M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Telekomunikacja Polska (marka)"

Przetargi, 12 marca 2012

TP zaprasza agencje do przetargu interaktywnego

Wiodącą agencją Telekomunikacji Polskiej w zakresie online jest Adv.pl.

Kraj, 12 marca 2010

Łukasz Badowski w zespole E_misja Interactive 360

Do agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) dołączył Łukasz Badowski, który wzmocnił dział realizacji pod kątem świadczenia stałej i...

Kraj, 23 stycznia 2009

Pentagon Research: sponsoring sportowy w Polsce w 2008 r. wart 1,65 mld zł

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 6 listopada 2006

Plus najczęściej eksponowanym brandem wokół sportu w telewizji

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich...