M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tesco Polska (firma)"

Kraj, 16 czerwca 2015

Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network

Awans na stanowisko PR managera w strukturze grupy.

Kraj, 21 listopada 2014

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Justyna Janawa odpowiada za komunikację Orlen Oil

Poprzednio związana była z Tesco Polska.

Kraj, 16 lipca 2014

Tesco nagrodziło fanów mundialu

Kampanię w mediach społecznościowych przeprowadziła agencja Lemon Sky JWT.

Kraj, 9 maja 2014

Łukasz Skotnicki dołączył do Insignii

Poprzednio związany był z agencją reklamową S4.

Kraj, 30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

Przetargi, 5 grudnia 2013

Tesco potwierdza wybór Initiative

Nowy dom mediowy przejmuje obsługę od początku przyszłego roku.

Kraj, 20 listopada 2013

E-zakupy Tesco w nowej aplikacji

Detalista wprowadza możliwość kupowania za pomocą smartfona i tabletu.

Kraj, 16 października 2013

Beata Rożek w zespole Philip Morris

Była menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom pokieruje relacjami korporacyjnymi producenta wyrobów tytoniowych.

Kraj, 19 września 2013

Dział CSR Tesco traci menedżera

Beata Rożek zakończyła współpracę z firmą, pozostawiając dwa stanowiska - menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom.

Kraj, 21 marca 2013

Wyjaśnienie Tesco Polska

Detalista zapewnia, że dostawcy nie rezygnują ze współpracy promocyjnej.

Kraj, 24 stycznia 2013

E-zakupy Tesco przez komórkę

Sieć wprowadziła mobilną stronę.

Kraj, 7 września 2012

Tesco rusza z programem CSR

Flagowy projekt "Tesco dla szkół" po raz trzeci obsłuży agencja Garden of Words.

Kraj, 9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

Kraj, 6 lipca 2012

Tesco promuje zdrowe odżywianie

Detalista podkreśla, że angażuje się w kwestie związane z odpowiedzialnym odżywianiem klientów.

Kraj, 29 marca 2012

17 Kreatur, bez grand prix

Wczoraj na scenie klubu Capitol podczas gali rozdano nagrody konkursu.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Roszady personalne w dziale marketingu Tesco Polska

Kompetencje zmienili m.in. Ewa Juszczak i Sebastian Matula.

Kraj, 12 lipca 2011

Pod koniec roku pojawi się 10 sklepów Tesco Extra

Detalista nr 2 powiększy dwukrotnie liczbę sklepów największego formatu.

Kraj, 7 lipca 2011

Łukasz Skotnicki w zespole S4

Agencja ma nowego stratega.

Kraj, 28 czerwca 2011

3 proc. sprzedaży Tesco przez internet

Sieć ma całkiem ambitne plany dotyczące e-commerce w Polsce.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Tesco testuje delikatesy

Największa w Polsce sieć hipermarketów otworzyła placówkę z produktami z wyższej półki.

Kraj, 15 grudnia 2010

Tesco pracuje nad e-commerce

Polska spółka Tesco potwierdziła informacje, że w przyszłym roku sieć rozpocznie przygotowania do sprzedaży przez internet.

Kraj, 29 listopada 2010

Tesco wraca z marką Organic

Po dwóch latach przerwy sieć zaoferuje produkty organiczne i startuje z półką fair trade.

Kraj, 22 września 2010

E-commerce w Tesco już w 2011 r.?

Philip Clarke, który 1 stycznia przyszłego roku obejmie funkcję globalnego prezesa sieci, zapowiada uruchomienie e-sklepu w Polsce.

Kraj, 27 lipca 2010

Tesco testuje ideę samodzielnego sklepu F&F

Sieć handlowa rozważa uruchomienie w naszym regionie sklepów ze swoją marką odzieżową.

Kraj, 14 lipca 2010

Tesco nie rezygnuje z telewizji marketowej

Sieć handlowa szuka partnera, który będzie prowadził projekt mediowy wewnątrz sklepów.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Tesco rośnie

Sieć otworzy w tym roku 50 nowych sklepów, zdobyła już 2 mln uczestników programu Clubcard. Rośnie rola private label.

Kraj, 16 marca 2010

Tesco.com będzie dostępne dla konsumentów z Polski

Sklep internetowy Tesco Direct działający pod adresem Tesco.com będzie dostępny dla polskich klientów. Prace z tym związane już trwają, ale...

Kraj, 9 marca 2010

Michał Kubajek kierownikiem marketingu, a Michał Sikora rzecznikiem w Tesco

Michał Sikora został rzecznikiem prasowym Tesco Polska. Z firmą związany jest od 2006 roku, zaczynał jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej....

Kraj, 6 sierpnia 2009

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników Clubcard

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników programu Clubcard w ciągu trzech miesięcy. Clubcard to program premiujący zakupy, który stał się...

Kraj, 1 lipca 2009

Lighthouse Consultants zatrudnia account managerów

Do zespołu Lighthouse Consultants na stanowiskach account managerów dołączyli Marta Małachowska oraz Przemysław Skory. Małachowska pracuje w zespole Joanny Gabrysiak-Wadowskiej,...

Kraj, 29 czerwca 2009

Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w...

Kraj, 20 marca 2009

Tesco współpracuje z Net Premium przy wprowadzaniu ubezpieczeń

Tesco Polska współpracuje z firmą Net Premium przy wprowadzaniu produktów ubezpieczeniowych. Net Premium specjalizuje się we wsparciu sprzedaży ubezpieczeń w...

Kraj, 17 marca 2009

Tesco Clubcard ruszy prawdopodobnie w przyszłym roku

Program lojalnościowy sieci handlowej Tesco pod nazwą Clubcard może wystartować w przyszłym roku. - Data startu uzależniona jest od wyników...

Kraj, 11 marca 2009

Tesco wprowadza 40 nowych marek własnych, wzorowanych na dyskontowych

Sieć Tesco wprowadza 40 nowych marek własnych, wzorowanych na tych z dyskontów. Detalista tej pory miał w ofercie przede wszystkim...

Kraj, 2 stycznia 2009

Tesco porównuje ceny z dyskontami

Sieć handlowa Tesco Polska wprowadziła na swojej stronie porównywarkę cenową. Projekt jest częścią akcji "Dyskontowe ceny w Tesco", która polega...

Kraj, 5 września 2008

Maciej Kozłowski project managerem w agencji custom publishing Ikropka

Maciej Kozłowski dołączył do zespołu agencji custom publishing Ikropka, obejmując stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialny za redakcyjny nadzór i koordynację...

Kraj, 29 lipca 2008

"Airgate", magazyn Kraków Airport, poprawia jakość

Magazyn "Airgate" Portu Lotniczego w Krakowie zwiększa częstotliwość, objętość, zmienia papier w celu pozyskania większej ilości reklamodawców, o czym poinformował...

Przetargi, 8 lipca 2008

Ikropka nowym wydawcą magazynu wewnętrznego dla BGŻ

Agencja custom publishing Ikropka jest nowym wydawcą magazynu wewnętrznego dla BGŻ. Bank zdecydował o wyborze agencji po przetargu, nazw innych...

Kraj, 26 czerwca 2008

Iwona Sarachman szefem działu korporacyjnego w Tesco Polska

Iwona Sarachman będzie kierować działem korporacyjnym Tesco Polska. Dokładna nazwa jej stanowiska i precyzyjny zakres obowiązków nie zostały jeszcze ustalone....

Przetargi, 8 kwietnia 2008

Tesco prawdopodobnie przedłuży współpracę z MediaComem

MediaCom Warszawa prawdopodobnie pozostanie domem mediowym sieci Tesco Polska. Katarzyna Starke, koordynująca przetarg mediowy z ramienia Tesco, powiedziała, że sieć...

Przetargi, 20 marca 2008

Starcom i MediaCom pozostały w przetargu Tesco

Starcom i MediaCom Warszawa znalazły się na short-liście w przetargu mediowym sieci handlowej Tesco Polska. W przeglądzie nie bierze już...

Przetargi, 14 stycznia 2008

Tesco szuka agencji do realizacji programów lojalnościowych

Sieć supermarketów Tesco Polska Sp. z o.o. zaprosiła cztery agencje do przetargu, który ma doprowadzić do wyboru agencji do realizacji...

Kraj, 6 października 2006

Anna Matlak dyrektorem marketingu Tesco Polska

Anna Matlak została dyrektorem marketingu Tesco Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Wąs, która przebywa obecnie na szkoleniu w Wielkiej...

Kraj, 29 sierpnia 2006

Tesco Polska dokona ewaluacji pracy domów mediowych

Tesco Polska ma dokonać wkrótce oceny prac domu mediowego. Budżet marketera w zasadniczej części obsługuje MediaCom Warszawa, zaś kampanie outdoorowe...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Jesienią kolejna kampania Cherokee, wiosną launch Florence & Fred

Tesco ruszy z kolejną kampanią marki odzieżowej Cherokee. Nowa kolekcja wprowadzana jest właśnie do hipermarketów tej sieci. Kampania telewizyjna Cherokee...

Kraj, 12 lipca 2006

Zmiany w kierownictwie marketingu Tesco

Małgorzata Wąs, dyrektor marketingu Tesco Polska, i Wojciech Sokół, dyrektor ds. korporacyjnych Tesco Polska, mają awansować w strukturach sieci, dowiedzieliśmy...

Kraj, 10 lipca 2006

Tesco wprowadzi do Polski markę Florence & Fred

Marka odzieżowa Florence & Fred pojawi się w ofercie Tesco Polska prawdopodobnie w przyszłym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie pozycjonowana...

Kraj, 5 czerwca 2006

Princessa promowana na nośnikach indoorowych w Tesco i Realu

Ruszyła kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestle) na terenie hipermarketów Tesco Polska. Wykorzystuje ona podświetlane stopery regałowe, nośniki zaprojektowane przez Imige...