnienia. Andrzej Czajkowski, dyr. generalny i właściciel 50 proc....