M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Telepizza (firma)"

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 19 października 2015

Telepizza lokowana w serialu

Marka "zagra" w drugim sezonie serialu "Zbrodnia" w kanale AXN.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 22 czerwca 2015

Sfinks kupuje Da Grasso za 55 mln zł

Sieć pizzerii liczy ponad 170 lokali, w 2013 r. miała 21,3 mln zł przychodu i 1 mln zł zysku.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 8 maja 2015

Telepizza stawia na food trucki

Sieć rozpoczęła sezon wiosenno-letni premierą nowego kanału sprzedaży.

Kraj, 26 marca 2015

K2 Media zatrudnia Edwina Zasadę

Zasada dołącza do zespołu mediów społecznościowych.

Kraj, 14 maja 2014

Plus, Cyfrowy Polsat i Plus Bank wprowadzają wspólne zniżki i program lojalnościowy

Kolejny etap integracji ofertowej firm z grupy Zygmunta Solorza-Żaka.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 27 września 2013

Alior wprowadza program rabatowy dla klientów

Już na starcie obejmuje on 1,1 tys. placówek handlowo-usługowych, a kolejne 800 czeka na dołączenie do programu.

Kraj, 24 września 2013

Telepizza poszerza współpracę z nadawcami

Niedawno Telepizza ruszyła ze wspólną akcją z Viacomem i MTV Mobile. Teraz uruchamia projekt z 4fun.tv.

Kraj, 5 września 2013

MTV Mobile poniżej oczekiwań - 160 tys. klientów

Viacom ujawnił wyniki projektu telekomunikacyjnego z T-Mobile.

Kraj, 18 czerwca 2013

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

Kraj, 10 maja 2013

Telepizza poszerza portfolio

Firma wprowadza do menu sześć nowych dań.

Kraj, 8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Kraj, 25 marca 2013

Cross-promocja AXN, Sony Mobile i Playa

Właściciele smartfonów Sony Xperia Z w sieci Play będą mogli oglądać kolejne odcinki serialu AXN pt. "Hannibal" pięć dni przed premierą telewizyjną.

Kraj, 27 listopada 2012

Telepizza promuje grę "Far Cry 3"

Grę stworzyła firma Ubisoft.

Kraj, 14 listopada 2012

Telepizza promuje film "Saga Zmierzch"

Działania crosspromocyjne podejmowane są we współpracy z Monolith Films.

Kraj, 15 maja 2012

Telepizza ma rocznicową kampanię

Firma świętuje 20-lecie obecności na polskim rynku.

Kraj, 1 lutego 2012

Telepizza przez smartfon

Użytkownicy telefonów komórkowych będą mogli zamówić pizzę przez stronę mobilną.

Kraj, 10 stycznia 2012

Telepizza wspiera wariant calzzone

W menu pojawił się on w trzech nowych smakach.

Kraj, 22 listopada 2011

Dariusz Bąk rozstał się z Telepizzą

Dotychczasowy dyrektor generalny Telepizzy odszedł z firmy, jego następcą jest Iwona Olbryś, do tej pory dyrektor marketingu.

Kraj, 21 września 2011

Domino's Pizza tworzy sieć lokali

DP Poland podtrzymuje obietnice rozwoju pizzerii i zapowiada inwestycje w reklamę ATL.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Kupony w komórce

Kupony mobilne orężem w walce o nowoczesnego konsumenta - przekonuje Dariusz Adamczyk z Time4Mobi.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Subway może otworzyć kawiarnie w Polsce

Sieć chce uszczknąć coś dla siebie z rosnącego rynku konsumpcji kawy out-of-home.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Domino's zainwestowała ponad 1,5 mln funtów

Wprowadzająca na rynek sieć pizzerii spółka DP Poland prezentuje swoje plany w raporcie rocznym.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Komórka wskaże drogę do restauracji

Sieć restauracji Telepizza inwestuje w oryginalne rozwiązania marketingowe, a wraz z nią m.in. puby oraz pijalnie piwa.

Kraj, 28 marca 2011

Domino's Pizza rozwija sieć i stawia na internet

Sieć chce mieć ponad 20 lokali do końca 2012 r. Dopiero wtedy może ruszyć kampania reklamowa w mediach elektronicznych.

Kraj, 10 marca 2011

Subway planuje ekspansję w Polsce

Sieć chce otworzyć w tym roku 15 lokali, wybrała agencję do działań ogólnopolskich.

Kraj, 17 lutego 2011

Telepizza testuje Facebooka

Sieć pizzerii ma już fan page, ale wciąż pracuje nad strategią i rozmawia z agencjami.

Kraj, 2 lutego 2011

McDonald's ma nieoficjalny fan page

Marketer nie mógł się zdecydować na założenie fan page'a, więc zrobili to za niego... konsumenci.

Kraj, 1 lutego 2011

Telepizza zagra w filmie

Sieć restauracji kontynuuje współpracę crossmarketingową z Monolith Films.

Kraj, 4 stycznia 2011

American Pan motywem przewodnim kampanii Telepizzy

Pizza przygotowana na sposób amerykański - tym chce Telepizza zdobyć nowych konsumentów. Właśnie ruszyła z kampanią reklamową.

Kraj, 3 grudnia 2010

Telepizza szykuje się na konkurencję

Lider w dostawie pizzy do domu zmienił zasady franczyzy, co ma umożliwić szybszy rozwój sieci.

Kraj, 1 grudnia 2010

Powstaje grupa komunikacyjna What

Marcin Godlewski został new business directorem.

Kraj, 30 listopada 2010

Telepizza walczy o fanów amerykańskiego ciasta

Sieć chce przejąć dotychczasowych klientów Pizza Hut, którzy preferują pizzę przygotowywaną na sposób amerykański.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Carlos Gonzalez Barrajon w Telepizzy

Menedżer z Hiszpanii wesprze polski zespół operatora pizzerii.

Kraj, 17 czerwca 2010

Zmiany w managemencie Telepizzy

Dyrektorem generalnym firmy został Dariusz Bąk, dotychczasowy dyr. marketingu.

Kraj, 13 listopada 2009

Magdalena Spisak i Maciej Ners rozstali się z agencją Zero7

Z agencją reklamową Zero7 rozstali się Magdalena Spisak, new business manager i account manager, oraz Maciej Ners, account executive. Obowiązki...

Kraj, 29 czerwca 2009

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

Kraj, 16 czerwca 2009

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień w konkursie Golden Arrow

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień przyznało po wczorajszych obradach jury w konkursie Golden Arrow. Łącznie nominowano 58 prac....

Kraj, 3 czerwca 2009

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie Golden Arrow

153 zgłoszenia - rekordowa liczba - wpłynęły na czwartą edycję konkursu Golden Arrow. W ubiegłym roku zgłoszono 114 prac. Konkurs...

Kraj, 22 maja 2009

Małgorzata Skorwider dyrektorem zarządzającym Ogilvy Interactive

Małgorzata Skorwider objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Ogilvy Interactive należącej do Ogilvy Group Poland. Będzie odpowiedzialna za projekty z...

Kraj, 21 maja 2009

TelePizza przygotowała nową wersję mobilnego menu

TelePizza przygotowała nową wersję mobilnego menu. Jest to aplikacja Java na telefon komórkowy, która pozwala na zapoznanie się z ofertą ...

Kraj, 6 marca 2009

Telepizza wspiera promocję kampanią multimedialną

Telepizza rusza z kampanią pod hasłem "2 za 1 extra - podwojone zamówienie w pojedynczej cenie". Kampania ma charakter prosprzedażowy....

Kraj, 4 lutego 2009

Joanna Kucharczyk PR menedżerem Blue Angels Advertising

Joanna Kucharczyk objęła nowo utworzone stanowisko PR menedżera w agencji reklamowej Blue Angels. Będzie odpowiedzialna m.in. za kontakty z mediami...

Kraj, 19 grudnia 2008

ARBOinteractive uruchomi agencję interaktywną AdKing

Z początkiem 2009 r. ARBOinteractive Polska, w której skład wchodzi m.in. internetowa sieć reklamy ARBOnetwork i sieć reklamy biznesowej BizOn...

Kraj, 2 września 2008

Maciej Chojnowski i Andrzej Mrozowski trzecim teamem kreatywnym 4Frame

Do działu kreacji agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy team kreatywny. Tworzą go Maciej Chojnowski, copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art...