M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tele5 (firma)"

Kraj, 2 października 2014

IDMnet i Tele5 przedłużają współpracę

Podmioty przedłużyły umowę na wyłączność w zakresie obsługi reklamowej.

Kraj, 19 grudnia 2013

Tele5 w IDMnet

Atmedia tracą obsługę kanału z początkiem nowego roku.

Kraj, 25 stycznia 2013

Tele5 i Polonia 1 mają nowego dyrektora programowego

Stanowisko zajął Jarosław Burdek.

Kraj, 10 lipca 2012

Tele5 zmienia barwy i wzmacnia przekaz

Za nową identyfikację wizualną kanału (on i off air) odpowiadają Mamastudio oraz działy marketingu i kreatywny Tele5.

Kraj, 21 czerwca 2012

Tele5 zmienia identyfikację wizualną

Stacja zmienia logotyp i oprawę graficzną.

Kraj, 20 marca 2012

KRRiTV odbierze koncesję ATM Rozrywka TV?

Rada wszczęła postępowanie o cofnięcie koncesji wydanej spółce ATM Grupa.

Przetargi, 20 kwietnia 2011

Biuro reklamy Media5 z CSB TV

Od kwietnia trwa sprzedaż czasu w blokach telezakupowych, a w maju br. pojawią się regularne kampanie w przerwach reklamowych.

Kraj, 21 marca 2011

Tele5 chce podwoić inwestycje w programming

Stacja liczy na wzrost sprzedaży, zwłaszcza po wejściu na multipleks. Deklaruje też większe wydatki na programming.

Kraj, 8 marca 2011

Kulinarny reality show z gwiazdami w Tele5

"Kurczak na ostro" łączy ze sobą konwencje reality show i talk-show bez prowadzącego.

Kraj, 25 lutego 2011

Kryminalny marzec w Tele5

Trzy nowe seriale kryminalne zagoszczą od marca w ramówce stacji.

Kraj, 15 lutego 2011

Tele5 stawia na wieczorną rozrywkę

Nowy talk-show "Stardust" poprowadzą Maja Frykowska i Daniel Wieleba.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 30 września 2010

Polcast inwestuje w Tele5

Stacja poprawia jakość transmisji sygnału i planuje wersję HD.

Kraj, 30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

Kraj, 10 września 2008

UOKiK rozpoczął kolejny etap kampanii społecznej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ruszył z kolejnym etapem kampanii społecznej "Możesz...". Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Publicis. Celem...

Kraj, 8 lipca 2008

Rowenta promuje ciche odkurzacze

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

Kraj, 30 kwietnia 2008

Dekoral ruszył z kilkumiesięczną kampanią telewizyjną

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Dekoral (SigmaKalon Deco Polska) autorstwa agencji Koncept House. Jej celem jest pokazanie marki jako modnej...

Kraj, 29 października 2007

BGŻ wykorzystuje w telewizji wizerunek bliźniaczek

Bank BGŻ rozpoczyna emisję spotu reklamowego "Bliźniaczki", który jest elementem trwającej od 17 października kampanii kont osobistych oraz loterii wspierającej...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Touchpoint RC i PanMedia Western realizują urodzinowy projekt Providenta

Provident Polska z okazji 10. rocznicy działalności zorganizował dla swoich klientów loterię, w której do wygrania jest 10 samochodów Skoda...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Beko rozpoczęło kampanię telewizyjną pralek

Do 9 września br. potrwa kampania reklamowa pralek firmy Beko, producenta sprzętu AGD. Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały...

Kraj, 31 lipca 2007

Unilever wspiera kampanią TV debiut Signal X-Fresh

Unilever wprowadził na rynek Signal X-Fresh, innowacyjną i pierwszą na polskim rynku pastę do zębów zawierającą płyn do płukania jamy...

Kraj, 30 lipca 2007

FagorMastercook sponsoruje "Buon Appetito" w Tele5

Firma FagorMastercook SA jest oficjalnym sponsorem programu kulinarnego "Buon Appetito" emitowanego w telewizji Tele5. Gospodarzem programu jest popularny włoski kucharz...

Kraj, 6 czerwca 2007

Tele5 wprowadzi jesienią własne produkcje rozrywkowe, chce dotrzeć do młodszej widowni

Tele5, kanał należący do Polcast Television (dawniej Fincast), zapowiada, że jesienią chce wprowadzić do ramówki kilka nowych formatów rozrywkowych. Będą...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Piotr Borys dyr. programowym Tele5

Piotr Borys został dyrektorem programowym telewizji Tele5. Zastąpił na stanowisku Lilianę Pechal. Piotr Borys wcześniej pracował w Telewizji Polskiej, najpierw...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Cyfra Plus wspiera swoją ofertę kampanią telewizyjną

Canal Plus Cyfrowy rozpoczął kampanię reklamową wspierającą ofertę platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Filmy...

Kraj, 23 marca 2007

Agnieszka Frykowska prowadzi nowy program rozrywkowy w Tele5

"Lub czasopisma", nowy codzienny program rozrywkowy w telewizji Tele5, prowadzą Agnieszka Frykowska i Rafał Waszkiewicz. Prowadzący komentują na podstawie przeglądu...

Kraj, 15 marca 2007

Top Secret w cross-promocji z batonikami Mars, będzie wsparcie w mediach

Marka odzieżowa Top Secret (Redan SA) rozpocznie w przyszłym tygodniu wspólną akcję promocyjną z producentem batoników Mars Delight (Masterfoods). Każdy,...

Kraj, 8 września 2006

Orange oferuje odcinki "Magdy M." tydzień wcześniej w telefonie niż w TVN

Dzięki umowie z telewizją TVN PTK Centertel, operator sieci Orange, oferuje swoim klientom możliwość obejrzenia premierowych odcinków trzeciej części serialu...

Kraj, 16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Kraj, 3 listopada 2005

Tele5 wprowadza do ramówki program kulinarny i mecze hokejowe

Kanał Tele5 wprowadza do ramówki program kulinarny "Buon Appetito". Premierowe odcinki programu pokazywane będą w niedzielę w paśmie południowym, a...

Kraj, 27 października 2005

Henkel wprowadza nową linię Silana, kampania reklamowa potrwa co najmniej 5 miesięcy

Henkel Polska wprowadził do sprzedaży nową linię płynów do płukania tkanin Silan z dodatkiem esencjonalnych olejków zapachowych - Silan Aroma...

Kraj, 27 października 2005

Starcom pozyskał dwóch nowych klientów z branży lotniczej i teleshoppingowej

Szwedzka firma teleshoppingowa Tvins i irlandzkie linie lotnicze Aer Lingus są nowymi klientami domu mediowego Starcom. Firma Tvins podpisała umowę...

Kraj, 13 października 2005

Fakro reklamuje nowy typ okna, kampania może objąć inne kraje europejskie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa okien dachowych firmy Fakro przygotowana przez agencję TBWA/Warszawa. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nowy typ...

Kraj, 22 września 2005

Avon poszerza grupę docelową marki Anew Alternative

Firma kosmetyczna Avon Cosmetics Polska prowadzi kampanię reklamową przeciwzmarszczkowego kremu Anew Alternative. Po raz pierwszy przekaz reklamowy preparatu przeciwzmarszczkowego został...

Kraj, 22 września 2005

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie serwisu informacyjnego i prognozy pogody

Telewizja Puls rozważa wprowadzenie do ramówki serwisu informacyjnego i prognozy pogody. Nowe propozycje programowe mogą pojawić się jeszcze w listopadzie...

Kraj, 3 sierpnia 2005

LOT startuje z kampanią będącą realizacją nowej strategii przewoźnika

Na początku sierpnia ruszyła najnowsza kampania Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez agencję Gruppa 66 Ogilvy (Gruppa 66 Ogilvy i...

Kraj, 22 czerwca 2005

Mastercook umacnia wizerunek poprzez kampanię TV

Wrozamet, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię TV marki Mastercook. Jest to kontynuacja działań reklamowych prowadzonych jesienią 2004 r. i mających...

Kraj, 10 maja 2005

MindShare Polska zaplanował media do kampanii letniej Nicorette

Ruszyła letnia kampania Nicorette, preperatu pomagającego w rzuceniu nałogu tytoniowego, z portfolio koncernu Pfizer. Kampania ma charakter prosprzedażowy. Obejmuje główne...

Kraj, 22 kwietnia 2005

DougFaberFamily i Starcom reklamują Śnieżkę

Pod hasłem "Barwy na pogodny nastrój" ruszyła kampania reklamowa Fabryki Farb i Lakierów "Śnieżka" SA przygotowana przez DougFaberFamily i Starcom....

Kraj, 4 kwietnia 2005

McDonald's rozpoczyna promocję "Strefa dobrych cen"

McDonald's Polska rozpoczął działania promocyjne pod hasłem "Strefa dobrych cen" polegające na obniżeniu cen wybranych produktów do 2 zł i...

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...

Kraj, 6 stycznia 2005

Sery w McDonald's wsparte kampanią

McDonald's Polska wprowadza do menu cztery nowe produkty serowe pod wspólną nazwą SERia SERów. Są to: sałatka Camembert Premiere, kanapki...

Kraj, 5 listopada 2004

Marka Mola liderem segmentu ręczników papierowych, trwa kampania telewizyjna

Marka Mola, należąca do firmy Metsä Tissue, jest obecnie liderem rynkowym w segmencie ręczników papierowych z udziałem na poziomie 15,5...

Kraj, 13 października 2004

Sony promuje w telewizji aparaty Cybershot

Sony Poland rozpoczęło kampanię cyfrowych aparatów fotograficznych. Ma ona na celu promowanie nowych modeli z linii Cybershot. Potrwa do końca...

Kraj, 13 października 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Mastercook

Wrozamet we współpracy z agencją Euro RSCG Warsaw rozpoczyna nową kampanię marki Mastercook pod hasłem "Mastercook nadaje ton". Głównym celem...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Link4 przypomina kierowcom o dostępności swoich usług w nowej kampanii reklamowej

Pod hasłem "Warto mieć taką pewność" firma ubezpieczeniowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA próbuje przekonać właścicieli samochodów osobowych do wykupienia polis...

Kraj, 14 lipca 2004

McDonald's szykuje kilka akcji związanych z igrzyskami w Atenach

McDonald's Polska rozpoczyna dziś nową promocję w swoich restauracjach pod hasłem "Tygodnie Olimpijskie". Olimpijskie produkty z nowej oferty nawiązywać będą...

Kraj, 24 czerwca 2004

Kimberly-Clark startuje z kampanią papieru toaletowego Velvet

Kimberly-Clark Poland rozpoczyna kampanię reklamową papieru toaletowego Velvet. Jej hasło brzmi: "Mocny i miękki jak aksamit". Aktualnie trwa akcja teaserowa,...