M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TelePizza Poland (firma)"

Kraj, 23 marca 2011

Telepizza współpracuje z Niagaro.pl

Sieć pizzerii w najnowszej promocji oferuje dostęp do serwisu muzycznego online.

Kraj, 26 listopada 2010

Telepizza przez internet

Sieć wprowadziła możliwość składania zamówień przez internet. Integracja z nowymi mediami to strategiczny kierunek rozwoju marki.

Artykuły weekendowe, 17 września 2010

Cross-promocje szansą rozwoju marki

Wywiad z Dariuszem Bąkiem, dyrektorem generalnym Telepizzy, na temat promocji partnerskich.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Telepizza wybrała agencję public relations

Marketer podpisał umowę o współpracy z firmą MagnifiCo.

Przetargi, 19 lutego 2010

What przygotuje strategię marki Telepizza

Agencja reklamowa What wygrała przetarg na odświeżenie strategii komunikacji marki Telepizza (Telepizza Poland) na polskim rynku. Zakres współpracy obejmuje kompleksowe...

Kraj, 18 maja 2009

Letnia promocja TelePizzy wsparta kampanią w mediach

TelePizza Poland wystartowała z letnią promocją. Hasłem kampanii jest "Do końca czerwca każda pizza tańsza o 40 proc., a dodatkowy...

Kraj, 14 maja 2007

Telepizza promuje za pomocą konkursu menu na telefony komórkowe

Telepizza Poland promuje za pomocą konkursu menu na telefony komórkowe. Chodzi o aplikację java pod nazwą Mobile Menu. Pozwala ona...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Redesign lokali Telepizzy w Warszawie, nowy koncept w mniejszych miejscowościach

Telepizza przeprowadzi redesign swoich lokali w Warszawie. Marketer najpierw na próbę zmienił jeden obiekt, na którym prowadzono badania konsumenckie. Po...

Kraj, 26 maja 2006

Rejchel new business directorem, Mayer dyrektorem kreatywnym w Focus Media Group

Grzegorz J. Rejchel objął stanowisko new business directora w agencji reklamowej Focus Media Group. Będzie odpowiadał za rozwój biznesu agencji....

Kraj, 23 maja 2006

Dariusz Bąk przechodzi z P&G do Telepizzy

Dariusz Bąk, ostatnio brand manager w dziale shopper marketingu Procter & Gamble, zostanie szefem marketingu w firmie Telepizza Poland, dowiedzieliśmy...

Kraj, 16 maja 2006

Agencja Focus Media Group powiększa zespół

Agencja Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy powiększyła zespół. Tomas Mayer objął stanowisko dyrektora kreatywnego. New business directorem został Grzegorz...

Kraj, 27 października 2004

TelePizza Poland otworzyła pierwszą restaurację na terenie Czech

TelePizza Poland otworzyła pierwszą w Czechach restaurację TelePizza. Jest to pierwsza taka inicjatywa spółki TelePizza Poland poza naszym krajem. W...

Przetargi, 13 lipca 2004

OS3 Multimedia wygrała przetarg na obsługę online Siemens Mobile

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wygrała przetarg na obsługę internetową działu telefonii komórkowej i stacjonarnej (Information and Communications Mobile MP i...

Kraj, 11 maja 2004

TelePizza ma nowy serwis internetowy i rozpoczęła kampanię online

Na początku maja br. firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy rozbudowany serwis internetowy pod adresem www.telepizza.pl. Za modyfikację i odświeżenie...

Kraj, 20 lutego 2004

TelePizza przygotowała kampanię produktową w Warszawie i na Śląsku

TelePizza Poland Sp. z o.o. na dwóch najważniejszych dla siebie rynkach - w aglomeracji warszawskiej i śląskiej - przygotowała kampanię...

Kraj, 20 stycznia 2004

TelePizza wspiera nową ofertę reklamą w telewizji i w kinach

TelePizza Poland Sp. z o.o., prowadząca sięć restauracji fast food, wprowadziła do swojej oferty nowy produkt o nazwie RollDog (parówka...

Kraj, 7 października 2003

OS3 Multimedia poszerza współpracę z TelePizzą

Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2002 r. stworzeniem serwisu www, agencja OS3 Multimedia wykonała na zlecenie firma TelePizza 3 wersje prezentacji...

Kraj, 17 czerwca 2003

Grupa OS3 utworzyła wlasne studio fotograficzne Inis

Grupa medialna OS3 Group, w skład której wchodzą OS3 Multimedia, RSI Internet i Jotka Print Design, powiększyła się o kolejną...

Kraj, 18 kwietnia 2003

AMPS rozpoczyna realizację projektu mystery shopping dla GM

Firma AMPS rozpoczyna realizację projektu z zakresu badań mystery shopping w sieci salonów motoryzacyjnych należących do General Motors (GM). Program...

Kraj, 31 stycznia 2003

Wyjaśnienie

W nawiązaniu do wczorajszej informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie na temat wyboru przez TelePizza Poland nowej agencji reklamowej prezes zarządu...

Kraj, 24 czerwca 2002

TelePizza uruchamia nową stronę w internecie

TelePizza Poland uruchomi w połowie lipca br. nowy serwis internetowy. Przetarg na zbudowanie i obsługę serwisu wygrała agencja interaktywna OS3...

Kraj, 14 czerwca 2002

OS3 Multimedia stworzy witrynę dla TelePizzy

Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzy witrynę internetową dla firmy TelePizza Poland zarządzającej siecią restauracji TelePizza. "Celem witryny będzie przede wszystkim...

Kraj, 22 maja 2002

TelePizza wzmacnia wizerunek i zmienia strategię marketingową

Agencja Lowe Lintas GGK na zlecenie TelePizza Poland przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową sieci restauracji TelePizza pod hasłem: "Dzwonisz i masz......

Kraj, 16 maja 2002

Nowa kampania telewizyjna TelePizzy Poland

Wczoraj główne ogólnopolskie stacje komercyjne rozpoczęły emisję nowych spotów reklamowych TelePizzy Poland (szczegółowy mediaplan nie został podany). Kampanię wraz ze...