M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Telekomunikacja Polska (firma)"

Kraj, 1 grudnia 2015

Agata Krogulec dyrektorem biura zarządu Telewizji Puls

Będzie kierować pracą zespołu biura i wspierać bieżące działania nadawcy.

Kraj, 16 lipca 2015

Katarzyna Grzywaczewska dyrektorem departamentu komunikacji rynkowej T-Mobile Polska

Będzie odpowiadać za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek spółki.

Kraj, 2 czerwca 2015

Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem ds. operacyjnych TV Puls

Będzie odpowiedzialna m.in. za finanse, obszar techniczny i sprzedaż.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Kraj, 9 kwietnia 2015

Agata Krogulec nowym dyrektorem dystrybucji kanałów telewizyjnych w Grupie ZPR Media

Z Grupą po osiemnastu latach rozstaje się Maciej Domagała.

Kraj, 25 marca 2015

Paweł Szymański, dotychczasowy dyr. finansowy, nowym prezesem Netii

Do zarządu firmy telekomunikacyjnej wchodzą także Cezary Chałupa i Tomasz Szopa, dotychczasowi szefowie Rynku Klientów Biznesowych i Rynku Klientów Indywidualnych.

Kraj, 18 lutego 2015

Grupa Lotos głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt podpisano na blisko 4 lata. Do kasy PZPN wpłynie co najmniej 40 mln zł.

Kraj, 16 lutego 2015

O 300 tys. wzrosła w 2014 r. liczba użytkowników komórek Orange

To zasługa wzrostu liczby abonentów. Liczba użytkowników ofert na kartę spada, podobnie jak użytkowników telefonów stacjonarnych i Neostrady. Przychody grupy zmalały o 4,5 proc. Spółka inwestuje więc w światłowody.

Kraj, 23 stycznia 2015

Orange i T-Mobile będą mieć w Polsce wspólną spółkę zakupową

BuyIn - procurmentowe joint venture T-Mobile i Orange, zajmujące się zakupem m.in. telefonów i tabletów, sprzętu telekomunikacyjnego i sieciowego - działa już w ponad 40 krajach.

Kraj, 25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.

Kraj, 30 lipca 2014

Netia kieruje ofertę do użytkowników Neostrady

Oferta o nazwie Dropss to internet dla użytkowników sieci Orange Polska bez opłat za utrzymanie łącza. Kampanię Netia prowadzi we współpracy z domem mediowym Value Media oraz agencją Fenomem (autorstwo konceptu).

Kraj, 14 stycznia 2014

Sebastian Plewiński dołączył do El Padre

Nowy event manager w agencji.

Kraj, 10 grudnia 2013

Elżbieta Szynkiewicz odeszła z Onetu

Obecnie zajmuje się badaniami w 4P Research Mix.

Kraj, 10 grudnia 2013

Maria Grzywaczewska nową szefową marketingu Liberty Direct

Rafał Karski po ponad pięciu latach rozstał się z firmą.

Kraj, 2 grudnia 2013

Dla Orange będą pracowały Publicis i Havas

Po siedmiu latach operator kończy współpracę z Leo Burnett.

Kraj, 18 listopada 2013

Solorz: nie będzie łączenia departamentów Cyfrowego Polsatu i Polkomtela

W wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" biznesmen kontrolujący obie firmy, które właśnie zapowiedziały połączenie w największą na rynku grupę mediowo-telekomunikacyjną, zapowiedział, że pozostaną one niezależnymi organizacjami.

Kraj, 10 października 2013

Agnieszka Radawiec w UPC Polska

Firma ma nowego dyrektora komunikacji marketingowej.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Orange zamknie ok. 20 proc. swoich salonów

Zmiany mają być wprowadzone do 2016 r.

Kraj, 25 lipca 2013

Nju. Mobile - 80 tys. w dwa miesiące

Orange Polska ujawnia pierwsze wyniki nowej marki.

Kraj, 28 czerwca 2013

NC+ rozpoczyna sprzedaż ofert łączonych z Orange

Klienci platformy satelitarnej mogą kupić dwa abonamenty - za 99 i 149 zł.

Kraj, 21 czerwca 2013

Wojciech Pronobis i Karol Kamas odchodzą z Prudentiala

Kamas zostanie zastępcą dyr. marketingu BGŻ. Prudential szuka następców.

Kraj, 5 czerwca 2013

Orange kocha nietoperze

Wybierając e-fakturę, wspierasz ochronę nietoperzy...

Kraj, 4 czerwca 2013

Agnieszka Węglarz odeszła z Polkomtela do Sygnity

Po pięciu latach w departamencie strategii marketingowej objęła stanowisko dyrektora marketingu jednej z największych firm IT.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Ruszyła kampania Orange Smart

Oprócz telewizyjnego spotu operator przygotował także filmiki do internetu.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Havas Worldwide Warsaw dla Orange

Agencja jest autorem kreacji do nowej kampanii Orange dla Firm "21 powodów, że lepiej być w Orange".

Kraj, 23 kwietnia 2013

Nju. Mobile - nowa, tania marka Orange

Operator rzuca konkurentom wyzwanie - ma być tanio. Najtaniej na rynku. Za 29 zł miesięcznie do wszystkich. Szczegóły pojutrze.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Orange będzie reklamował Smarta głównie w TV

Nad kampanią pracuje Leo Burnett, start niebawem...

Kraj, 8 kwietnia 2013

Cyfrowy Polsat nie chce Wirtualnej Polski

Spółka dementuje doniesienia Reutersa.

Kraj, 25 marca 2013

Joanna Kloskowska nowym szefem marketingu Ringier Axel Springer Polska

Wydawca mianował następcę Andrzeja Stepanowa.

Kraj, 19 marca 2013

T-Mobile zapowiada dalsze cięcie budżetu mediowego

Wydatki netto mają spaść w tym roku "dwucyfrowo".

Kraj, 19 marca 2013

UOKiK podejrzewa, że Orange, Plus i T-Mobile wspólnie zwalczają Playa

Po raz pierwszy UOKiK postawił zarzut kolektywnego stosowania dominacji przez trzy firmy wobec czwartego gracza. Jeśli uzna, że tak było, grożą im gigantyczne kary.

Kraj, 14 lutego 2013

Za nowe częstotliwości komórkowe Play zapłaci blisko pół miliarda, a PTC - 450 mln zł

UKE rozstrzygnął przetarg na dodatkowe częstotliwości telefonii komórkowej w paśmie 1800 MHz.

Kraj, 6 grudnia 2012

Change Integrated rośnie w siłę

Do agencji dołącza dwóch pracowników działu design.

Kraj, 20 listopada 2012

TP SA też dołącza do świątecznego wyścigu platform satelitarnych

Operator oferuje telewizory za 1 zł, a Serce i Rozum mają nową towarzyszkę - Renię.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Orange dzieli się swoją powierzchnią reklamową

Telekom wspólnie z Euro RSCG 4D prowadzi konkurs dla przedsiębiorców, w której nagrodami są kampanie reklamowe.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Awans Krzysztofa Rejka w Interactive Solutions

Krzysztof Rejek stanął na czele warszawskiego studia graficznego agencji Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi).

Kraj, 2 lipca 2012

Mediabrands ma nowego szefa finansów

Krzysztof Stopa jest nowym dyrektorem finansowym IPG Mediabrands.

Kraj, 21 czerwca 2012

Szymon Dobrzyński w PGNiG

Były szef marketingu Żywca kieruje marketingiem i komunikacją spółki.

Kraj, 15 maja 2012

W Polsce pozostanie Orange Sport

Pomimo że we Francji France Telecom zamyka telewizyjny kanał sportowy, to jego polski odpowiednik ma pozostać.

Kraj, 7 maja 2012

Ponad milion fanów lubi Serce i Rozum

Praca agencji Lemon Sky przyniosła sukces - jest to pierwszy polski fan page komercyjny, który przekroczył 1 mln fanów.

Kraj, 13 kwietnia 2012

France Telecom finansuje część budżetu mediowego TP SA

W poniedziałek Telekomunikacja Polska zaprezentuje pierwsze połączone oferty usług stacjonarnych i komórkowych już tylko pod marką Orange.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Jakub Kamza dyrektorem departamentu sprzedaży w Holiconie

Będzie odpowiadał głównie za pozyskiwanie nowego biznesu.

Kraj, 4 marca 2012

Nowa osoba w dziale client service w Change

Do agencji dołączy Małgorzata Jakimowicz na stanowisko account managera.

Kraj, 17 lutego 2012

Polkomtel obciął wydatki reklamowe w ub.r. o jedną czwartą

Cały sektor telekomunikacyjny wydał w mediach o 0,5 mld zł mniej, w ujęciu cennikowym.

Kraj, 16 lutego 2012

Orange liderem wydatków w radiu

Telekomy wydały w ub.r. 164 mln zł na promocję w radiu.

Kraj, 10 lutego 2012

Karolina Czarnota i Monika Kamińska opuszczają Publicis

Team seniorski po 4 latach opuszcza agencję.

Kraj, 19 stycznia 2012

Agencyjni weterani w The Chimney Pot

Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski nowymi szefami kreacji w domu postprodukcyjnym.

Kraj, 14 grudnia 2011

Anna Sawa odpowiada za komunikację platformy N

Z platformą związana jest od 2006 r., ostatnio jako marketing communication manager.

Kraj, 8 grudnia 2011

DDB i Tribal DDB rozpoczęły współpracę z Kiwi Sport

Agencje tworzą nową ofertę komunikacyjną związaną ze sportem, adresowaną m.in. do marketerów.